window schreef:corine1981 schreef:Ik wil in ieder geval een paard dat zelf voorwaarts is, dus niet 1 waar ik de hele tijd moet aansporen (niet voor niets een arabier gekocht).
uhm dat wil niet altijd zegge dat die voorwaarts zijn hoor
ken ook arabieren die liever lui dan moe zijn ook al zijn ze nog maar 4 jaar
Haha, ja, die heb ik zelf ook. Weet dat het niet aan het ras ligt hoor, haha. Ik heb een bomproof-arabische lieveling, welke echt niet gek te krijgen is... En hardlopen?? Mwagh, dan moet zijn krachtvoer wel net op zijn, dan zit de fut er nog in... Maar ja, dat komt wel, ik bedoelde meer dat het paardje gewoon fijn aan het been moet zijn, zonder sporen, zweep etc nodig te hebben. Ik ben ervan overtuigd dat je dat op elk paard kan bereiken, lui of niet
Enfin, ik heb gisteren op Bertus mijn rondjes lopen rijden.
Ik heb idd even gedacht van: pfff, spitsuur... en hoezo gevorderden?? Maar fijns, ik legde dat gevoel maar naast me neer, want de drukste les die ik in de afgelopen jaren heb gehad reden er hooguit 4 paarden tegelijk in de bak. De aandacht van een instructeur hoefde ik ook nooit te delen, hoezo verwend...
Ik vond het wel een gezellige les, daar valt niets over te zeggen.
Heb me idd even verbaasd over onze mannelijke lesgenoot, al moet ik zeggen dat ik na 40 minuten niet veel beter meer reed, pfff, alles werd flapper de flapper zeg maar.
Nu ja, heb het overleefd, ik weet weer waar mijn zitbeenknobbels zitten en kom volgende week gewoon weer proberen
Haha, m.a.w. hij liet me even weten dat hij suffe pony is en ik wel op moest blijven letten
Maarja....ik win hem volgend jaar wel