Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 12:31

En je hebt iemand die hem al lekker warm rijd ... :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:33

Ja, dat is ook fijn! Bij de studentenruiters werd je paard altijd voor je losgereden en moest je daarna met 3 mensen op dat paard een proefje rijden. Als je dan iemand voor je had die heel erg laks met zijn benen was, had je daar echt last van. Een paard kan echt in 10 minuten helemaal stilvallen en dan krijg jij hem vaak niet in 5 minunten losrij/aan elkaar wennen tijd weer wel aan je been. Dus ik ben zeker blij met Yvette. :j
En met de truc van de snoepjes. _O-

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 13:25

Heb je hier inderdaad veel meer aan

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:27

Wat me net toch gebeurt!! :=
De vriendelijke bezorger van DPD staat voor de deur, maar zonder pakje. De vorige keer dat hij kwam riep ik al vanaf boven dat ik onderweg was, omdat ik zo langzaam de trap afkom, dus toen raakten we een beetje aan de praat en kreeg ik een megacompliment omdat ie me er zo leuk uit vond zien (ik liep in een joggingbroek :o ). Kwam hij nu vragen of het al beter met me ging, want telkens als ie langsreed moest ie aan me denken. Lief toch?!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:43

Hihi, wat leuk Rian.

Wat hou ik toch van Harry. Beest was superbraaf buiten, aan het einde werd ie drammerig. Paar keer dat ie iets eng vond, maar das logisch bij wapperend lint. We werden ingehaald door wielrenners, maar dat vond ie helemaal prima.
Toen we op het einde nog een stukje Joostenlaan wilden doen was ie het zat, toen liep ie heel mooi achterwaarts.
Maar wat deed ie het heerlijk voor de eerste keer <3

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 13:45

Wat lief van de DPD bezorger :)
Toch nog mensen die even belangstelling in je tonen, ondanks dat ze je niet kennen.

Lekker Kayleigh, hoe lang zijn jullie weg geweest? Ook nog gedraaft?
Is ook wel logisch dat ie van dingen schrikt, hij is 8 jaar niet buiten geweest..
Ik ga nu ook die kant op, zat op een poststuk te wachten, die moet ik nl morgen weer opgestuurd hebben, maar die is nog niet binnen en dat terwijl die tegelijk met mijn I love london hoesje opgestuurd was.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:01

Oh Kayleigh, wat fijn dat Harry het zo goed heeft gedaan, dat wekt vertrouwen voor de toekomst!! Lekker joh.

Ik moest vanmorgen bloed laten prikken, nu zit er een bult op mijn arm. Eigen schuld, ik maakte de prikker aan het lachen. :o Verder ging het gewoon goed hoor, ben inmiddels wel wat gewend aan prikken. :\

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:12

Zou het denk je kunnen als ik bel om een keer weer een les mee te rijden dat het kan of doen ze dat niet?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:32

Als je op een 'normale' manier bent weggegaan kun je altijd bellen toch?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:40

Nou ik ben weg gegaan omdat ik geen geld had,, en ben ook niet bij een andere manege gaan rijden,, doe je dat ja dan hoeft het niet meer zeggen ze.. maar ben niet weg gegaan vanwege gezeur of iets gewoon een persoonlijke reden

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 14:43

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:07

Oh, Merce heeft even Harry's pootjes geschoren. Meneer heeft linksachter klein beetje mok.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:11

Oh, fijn dat ze dat voor je heeft gedaan. Wel jammer van de mok. Maar als het nu mooi weer blijft moet dat wel weg te krijgen zijn, toch?

Mijn huisarts vond het trouwens heel goed van me dat ik nu in de beginnersles meedeed. Goed voor mijn lijf en vooral ook goed voor mijn geest om toch blijven te proberen wat ik het liefste doe. :)
En toen ik naar buiten hobbelde werd ik aangesproken door de nieuwe fysiotherapeut aldaar. Of hij me ergens mee kon helpen. :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 19:53

Voor iedereen die niet weet wat American Pie is, of wie die ene man is met wie ik op de foto sta.
RTL 7, nu is Amercian Pie 2 en daarna the Wedding..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:56

Sorry, vind het echt tenenkrommende films. :o

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:08

Dreamybol schreef:
Sorry, vind het echt tenenkrommende films. :o

:')
Ben het weer volledig met je eens.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:10

Dreamybol schreef:
Oh, fijn dat ze dat voor je heeft gedaan. Wel jammer van de mok. Maar als het nu mooi weer blijft moet dat wel weg te krijgen zijn, toch?

Mijn huisarts vond het trouwens heel goed van me dat ik nu in de beginnersles meedeed. Goed voor mijn lijf en vooral ook goed voor mijn geest om toch blijven te proberen wat ik het liefste doe. :)
En toen ik naar buiten hobbelde werd ik aangesproken door de nieuwe fysiotherapeut aldaar. Of hij me ergens mee kon helpen. :+

Ja, het is maar een klein beetje mok. Vind het zo stom dat ik het niet eens gezien heb, had wel een bultje gevoeld, maar dat heeft ie daar sowieso zitten. Dacht dat het zijn normale bultje was. Maargoed, paar keer behandelen en het is weg, volgens Merce. Dus morgen meteen even doen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:10

Oh nee American Pie is echt geweldig! Stiffler :9 Helaas is mams al NCIS aan het kijken maar ga zo even boven op mn kamer kijken denk ik

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 20:18

Jeej ik heb een mede fan :)
Stifler maakt de film :+:

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:19

Dat sowieso :+:

Kayleigh wat vervelend van Harry's mok trouwens! Hopen dat het met behandelen snel over is :j

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:28

Ik ben nagellak aan het uitproberen. Kayleigh, die ik laatst bij jou heb gekocht. Hij is echt mooi! Ga morgen de rest doen. :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:33

Komt wel goed, zit iig niet in die kootholte ofhoedatookheet, dus dat scheelt.

Wat leuk Rian. Was dat van Catrice? Die hadden leuke kleurtjes.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:47

Deze is van Essence, die dubbele. Ik heb nu de groene met paarse glitter topcoat. Denk dat ik morgen nog ga kijken voor die blauwe met gele glitter topcoat. :=
Catrice lakt meestal wat fijner dan Essence, maar deze is echt fijn. Lakt fijn, 2 laagjes is genoeg en droogt snel.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:54

Oh, die. Moest even denken.
Had ooit een keer een duits of italiaans merk nagelak. Was echt heerlijke nagellak.
Vind het altijd heel leuk staan, maar met Harry en mn werk blijft het echt niet lang zitten en ik ben er te ongeduldig voor.
Vind die taupe en nude en grijze kleuren altijd erg mooi. En donkerblauw.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 20:57

Nee, met paarden is het eigenlijk geen doen. Had zaterdag neon-roze gelakt en zondagavond kon het er weer af. Had alleen maar 2 paarden gevlochten, maar dat was blijkbaar al te veel. :P
Ik houd van kleurtjes en glans en glitter. :o Maar heb laatst ook zwart gekocht en heb een paar mooie donkerblauwe, donkerpaarse en een mooie grijze van catrice. Heb er niet heel veel geld voor over, dus heb vooral catrice en essence dus. :)