Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 21:48

Ik ga me bed opzoeken!
Weltruste en tot morgen ;)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 21:53

Slaap lekker!! :Z

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 11:47

Hallo!!

Hier is het feest ;)
Vandaag wonen kat en ik dus ook, hier een jaartje, naja vanaf vanavond :+
1 April zou het officieel zijn ;)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 11:47

Ohnee, nou heb ik een nog gaver cadeautje voor het vriendje gezien! Wel in hetzelfde 'thema' en natuurlijk nog iets duurder :\ , maar zoo gaaf. Denk dat het nu die gaat worden. Hihihihi.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 11:47

Gezellig Samy, wij hebben ook vandaag een soort van feestje dat 1 april officieel is. :Y)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 12:50

Hmm ...
Ik lees op facebook best wel een leuk bericht over Joyce ;) Ze gaat waarschijnlijk ook met pensioen, alleen zeer benieuwd hoe dat alleen rijden dan zou moeten gaan

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:07

Heb het cadeau besteld, was nu iets goedkoper en dan zal je net zien dat dat na het weekend niet meer zo is. :P

Ik zag trouwens dat Mark ouder is dan Joyce, daar merk je dat echt niet aan. Gekke enthousiasteling dat het is. :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 13:11

Maar dat is met Belle - Beauty ook zo, die schelen ook een jaar of 4, maar Belle is gewoon op door de manege lessen.
Kayleigh, hoe lang zou Joyce nu al manege lessen lopen? Aangezien ze hier samen met Dorus en Fleur, de eerste paarden waren

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:15

En de ene mens is ook eerder op dan de andere natuurlijk. Kijk naar mij. :P

En toch als je Joyce dan in de beginnersles ziet galopperen, dan heeft ze het wel nog steeds naar haar zin. Zolang ze maar niet te hard hoeft te werken. :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 13:17

Ja jij bent nu al op :+
Ligt er ook echt aan wat er gevraagd word, ben daarom ook wel blij dat ze eindelijk met pensioen gaat.
Ellen wou namelijk in de zomer weer nieuwe paarden, maar aan de andere kant ook niet, zodat de oudjes ook nog wat beweging kregen ...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:20

Denk dat het voor Joyce net zo zal uitpakken als met Harry. Gewoon lekker veel TLC. Het is gewoon een lief paard, maar d'r beentjes willen niet altijd meer.
Hm, mijn benen willen ook niet altijd meer, maar om nou te zeggen dat ik lief ben... :\ :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 13:21

Hahaha ...
Gaat wel goed komen voor Joyce, nu krijgt ze lekker de aandacht

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 13:38

Ik ga me weer een uurtje nuttig maken op de manege ...

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:04

Verbaasde me erover dat we zo stil waren, was het topic gewoon verdwenen bij mn berichten.
Nog even antwoord op Rian, was donderdag en vrijdag vrij idd.

En over Joyce. Vind het erg leuk dat we nog een pensioenpaardje krijgen. Ken der nieuwe baasje niet, dus ben benieuwd. Merk wel dat we als pensioeneigenaren altijd vaak met elkaar kletsen over de oudjes, dus hoop dat ze gezellig is, Haha.
En meteen even gevraagd hoe het zat met de stal, want ooit was het de bedoeling dat alle pensioenners in de gele stal kwamen. Maar we blijven ongewijzigd qua stal, dus daar ben ik heel blij mee, want dit is het perfecte plekje voor Harry.

Maarre Rian, wat is Tlc? XD

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:05

Oh, en Joyce loopt er dan wel bijna 8 jaar, denk ik zo.
Ze was er volgens mij wel eerder dan Harry, die heeft precies 7 jaar in de lessen gelopen, haha.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:09

Samy schreef:
Maar dat is met Belle - Beauty ook zo, die schelen ook een jaar of 4, maar Belle is gewoon op door de manege lessen.

