Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Ik reed gisteravond heerlijk in mijn auto. Donkere weg en ineens.... staat er een pony voor mijn auto!
Ik remmen... Alarmlichten aan en naar buiten. Liep er nog een pony.
Wilde ik ze pakken, maar eerst gingen ze er vandoor. Richting een weg waar hard gereden wordt.
Ik gauw 112 bellen en politie gewaarschuwd. Er weer achteraan.
Toen kon ik 1 pony pakken. Heel handig zonder halster...
Iemand de eigenararen laten waarschuwen.
De andere pony ging net naast de 80 km weg staan!
Gelukkig kwam de politie en zette gelijk de weg af. Andere pony gepakt.
Toen kwam de eigenaresse. Die had gelukkig halsters mee en konden ze weer veilig naar huis.
Die flapdrollen waren dus ontsnapt... Ze waren bruin, dus ook niet zo goed zichtbaar. Gelukkig goed afgelopen.
Was wel pas laat thuis..

het was echt super gaaf. Veel gedaan en veel bezocht. Vaak corvee dienst gehad (elke dag) aangezien ik vervelend was.
(en volgens een leraar een brutale mond heb hahaha) 

Woensdag gelongeerd, was hilarisch! Eros is heel gesloten van zichzelf en loopt met longeren braaf zijn rondjes. Maar heeeeel af en toe heeft hij een zeldzame gekke bui (heb ik nu 2x meegemaakt in de 3 jaar dat ik hem ken). Zo'n gekke bui had hij dus woensdag.
Ik was los aan het longeren en bij het van hand veranderen of aangallopperen gaf hij een mega bok en daarna vloog hij weg. Eros is dan wel heel makkelijk weer rustig te krijgen maar tja hij doet niet zo vaak zo gek dus ik dacht laat ik lekker mee doen. Hij had vreselijke lol! En ik ook.
Gisteren moest hij mee naar België met de andere bijrijder voor een Natural Horsemanship cursus/clinic ofzo, hij schijnt die ochtend ook nog flink fris te zijn geweest. Ben benieuwd hoe hij zich gedraagt daar. 

Wat super zeg!
gelukkig was balou braaf.
die foto's zijn echt super schattig 

dat koppie!!

alleen niet zo handig van dat clipje..
gelukkig is het goed afgelopen
leuk zo cursus!!

Is ook zo'n geklier!
Veel plezier alvast!

Hopelijk overleef ik tot 10 uur