Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eindelijk, heb er wel 3 jaar voor moeten wachten, want toen kon het niet en was me camera stuk
Dreamybol schreef:Wij zijn ook begonnen in de B, waarom zo 'zeuren' hierover? Zijn er genoeg die L1 aankunnen en gewoon in de B beginnen. Het is 2 proeven... Snap je punt echt niet. Waarom zou jij de uitzondering op de regel moeten zijn?
Wij reden L1/L2 (als we finale haalden) proeven op vreemde paarden, ook in ons eentje.
Merce is wel wat enthousiast in de uitslagen-lijst, ze is nu iedereen met 3 wp aan het doorpromoveren, maar je mag met 3 en 4 wp toch zelf kiezen als het paard van de manege is?
Hm, nu ik nog eens goed kijk, denk/vrees ik dat dit wel haar bedoeling is. Staan ook mensen met 2 wp tussen die mogen kiezen voor categorie hoger.. Zo houden ze het wel een beetje verdeeld natuurlijk.

. Wilde alleen duidelijk maken waarom ik alleen rijden fijner vind en dat is omdat ik van mening ben dat je dan gewoon echt meer uit jezelf kan halen =). Voor anderen kan het wellicht wel positief uitwerken en volgens mij is dit ook ooit opgezet met het idee dat mensen in de B nooit wedstrijden hebben gereden en zich zo op een rustige, fijne manier het wedstrijden rijden eigen kunnen maken. Lijkt mij een prima achterliggende reden. Maarrrrrrr, dan mag ik het toch wel vervelend vinden?
.
En aangezien ze maar 2x mogen lopen, naja als Riche nog mee gaat doen ... 
Helemaal nu ik in de beginnersles rijd, daar hebben ze vorige week de grote volte geleerd en dat die bij A, C en E/B kan. 
Wel superlief hoor!! 

Top dat het zo leuk was en je je foto hebt.