Weltruste en tot morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar zoo gaaf. Denk dat het nu die gaat worden. Hihihihi.
Ze gaat waarschijnlijk ook met pensioen, alleen zeer benieuwd hoe dat alleen rijden dan zou moeten gaan 

Samy schreef:Maar dat is met Belle - Beauty ook zo, die schelen ook een jaar of 4, maar Belle is gewoon op door de manege lessen.

Dreamybol schreef:Mark ziet er wel wat ouder uit als ie stil staat, maar onder het zadel merk je dat toch niet echt. Tenzij je hem zelf niet 'aan' zet, maar ja, dat werkt bij een Joëlle en Benz natuurlijk net zo. Als jij niets doet, doen zij het ook niet.
Overigens heb ik even bevestiging van het Joyce-verhaal gevraagd en is er nog niets zeker en had zij het erover dat het pas aan het eind van jaar zover zou zijn. Duurt nog wel even dus.
TLC: Tender Loving Care.

Samy schreef:Kayleigh__ schreef:Oh, en Joyce loopt er dan wel bijna 8 jaar, denk ik zo.
Ze was er volgens mij wel eerder dan Harry, die heeft precies 7 jaar in de lessen gelopen, haha.
Joyce komt van van Dorsten vandaanDus die loopt er al 8 jaar, maar daar had ze natuurlijk ook al lessen gelopen
Dreamybol schreef:Stom trouwens, kocht mijn moeder nagellak voor mijn nichtje (felroze met een oranje glittercoat). Ik vond hem te kleurig, dus wilde hem niet. Eenmaal thuis die toch even geprobeerd, vind ik hem hartstikke mooi. Was ik vandaag bij onze Kruidvat, hadden ze hem niet. Zo suf, heb ik altijd! Twijfel over een broekpak, ga ik terug om hem te kopen, uitverkocht. Gave schoenen, na een rondje shoppen wil ik ze toch passen, niet meer in mijn maat. Grmbl.