11.00-12.15 pauze/tussenuur
12.15-14.30 Natuurkunde en wiskunde

ook wel lekker dus!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Michel gebruikt 'm soms als hij met de fiets naar Hoevelaken gaat

Shetjjee__x schreef:oke
wat voor spel is dat dan?
ga denk ik binnenkort ook nog zo'n oplader kopen, want je moet dit via de computer opladen en voor op vakanties enzo gaat dat een beetje moeilijk

Dan neem ik m morgen mee.
we hebben vandaag een invaller op school. Die ons normaal les geeft volgt zelf nu nog een andere opleiding ernaast. En heel af en toe moet ze ook is op donderdag. Dus ik keek gelukkig net nog even op het rooster, of t was veranderd. En we moeten nu om half 10 beginnen ipv kwart voor 9
dus heb nog fftjes
En ook alweer om half 2 uit ipv 4 uur! dus dat is ook heerlijk
Mag best wel een keer

Vandaag/morgen.. Maar doe het liever in de AppStore denk ik, ivm garantie.. Prijsje is wel leuk bij Bol 

Klopt idd wel met die garantie.. Ben nu ook maar 4 euro goedkoper uit (10 euro eraf en dan verzendkosten erbij)

)! haha dat klinkt heel grappig. Je kan er niet zo goed een ander woord van maken
verleden tijd kan nog wel. Ik heb gezumba't nou ja dat klinkt ook raar. haha
Heb nog steeds een beetje spierpijn van maandag in me bovenbenen, dat was niet normaal zeg gisteren (2e dag is t ergst he?
) Elke keer als ik ging zitten deden me benen pijn. Niet bepaald handig dus.
Maar nu is t al een stuk minder. Na een uurtje zumba zullen me spiertjes wel weer los zijn. haha