Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 21:01

Ja komt ook door de lijsten natuurlijk :) Maar is goed, ik hoor het wel.
;( mijn vijanden zijn weer wakker ... en lopen weer vrij rond op de weg
Kikkers en padden, ik ben er echt als de dood voor ...
Net ook zit er zo'n dikke midden op de weg, ik ben gewoon gaan wachten, omdat er mensen aan kwamen en ik bang was dat ie weg zou springen naar mij ...
Word dus maar weer fietsen, dan kunnen ze me niet zo "aanvallen"

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:06

Gelukkig een medestander. Ik heb ooit het vriendje uit bed getrokken omdat er een kikker/pad/weet ik veel, smerig springbeest naar binnen was gekomen. :o
En later had de kat er een babydinges gevangen en meegenomen om mee te spelen. Was toen alleen thuis en heb hem gevangen met een emmer en een placemat. Die ik richting deur heb geduwt en toen met alle kracht die ik had het hele pakket de tuin in gesmeten. Waar het vriendje het later op kon halen. :')

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 21:19

Oh nee dat zijn echt de beesten waar ik een rondje voor om loop.
Me ouders hebben er ooit 1 gevonden onder me bureau op me slaapkamer, hoe die daar terecht is gekomen ...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:29

Met harde regen komen ze hier naar binnen als ik de tuindeur niet snel genoeg dicht heb. En die kat dus. Ik loop ook echt nooit meer op blote voeten in de tuin, die beesten springen soms echt met bosjes voor me uit. :r

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:29

Hihi, wij hadden er ook een keer één in huis. Die beesten ben ik niet zo bang voor.
Ik doe zelfs in de winter geen oog dicht. Maak mezelf altijd wijs dat er een mug of langpootmug op mn kamer zit, hoor gewoon gezoem terwijl er niks is
Vorig jaar enorme ruzie gehad met mn ouders. Waren gewoon 2 langpootmuggen en één gewone mug, ouders wilden ze niet weg haalden, want die zeuren altijd dat ik me aanstel. Dus ik had midden in de nacht mn deken en kussen verhuisd en ben in de computerkamer op de grond gaan liggen. En daar waren mn ouders enorm kwaad om.

Oh en ik heb ook een keer bijna een autoongeluk veroorzaakt. Zat een spin vlakbij me en dan raak ik gewoon in paniek. Ouders schrokken zich rot en stonden spontaan op de rem. Vonden ze ook niet zo tof.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:30

Ohja, spinnen heb ik het ook niet op. :n En muggen zijn gewoon vervelend, want die moeten mij altijd hebben! Grmbl. :(

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 21:31

Spinnen laat ik zitten, die mag de kat wel hebben, maar als straks me schot eindelijk dicht gaat (zit gewoon een gat van 5 cm ... waardoor dus de stank en alles komt), dan zal ik ook minder last hebben.
Muggen moeten mij ook hebben, gerust op me beide ogen, waardoor het lijkt dat ik in elkaar geslagen ben :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:41

Mijn kat heeft vorig jaar 1, jawel, 1 bromvlieg gevangen. En toen het beest dood op zijn rug lag keek ie me aan: 'Baas, het is stuk, wat nu?'
Heb je dus niets aan... :\

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 21:48

Hahaha, hier doet ie alleen vliegen vangen, wat ik zie :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 21:53

Wie heeft Holleeder al gespot?

Citaat:
Eerder dook Holleeder al op in Breukelen en Maarssen.

En nu ook Utrecht ...
Me vader mag geen scooter meer rijden ... we noemde hem altijd Holleeder ..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:54

oliebol zeg, mis ik dat! :+

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 21:55

Ja ik dacht ook, damn die had ik wel ff willen zien :+

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:11

We zijn stil hier.
Vond Harry wel zielig gister met zn dikke vacht nog. Maar hij had er wel zin in, rijden ging ook wel goed.
Morgen ga ik misschien nog even zn pootjes en staart wassen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 10:21

Bokt was gisteravond een beetje dood he ...

