Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 15:02

Merce was mij vergeten de bonus punten te geven, dus kan best zijn dat ze anders denkt, want met 3 mag je. Eigen moet

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:06

Kijk maar eens in de lijst, denk dat ze het bewust heeft gedaan zo... Als zij het zo wil ga ik, anders nog even niet. :o

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 15:35

Ach, ik vind het altijd het eerlijkst als iedereen in de B begint. Ook al kan je nog zo goed rijden. Denk dat het voor jezelf ook nog niet eens zo slecht is om het 'simpele' te doen. Best lastig soms, merk bij mezelf dat het op wedstrijden helemaal niet zo goed gaat als dat we kunnen.

Ik sta nu 14e, haha.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 16:26

Maar ik krijg met 3 ook al een paars vakje, dan mag ik nog kiezen.
Trouwens, gratis tanken bij Shell @Mac

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:15

Jij staat nog op L2 en M1 idd. Misschien toch gewoon een foutje? We zien het wel, voorlopig hoeven we nog lang niet!

Edit: Ralf is nu op de manege. Het is geen foutje, we moeten naar de L2. :')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:17

Wat stom, vond het nu juist een leuke groep xD

Als ik morgen op tijd ben uit mn werk ga ik met Mel naar buiten!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:25

Lekker naar buiten!! :)

Vind het ook wel jammer dat we niet bij elkaar komen. Dan maar in de L2! ;)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:04

Ja, ben benieuwd hoe ie het doet.

Haha, dat duurt nog wel even voordat ik daar ben.

Harry had er geen zin in vandaag. Tempo wel, maar mn binnenbeen kwam niet helemaal over blijkbaar.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 21:47

Ik kom even spammen ..
Foto komt later, of je moet even op FB kijken, die is met telefoon gemaakt van de camera af
En ik kan niet groot posten, maaaar

IK STA OP DE FOTO MET SEANN WILLIAM SCOTT, aka Stifler in American Pie :+: eindelijk, heb er wel 3 jaar voor moeten wachten, want toen kon het niet en was me camera stuk ;(

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:53

Ik heb het gezien, geen idee wie het is, maar als jij er blij mee bent, ben ik blij voor je. :)

Tessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:54

Dreamybol schreef:
Wij zijn ook begonnen in de B, waarom zo 'zeuren' hierover? Zijn er genoeg die L1 aankunnen en gewoon in de B beginnen. Het is 2 proeven... Snap je punt echt niet. Waarom zou jij de uitzondering op de regel moeten zijn?
Wij reden L1/L2 (als we finale haalden :P ) proeven op vreemde paarden, ook in ons eentje. ;)

Merce is wel wat enthousiast in de uitslagen-lijst, ze is nu iedereen met 3 wp aan het doorpromoveren, maar je mag met 3 en 4 wp toch zelf kiezen als het paard van de manege is?
Hm, nu ik nog eens goed kijk, denk/vrees ik dat dit wel haar bedoeling is. Staan ook mensen met 2 wp tussen die mogen kiezen voor categorie hoger.. Zo houden ze het wel een beetje verdeeld natuurlijk. :')

Ieder die denkt dat ik geen B wil starten omdat die het idee heeft dat ik mezelf hiervoor te goed voelt kent me blijkbaar nog niet. Degene die me kennen weten dat ik mezelf eerder met de grond gelijk maak dan mezelf vol zelfvertrouwen op de borst klop. Dat waarover ik val is dat je niet alleen rijd, niet in je eigen bubbel op kan gaan, niet de complete concentratie kan hebben omdat er altijd iemand is die meerijdt... Stukje concentratie dus. En ik voel me qua niveau echt niet te goed. Maar daarom maakte ik de opmerking over met Ellen babbelen en hopen dat er een oneven aantal ruiters mee doet wanneer ik ooit mee zal doen. Aangezien ik er niet vanuit ga dat er 3 tegelijk moeten starten...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:02

Ik snap niet waarom je mijn post quote, ik bedoel namelijk helemaal niets in de strekking dat jij overloopt van zelfvertrouwen. Maar ook onzekerheid is geen reden om de uitzondering te mogen zijn. ;)

Wat je zegt over dat stukje concentratie maakt het idd een stuk lastiger dan in je eentje rijden, maar ook daar ga je niet direct dood aan.

Ik was overigens van plan om nog tegen je te zeggen dat je anders op Dorus mee moet doen (edit: maar dat wil je wellicht al, jullie zijn een of setje), volgens mij mocht Riche met hem alleen starten, omdat ie anders te heet werd/de ander af zou leiden. Al denk ik dat dat laatste er niet in zit als jij hem rijdt.
En ja dat is een compliment.

