window schreef:haha nou idd zo'n gevoel dus
vreselijk
Dus jij gaat niet even langs de Mac voor je les?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
window schreef:haha nou idd zo'n gevoel dus
vreselijk
Suzanne F. schreef:Dus jij gaat niet even langs de Mac voor je les?![]()
window schreef:hey samystein
ooh brrr keb het zo koud
jullie ook?
window schreef:hey samystein
ooh brrr keb het zo koud
jullie ook?
Echt super stoer. Ik hoop dat ze m uiteindelijk weer vind, want ze passen echt goed bij elkaar!
Samy schreef:Suzann!! Nog 5 dagen!!
Suzanne F. schreef:Joost wordt ook al zenuwachtig hihi![]()
MopY schreef:Oh oke! Tot over 4 weken dan, hoop ik! Weet je misschien ook hoever het fietsen is..? En heb jij misschien ook een idee in welke les op wo of do meiden van mijn leefdtijd (16) rijden, of gaat dat allemaal door elkaar? En wat voor soort paarden er zijn ? Ben wel nieuwschierig naar ''de nieuwe manege'' natuurlijk
window schreef:kan dat me helemaal voorstellen
het is ook super spannend
Suzanne F. schreef:Ja elke keer als ik Joost bel denkt ie dat er wat is ofzo... of gaat gebeuren.

Suzanne F. schreef:Hee Eeek, alles goed?
window schreef:ik vrijdag weer is een keertje les
wel weer nodig haha
oh en heb me startkaart nog steeds niet schiet niet op
maar de knhs gister gebeld en ze gooide alles wat voor kerst was uiterlijk 19 januari der uit. dus nog ma ff wachten dan
MopY schreef:Oh oke! Tot over 4 weken dan, hoop ik! Weet je misschien ook hoever het fietsen is..? En heb jij misschien ook een idee in welke les op wo of do meiden van mijn leefdtijd (16) rijden, of gaat dat allemaal door elkaar? En wat voor soort paarden er zijn ? Ben wel nieuwschierig naar ''de nieuwe manege'' natuurlijk