Komen & Gaan, maar RSVA-Bokkers blijven bestaan! (Deel 15!!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:27

Kirsten_S schreef:
A.s woensdag kan je het parcour nog springen in de les, het moest blijven staan dus
ik neem aan dat wij woensdag dat gaan springen!

Maar wat ik zag vandaag is dat ze gewoon erlangs glipt, ze stopt niet maar rent er langs.

Ik wil wel eens een parcourtje springen :o Misschien toch maar weer eens een springlesje nemen

Kirsten_S

Re: Komen & Gaan, maar RSVA-Bokkers blijven bestaan! (Deel 15!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:27

Uhmmm effe terugdenken.. Ik gok dressuur, want wij hoefde niet op te bouwen herinner ik me nog :P
Maar half 6 springt dan wel!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:29

Romana01 schreef:
Kirsten_S schreef:
A.s woensdag kan je het parcour nog springen in de les, het moest blijven staan dus
ik neem aan dat wij woensdag dat gaan springen!

Maar wat ik zag vandaag is dat ze gewoon erlangs glipt, ze stopt niet maar rent er langs.

Ik wil wel eens een parcourtje springen :o Misschien toch maar weer eens een springlesje nemen

Proberen kan geen kwaad, half 6 en half 7 gaan nog rustig aan, niet zo hoog. Half 8 is meer eigenaarspaarden
en wat hoger. Maar in elke les kan, frans die zegt vanzelf wanneer het genoeg is.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:30

Kirsten_S schreef:
Ahtnamas schreef:
Ik schrok wel toen ik het las! En ze was nog wel zo blij dat ze vandaag kon springen! Nu maar hopen dat ze niet teveel pijn heeft (ik heb toen een keer drie dagen niet kunnen lopen na een val :o ) en dat ze het vertrouwen met springen niet kwijt is :(:)

Het is meer de hoofdpijn die je hebt en ik had veel nekpijn. Vertrouwen zou ze
vast niet kwijt zijn, maar dat spookt wel door je hoofd wanneer je weer springt, als
ik aan al mijn vallen terug denk. Ik had het bijv. heel erg met de lange afstanden,
specifiek de dubbelsprongen. Maar vandaag waren er twee vrij lange lijnen en na het
springen vrijdag ben ik die gedachte wel zo goed als kwijt.

Wat ik eigenlijk wel kan aanbevelen is dat als je weer gaat springen na zo val is dat je
het niet in de springles doet maar alleen of met zo weinig dat je gewoon vlot achter elkaar
kan. Want dat stappen tussendoor werkt niet fijn op de zenuwen. Vrijdag heb ik voor
eerst weer gesprongen zoals ik vroeger deed, zonder stress en plezier in het springen en dat
met een meter.

Ik heb toen in die tijd dat ik regelmatig buiten eraf viel (lomp, ik weet het) een keer gehad dat ik voorover ben geklapt en onder Parade terecht ben gekomen. Toen heeft ze (heel zachtjes) in galop mijn rug aangetikt. Ik heb toen van de spierpijn in mijn hele lijf echt niet kunnen lopen. Was toen niet op mijn hoofd gevallen dus had daar gelukkig geen last van. Voor de rest ook weleens in de hindernissen terecht gekomen (twee keer achter elkaar in één les), toen enorme spierpijn gehad in mijn benen/bil maar dat was vrij snel over (één/twee dagen). Maar op je nek klappen is natuurlijk helemaal niet fijn.....

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:30

esiebessie schreef:
En een gewone cursusweek dan? O:) Of wil je echt naar de spring-cursusweek? :P

Nee, wil alleen springen ;) anders ga ik liever extra lessen op Ram volgen :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:32

Kirsten_S schreef:
Proberen kan geen kwaad, half 6 en half 7 gaan nog rustig aan, niet zo hoog. Half 8 is meer eigenaarspaarden
en wat hoger. Maar in elke les kan, frans die zegt vanzelf wanneer het genoeg is.

heb al een paar keer meegedaan :D. De laatste keer zat ik op Dunja, was geen succes :') heb volgens mij 3x in die van half 8 meegereden en 1x in die van half 7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:33

Romana01 schreef:
Ugh ik heb echt geld gebrek :')

Niemand weet toeval een plek waar ze een 15 jarige zoeken voor 2x per week :')

Wanneer wordt je 16? Ik stop per uhh.. volgende week bij Kruidvat Almere Haven en ze hebben dus iemand voor de vulploeg nodig. Ze zoeken eigenlijk wel iemand die 16 is, maar als je bijna 16 wordt kan ik wel een goed woordje voor je doen :)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:33

Ai jaai dat klinkt niet fijn nee! Moet er niet aan denken nee.. Naja 9 van de 10 keer land ik gewoon op
me voeten, maar 3x volgens mij ben ik zo hard gevallen op me nek dat ik een fikse hersenschudding heb
gehad. Een keer nog bij pampus , volgens mij was 9 of 10. Was door, weet ik veel reden, naar beneden
gestort in de hoek in galop, zoo verticaal als een speer in het zand hahaha!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:34

Emmaa_ schreef:
Romana01 schreef:
Ugh ik heb echt geld gebrek :')

Niemand weet toeval een plek waar ze een 15 jarige zoeken voor 2x per week :')

Wanneer wordt je 16? Ik stop per uhh.. volgende week bij Kruidvat Almere Haven en ze hebben dus iemand voor de vulploeg nodig. Ze zoeken eigenlijk wel iemand die 16 is, maar als je bijna 16 wordt kan ik wel een goed woordje voor je doen :)

wordt al/ pas in augustus 16 :D. Denk alleen dat Almere Haven niet rendabel voor mij is, woon nml in Almere stad en ga in Almere buiten naar school
Laatst bijgewerkt door Gianti op 29-05-11 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsten_S

Romana01 schreef:
Kirsten_S schreef:

heb al een paar keer meegedaan :D. De laatste keer zat ik op Dunja, was geen succes :') heb volgens mij 3x in die van half 8 meegereden en 1x in die van half 7

Ohhhhh goed toch :D! Nou dan moet het goed komen! Lekker op astor of onyx, die zijn wel betrouwbaar!