Kijk naar Harry en Jeroen. Jeroen is maar een jaartje ouder. Of Sterre en Maud blijken ook niet veel jaar te schelen.
Vind Mark juist wel er ouder uitzien dan Joyce, maar das denk ik meer de bouw.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:15

Mark ziet er wel wat ouder uit als ie stil staat, maar onder het zadel merk je dat toch niet echt. Tenzij je hem zelf niet 'aan' zet, maar ja, dat werkt bij een Joëlle en Benz natuurlijk net zo. Als jij niets doet, doen zij het ook niet.
Overigens heb ik even bevestiging van het Joyce-verhaal gevraagd en is er nog niets zeker en had zij het erover dat het pas aan het eind van jaar zover zou zijn. Duurt nog wel even dus. ;)

TLC: Tender Loving Care. :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 21:17

Kayleigh__ schreef:
Ze was er volgens mij wel eerder dan Harry, die heeft precies 7 jaar in de lessen gelopen, haha.

Joyce komt van van Dorsten vandaan :) Dus die loopt er al 8 jaar, maar daar had ze natuurlijk ook al lessen gelopen

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:18

Er is idd nog niks zeker. Zou het wel ontzettend leuk vinden.
Haha, Mark en Joyce heb ik beide vrij weinig op gereden en das een tijd geleden. Qua bouw bedoel ik het idd. Vind Joyce ook echt een prachtig paard.

Oh, Hahaha. Ik hoop het.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 21:18

Dreamybol schreef:
Mark ziet er wel wat ouder uit als ie stil staat, maar onder het zadel merk je dat toch niet echt. Tenzij je hem zelf niet 'aan' zet, maar ja, dat werkt bij een Joëlle en Benz natuurlijk net zo. Als jij niets doet, doen zij het ook niet.
Overigens heb ik even bevestiging van het Joyce-verhaal gevraagd en is er nog niets zeker en had zij het erover dat het pas aan het eind van jaar zover zou zijn. Duurt nog wel even dus. ;)

TLC: Tender Loving Care. :D

FB stond 1-2 maanden laten zien dat ze de tijd er voor heeft naar man lief ... ;)
En dat is dan daarna van haar zou worden ofzo.
Voor Joyce is het wel beter als het na de zomer periode gaat worden, want einde van het jaar, staat ze straks weer te veel stil

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:19

Samy schreef:
Kayleigh__ schreef:

Joyce komt van van Dorsten vandaan :) Dus die loopt er al 8 jaar, maar daar had ze natuurlijk ook al lessen gelopen

Zou heel goed kunnen. Reed toen alleen op ponycs. Heb op van Dorsten ongeveer 6 jaar gereden, maar weet niet of ze daar toen al vanaf mijn begin stond.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:19

Joyce is inderdaad mooi, Gelders bloed denk ik.. Maar daar verdenk ik Judith ook van. Ik houd van Gelders... :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:22

Stom trouwens, kocht mijn moeder nagellak voor mijn nichtje (felroze met een oranje glittercoat). Ik vond hem te kleurig, dus wilde hem niet. Eenmaal thuis die toch even geprobeerd, vind ik hem hartstikke mooi. Was ik vandaag bij onze Kruidvat, hadden ze hem niet. Zo suf, heb ik altijd! Twijfel over een broekpak, ga ik terug om hem te kopen, uitverkocht. Gave schoenen, na een rondje shoppen wil ik ze toch passen, niet meer in mijn maat. Grmbl. :')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:23

Ja, hoewel ik niet op Gelderse val. Wel op grote beesten die dan ook echt die grote uitstralen. En vosjes met veel wit.
Had toevallig pas een gesprekje met Judith en volgens mij Cynthia over Geldersen. Els was ook gelders en Lisa ook. Judith ook een deel.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:24

Dreamybol schreef:
Stom trouwens, kocht mijn moeder nagellak voor mijn nichtje (felroze met een oranje glittercoat). Ik vond hem te kleurig, dus wilde hem niet. Eenmaal thuis die toch even geprobeerd, vind ik hem hartstikke mooi. Was ik vandaag bij onze Kruidvat, hadden ze hem niet. Zo suf, heb ik altijd! Twijfel over een broekpak, ga ik terug om hem te kopen, uitverkocht. Gave schoenen, na een rondje shoppen wil ik ze toch passen, niet meer in mijn maat. Grmbl. :')

Geldbesparing!
Hoop altijd dat iets er niet meer is als ik tussen 2 dingen twijfel.