Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?! Kirsten_S schreef:Jaa precies! Nou 'gelukkig' is het hierbij gebleven. Die zal wel een paar dagen uit de running zijn.
) en dat ze het vertrouwen met springen niet kwijt is
Het had me wel leuk geleken! Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Heb je nog leuke foto's kunnen maken Liset!? Is het nog gelukt met je laptop of heb je hem nog
niet terug?!
Na de val van Alyssa ben ik eigenlijk gestopt met foto's maken..heb alleen nog foto's van mijn hondje gemaakt..
17 juli doe je dan weer mee met Ringo?
esiebessie schreef:@Gina: Vrijdag weet ik niet zeker, ik ga waarschijnlijk een film kijken met een vriendin voor school, ik weet niet precies hoe lang dat gaat duren maar als dat niet al te lang gaat duren kan ik daarna misschien nog wel mee.![]()
Ik zal het even navragen wanneer wij op vakantie gaan, maar ik geloooof dat ik dan net weg ben.Het had me wel leuk geleken!
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Heb je nog leuke foto's kunnen maken Liset!? Is het nog gelukt met je laptop of heb je hem nog
niet terug?!
Na de val van Alyssa ben ik eigenlijk gestopt met foto's maken..heb alleen nog foto's van mijn hondje gemaakt..
17 juli doe je dan weer mee met Ringo?
skyline schreef:Romana01 schreef:Ugh ik heb echt geld gebrek
Niemand weet toeval een plek waar ze een 15 jarige zoeken voor 2x per week
ik ben ook aan het zoeken , maar zelfs bij de alberthein krijg ik een nee, en bij de kruidvat en vandervalk ook
Ahtnamas schreef:Kan me voorstellen dat je dan best geschrokken bent? Hoe ging het met de ruiters die na Allysa moesten starten?
Waarom is Laura met Ushi niet gestart?
Ahtnamas schreef:Je kan McDonalds proberen? In alle restaurants schijnen ze medewerkers te zoeken? Je mag dan wel alleen maar Lobby staan.... maar beter iets dan niets? En zodra je 16 bent kan je naar de keuken/counter/drive.
Ahtnamas schreef:Romana01 schreef:waarom Iis Annique gestart op worlino, ze ging nml eerst op Onyx
Soms veranderen de paarden nog op de dag zelf. Kan zijn dat ze liever op Worlino wilde en dit eerst niet kon (omdat iemand anders erop moest?) en later wel?
. Apart ze was juist zo 'blij' dat ze op Onyx zat Romana01 schreef:esiebessie schreef:@Gina: Vrijdag weet ik niet zeker, ik ga waarschijnlijk een film kijken met een vriendin voor school, ik weet niet precies hoe lang dat gaat duren maar als dat niet al te lang gaat duren kan ik daarna misschien nog wel mee.![]()
Ik zal het even navragen wanneer wij op vakantie gaan, maar ik geloooof dat ik dan net weg ben.Het had me wel leuk geleken!
Ik hoor het wel
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Kan me voorstellen dat je dan best geschrokken bent? Hoe ging het met de ruiters die na Allysa moesten starten?
Waarom is Laura met Ushi niet gestart?
Uhmm ging volgens mij wel goed. Marloes en ik kwamen daarna haha!
Oh met Ushi ging het niet goed, die weigerde de hele tijd en dus besloot
frans dat die terug moest. Kan ik ook wel begrijpen na zo'n gebeurtenis.
Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:Jaa precies! Nou 'gelukkig' is het hierbij gebleven. Die zal wel een paar dagen uit de running zijn.
Ik schrok wel toen ik het las! En ze was nog wel zo blij dat ze vandaag kon springen! Nu maar hopen dat ze niet teveel pijn heeft (ik heb toen een keer drie dagen niet kunnen lopen na een val) en dat ze het vertrouwen met springen niet kwijt is
Ahtnamas schreef:Ja, dan ben je toch net ff wat voorzichtiger! Weigert zij eigenlijk vals of meer het erlangs schieten/rennen? Ik heb haar eigenlijk nooit echt zien weigeren. Maar ja, zo vaak springen wij ook niet.
Wil daarom ook op woensdag in de springles gaan rijden..... was alleen vergeten het vrijdagavond door te geven dus nu moet ik Liesbeth ff bellen morgen.
Romana01 schreef:Ahtnamas schreef:Je kan McDonalds proberen? In alle restaurants schijnen ze medewerkers te zoeken? Je mag dan wel alleen maar Lobby staan.... maar beter iets dan niets? En zodra je 16 bent kan je naar de keuken/counter/drive.
Liever restaurant dan Mac, wordt daar altijd gek van het gegil van Ukkiepukkies
. Mac is wel heel flexibel, de Lobby is vindt ik zelf ook niet echt hard werken. (je loopt gewoon rond, één rondje prullenbak bijstampen/legen, één rondje dienbladen verzamelen, één rondje vegen, één rondje tafeltjes schoonmaken/stoelen goedd zetten, wc's checken en dan weer opnieuw.) Als je vrij wil kan je vrij krijgen, wil je meer/minder werken geen probleem, dagen wisselen geen probleem etc. Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Ja, dan ben je toch net ff wat voorzichtiger! Weigert zij eigenlijk vals of meer het erlangs schieten/rennen? Ik heb haar eigenlijk nooit echt zien weigeren. Maar ja, zo vaak springen wij ook niet.
Wil daarom ook op woensdag in de springles gaan rijden..... was alleen vergeten het vrijdagavond door te geven dus nu moet ik Liesbeth ff bellen morgen.
A.s woensdag kan je het parcour nog springen in de les, het moest blijven staan dus
ik neem aan dat wij woensdag dat gaan springen!
Maar wat ik zag vandaag is dat ze gewoon erlangs glipt, ze stopt niet maar rent er langs.