Ahtnamas

Kirsten_S schreef:
Romana01 schreef:

Parcourtjes zijn echt leuk! Leer je ook veel meer van dan een enkele sprong vind ik zelf. Weet iemand hoe laat Liesbeth morgen bereikbaar is? Anders vraag ik of ik deze week om half zes kan en dan vanaf volgende week vast in de half zeven groep. Als ik het volhoud (ben 's avonds altijd kapot, dus weet niet of ik het trek om midden in de week te rijden haha, oud wijf :P) dan kan ik misschien gewoon elke week twee keer rijden. Desnoods als het goed gaat en er plek is in de half acht les. Maar eerst maar ff kijken hoe het gaat :P.

Smee__

Romana01 schreef:
wordt al/ pas in augustus 16 :D. welke kruidvat??

Eeeeeh ik ben ook in augustus jarig. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:35

Romana01 schreef:
Emmaa_ schreef:

wordt al/ pas in augustus 16 :D. Denk alleen dat Almere Haven niet rendabel voor mij is, woon nml in Almere stad en ga in Almere buiten naar school

Ik stuur je even een PM hoor, hold on!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:35

Ahtnamas schreef:
Parcourtjes zijn echt leuk! Leer je ook veel meer van dan een enkele sprong vind ik zelf. Weet iemand hoe laat Liesbeth morgen bereikbaar is? Anders vraag ik of ik deze week om half zes kan en dan vanaf volgende week vast in de half zeven groep. Als ik het volhoud (ben 's avonds altijd kapot, dus weet niet of ik het trek om midden in de week te rijden haha, oud wijf :P) dan kan ik misschien gewoon elke week twee keer rijden. Desnoods als het goed gaat en er plek is in de half acht les. Maar eerst maar ff kijken hoe het gaat :P.

Uhm morgenavond is ze altijd op kantoor toch! Komt vast goed!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:36

Kirsten_S schreef:
Ai jaai dat klinkt niet fijn nee! Moet er niet aan denken nee.. Naja 9 van de 10 keer land ik gewoon op
me voeten, maar 3x volgens mij ben ik zo hard gevallen op me nek dat ik een fikse hersenschudding heb
gehad. Een keer nog bij pampus , volgens mij was 9 of 10. Was door, weet ik veel reden, naar beneden

Ik ben tot nu toe (klopt af) altijd een beetje rollend van het paard afgevallen. Dus niet mezelf opvangent met handen (kans op het breken van je arm etc.) of benen maar meer met je hele lichaam. Zoals oude mensen val-les krijgen, haha. Als je hard op je voeten terecht komt is ook niet goed....

Kirsten_S

Ik ga douche en Noortje effe stalken op der werk met een lastige klant :D

Gianti

Kirsten_S schreef:
Ohhhhh goed toch :D! Nou dan moet het goed komen! Lekker op astor of onyx, die zijn wel betrouwbaar!

Geen onyx voor mij :'). Ziet er echt niet uit. En astor :'). Door Astor ben ik bijna gestopt met lessen...

geef mij maar Worlino of Chibra :Y)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:37

esiebessie schreef:
Romana01 schreef:
wordt al/ pas in augustus 16 :D. welke kruidvat??

Eeeeeh ik ben ook in augustus jarig. :D

wanneer??

Gianti

Emmaa_ schreef:

IK krijg een PM :):)

Smee__

Chibraaaaa. <3

4 augustus. :D En jij? :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:38

Romana01 schreef:
Emmaa_ schreef:

IK krijg een PM :):)

Whahaha, congrats. :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:40

Ahtnamas schreef:
Kirsten_S schreef:

Ik ben tot nu toe (klopt af) altijd een beetje rollend van het paard afgevallen. Dus niet mezelf opvangent met handen (kans op het breken van je arm etc.) of benen maar meer met je hele lichaam. Zoals oude mensen val-les krijgen, haha. Als je hard op je voeten terecht komt is ook niet goed....

Ikke pas 3x *\o/* (wedde dat ik donderdag naast het paard lig :') ). Nooit echt ergens last van gehad. Ben 1x op een ijzere hark terecht gekomen (wie laat nou een ijzere hark in de bak liggen :S) 1x van Ram en 1x van Pris :')

skyline

Romana01 schreef:
@Channah, al een data in je hoofd dat je mee wilt naar Ram??

Euhm Volgende week kan wel op vrijdag ben dan toch vrij :P

Gianti

esiebessie schreef:
Chibraaaaa. <3

4 augustus. :D En jij? :P

16 augustus <<)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:41

skyline schreef:
Romana01 schreef:
@Channah, al een data in je hoofd dat je mee wilt naar Ram??

Euhm Volgende week kan wel op vrijdag ben dan toch vrij :P

Is goed, dat komt errug mooi uit. Aangezien dat meisje waarmee ik elke keer naar Ram nu ga, met haar vriendin een fimpje gaat kijken <<)