Maar als jij denkt dat wij?/andere mensen denken dat je je te goed voelt, kun je ook bij jezelf te rade gaan waarom mensen dat blijkbaar over je denken. Of aan de mensen die je daarvan verdenkt vragen of het zo is. Nogmaals, dat was namelijk absoluut niet de strekking van mijn post. Je vroeg zelf of het gek was als je daarom zou afhaken. En ja, dat vind ik. En ik leg uit waarom, maar zelfs met teruglezen zie ik er geen onderhuids verwijt in dat jij jezelf te goed zou vinden.
Laatst bijgewerkt door Dreamybol op 26-03-12 22:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:05

Enneh, volgens mij zit de moeilijkheid in de B idd in dat samenrijden, al zijn er dus blijkbaar mensen die het fijner/geruster vinden om samen te doen. Ik voel me alleen maar schuldig als mijn paard te hard of te langzaam gaat waardoor de ander last van me heeft. :\

En kan iemand mij voor 20 mei uitleggen hoe je voltes van 10 en 15 meter rijdt?? Merce zegt altijd al dat ik geen voltes kan rijden en dat wordt vast niet beter als ze kleiner moeten... ^)

Tessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:21

Hahahahahahahaha, nee daar ga ik heus niet dood aan en ik kan ook wel meer hebben dan dat ;). Wilde alleen duidelijk maken waarom ik alleen rijden fijner vind en dat is omdat ik van mening ben dat je dan gewoon echt meer uit jezelf kan halen =). Voor anderen kan het wellicht wel positief uitwerken en volgens mij is dit ook ooit opgezet met het idee dat mensen in de B nooit wedstrijden hebben gereden en zich zo op een rustige, fijne manier het wedstrijden rijden eigen kunnen maken. Lijkt mij een prima achterliggende reden. Maarrrrrrr, dan mag ik het toch wel vervelend vinden?

En stukje over niveau, dat was omdat jij dat zei over mensen die L1 aankunnen, maar B zonder morren starten. En ook doordat iemand anders aanhaalde dat het voor mensen juist ook goed is om een 'simpele B-proef' te rijden. That's it ;).

Rian, welke proef moet je 20 mei rijden? Dan kan ik je miss wat richtlijnen aangeven =).

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 22:37

Ans rijd nu ook op Dorus he de wedstrijden ;) En aangezien ze maar 2x mogen lopen, naja als Riche nog mee gaat doen ...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:39

Ah, snap nu dat je hem zo opvatte. Fijn dat we het uitgepraat hebben. :)

Ik moet proef 13. met voltes van 10 meter op X en voltes van 15 meter bij E en B. Moeluk!!! :\ Helemaal nu ik in de beginnersles rijd, daar hebben ze vorige week de grote volte geleerd en dat die bij A, C en E/B kan. :D
El heeft me ook op die lijst gezet, dus ik zal eerst aan moeten tonen dat ik het weer aankan voor ik daaruit mag, denk ik zo. :') Wel superlief hoor!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 23:18

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:37

Wat betreft met meer mensen op hetzelfde paard, het gaat toch op volgorde van inschrijven én betalen. En aangezien Ralf en ik er toch iedere wedstrijddag zijn komt dat vast wel goed. :+

Samy was op tv, olé olé. :D Top dat het zo leuk was en je je foto hebt.

Ik was net bij de huisarts, ben echt blij met d'r. Nouja, ze luistert fijn enzo. Vanmiddag weer aanvulling op de medicijnkast halen en net wat buisjes bloed bij de Ark achtergelaten. Even checken of mijn lichaam wel helemaal goed werkt enzo.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 11:51

Hahaha, ja dat wel en Ellen maakt ook nog wel eens uitzonderingen, zoals Ans vorige x op Angela.
Pff ... bloed prikken, denk dat ik dat ook maar weer eens moet gaan doen, even B12 weer checken.
Pff, die tv, lijkt nu net alsof ik elke x recht de camera in kijk, maar ik ging kijken welke mensen er aan kwamen.
Eerste stukje waar het nog licht is, kregen we appeltaart, dus heel wijs die niet opgegeten toen ik zag dat ze gingen filmen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 11:55

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:00

Geen idee... Ik ben echt niet goed met bekende mensen. :o?

Maar An ging nu op Dorus omdat An al 2 keer liep en Dorus niet gekozen was. Moet wel zeggen dat ik zowel Ralf als Fabrian fijn op Angela vind rijden. Ze blijven zo kalm en vriendelijk, echt respect!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 12:05

Ik ken ze wel, maar weet niet hoe ze heten :+
Maar is wel grappig als je dan de echte mensen hoort zeuren over de BN'ers ... Pff hebben we hem weer, die zien we 10x per maand.

Ja ik vind ze ook super rijden op An, Angela gaat toch wel snel weer naar de M2, want met Dorus gaat het ook super

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:26

Komende 2 maanden moet Angela alleen het achterwaarts gaan leren. hihihi. Dat is het voordeel van Benz, die kan alles.
Nu ik nog. :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 12:26

Komt wel goed met jullie ..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:30

Vast wel. Ben nog steeds blij met hoe mijn proef zondag ging, hij had er zelf ook echt lol in. Dat vind ik het leuke van Benz, die vind het echt leuk om een proefje te rijden. :D