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:23

Dat weet ik niet xD

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:28

bokt was heeeeel traag, maar niet helemaal dood, toch? Maar het is overdag veel te mooi weer om te bokken. Ik heb gisternmiddag wat in de tuin gewerkt. Nouja... Mos en onkruid van een piepklein strookje gehaald samen met de Dreamboat ( :+ ) en toen was mijn rug het wel weer beu. :P
Maar daarna ben ik wel heerlijk in het zonnetje blijven zitten. :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 16:10

Kayleigh, wat ben je een leuke medewerker! :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:42

Haha, jullie kwamen echt op een heel druk moment. XD
Moest van 12 tot 21. Ben wel echt dood met die hitte. Airco doet het ook niet. XD
Nog lekker gewinkeld?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:33

Jij was de laatste winkel. Had toen al ijs gegeten, bij de blokker geweest en bij Trends een heel gave ring van kleine kraaltjes gekocht. Ik hoefde alleen die nagellak nog die ik bij jou kwam afrekenen. Vind het winkelcentrum daar wel eens leuke afwisseling op Bisonspoor, helemaal met dit weer!!
Maar je viel echt op met je vriendelijkheid, ik had eerst niet door dat jij het was. Ralf natuurlijk wel, haha, die keek over iedereen heen en zag je. :=

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:43

Oooh. Je liep wel soepel met je wandelwagen.
Ralf zag ik ook idd als eerste, daarna kwam jij in beeld met je wandelwagen. XD
Hoor idd heel vaak dat ik enthousiast ben als ik werk. Word er ook altijd vrolijk van als ik vriendelijk ben. Werken moet ik toch wel, dus dan maak ik het maar zo leuk mogelijk. Heb ook een ontzettende hekel aan chagrijnig winkelpersoneel, dan koop ik al niks meer. Daarom ga ik hier nooit de Hema in, krijg echt de rillingen van die mensen daar. XD

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 22:57

Hihihi, da's wel de goede instelling. Bij de ijstent hadden we zo'n rare ervaring.. Ik bestel een bakje met 2 smaken, de man achter de toonbank zet een hoorntje met mijn ijs neer en rent ineens zonder wat te zeggen weg en snauwt nog wat tegen een ander achter die toonbank die het dus overneemt.
Dus ik zeg dat ik een bakje had besteld en geen hoorntje wilde en dat ik het een beetje gek vond dat de meneer zomaar wegrende. "Ja, er gebeurde achter iets waar hij echt bij moest zijn." Dus ik zeg dat dat wel kan zijn, maar dat je nog wel met mensen te maken had ik toen ik nog in de horeca werkte geleerd had anders met mijn klanten om te gaan. Kreeg uiteindelijk wel het ijs in een bakje, eerst met het hoorntje erbij, maar dat wilde ik dus echt niet. Ging ze zuchtend het ijs uit dat hoorntje scheppen.
Nouja, het ijs was lekker, maar ik vond het wel gek... :=

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:05

Bij die pinodepino?
Die rij was daar echt gigantisch, dan mag je op zn minst wel een vriendelijk personeel verwachten. Is daar wel lekker ijs, wel vaak kleine bolletjes.
Klant is altijd koning (meestal dan). Je kunt het niet maken om zo weg te lopen. En dan ook nog snauwend naar je personeel. Apart.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:09

Ja, bij die! Inderdaad heel lekker ijs, heb er daarna met Ralf een leuk verhaal omheen verzonnen. Was laatst in het nieuws dat er een kok door neerviel in de keuken en dat het persoon er gewoon overheen stapte terwijl iemand hem probeerde te reanimeren. Was hier vast ook zoiets. ;)
Heb vanaf mijn 16e tot 19e in restaurants gewerkt, ben daardoor best kritisch op het personeel. :o En ja, mijn vakgebied is nu klantcontact en dienstverlening, dus dan let je er vaak ook al op als je niet aan het werk bent..

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:19

Hahaha, dat was idd op het nieuws toen.
Misschien morgen wel een nieuwe menukaart met wat menselijk vlees ala Hannibal.

Vind dat je als klant ook best kritisch mag zijn, zolang je maar menselijk blijft. Als het personeel zn best doet, doe ik ook niet moeilijk. Maar ik vind dat je als personeel zijnde ook best eens een klant mag wijzen op zijn gedrag. Want klanten kunnen echt enorm asiocaal zijn, dan trek ik toch echt mn bek open.

Dat is trouwens wel een leuk vakgebied!
Heb er ook altijd last van, heb ook erg de neiging om winkels te spiegelen als ik aan het winkelen ben.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 23:42

Ralf heeft jaren in een supermarkt gewerkt, die wil ook nog steeds spiegelen. :+

En ja, ik heb een leuk vakgebied, hopelijk daar straks ook gewoon weer in aan het werk! Of de loterij winnen om een startkapitaal voor mijn eigen zaak te hebben. Ik wil de chocolatecompany wel naar Utrecht halen! :Y)