Ik heb gisteren weer op Jaquar gereden, wat een heerlijk paard is het toch
Hij loopt nu al beter dan Sanne, ach ja
Wijken ging alleen niet zo, maar dat komt wel! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij loopt nu al beter dan Sanne, ach ja
Wijken ging alleen niet zo, maar dat komt wel!

mocht op Otis! Was echt leuk, heb 95 cm gesprongen
haha, we hebben 14 november een optreden van een vriend van iemand uit me team
die geeft een sweet 18 party en vroeg of we wouden optreden daar. dus daar moesten we eerst voor trainen, om kwart over 6, toen van 7 tot 8 uur t uurtje bodyjam wat we ook bijna elke week doen, en we wouden ook zumba proberen
maar dat was van 9 tot 10, dus hebben we ook nog van 8 tot 9 uurtje pauze gehouden en daarna dus nog Zumba gedaan. En het was echt leuk!
Het was wel super druk zeg. Dit is ook de eerste week dat het is begonnen bij theo meijer. Maar dat gaan we nu ook elke week doen waarschijnlijk! Kwam daar ook nog annemiek en sanne tegen!
En nog meer bekende heb ik gezien, maar ja wat wil je als daar ruim 50?(als t niet meer was) man staat
haha 

En was inderdaad wel hoog haha, als je naar de hindernis keek, dan dacht je dat het wel mee viel, kwam je vlak voor de hindernis, was ie toch wel hoog. haha maar het was wel erg leuk. En Otis vond het ook helemaal leuk.

Ons liedje! whaha Weet je nog op de schaatsen en met mijn verjaardag?
"kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de.. wasmasjien!"
haha.. ik dacht gelijk ahoh. deze blijft straks weer in me hoofd hangen
ik kende 't liedje nog bijna helemaal. hihi 
.
en gaaf zeg 95 cm springen!!
leuk dat je op otis mocht! 

x_kelsey_x schreef:@roos: weet je welk liedje ze als warming up hadden bij zumba?!Ons liedje! whaha Weet je nog op de schaatsen en met mijn verjaardag?
"kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de.. wasmasjien!"
![]()
haha.. ik dacht gelijk ahoh. deze blijft straks weer in me hoofd hangen
ik kende 't liedje nog bijna helemaal. hihi
Ja op je schaatsen is dat liedje toch het leukst. 
zou hij ook wel lekker hebben gevonden? 
Morgen weer vroeg op. Weltrusten allemaal alvast

Weet het namelijk niet meer..
Ik moest op Nivoletta was echt heel leuk!

En leuk dat je zo hard ging!

en nu ben ik weer alleen en ga slapen