Ach als ik maar niet op Djinn, Jozele, Hitstar (ik vind mijzelf te groot en zwaar
) of Grava zit... oeh en parade en kartouch liever ook niet. Maar eigenlijk kan het me niet zoveel schelen... ligt er toch een beetje aan hoe ik me voel op die dag.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) of Grava zit... oeh en parade en kartouch liever ook niet. Maar eigenlijk kan het me niet zoveel schelen... ligt er toch een beetje aan hoe ik me voel op die dag..
!
Maaikeee schreef:Haha lekker zulke zekerheid lisette!
Leerzeee
Liisette_ schreef:Melis, wat voor filmpje heb je als godsnaam als avater?!

en daarna leren en werken

Toen naar het oude huis gefietst, gedoucht.. En wacht nu op mn moeder & tante die moeten komen met de patattjes!! D
. Melanie, ben jij nou nog geinteresseerd in dat hoofdstel?, je mag hem als je wilt
, het maakt mij namelijk geen donder uit
. Oké, ik zou hem wel graag willen
. Morgen ga ik even tegenover mijn huis achter iemand aan die misschien een verzorgpaard voor mij had, en als dat werkelijk zo is, ben ik daar wel de hele dag
.
) Aangezien het een mooi ding is. Maar nu ik Papillon rijd, gebruik ik mijn hoofdstel al nooit meer, met uitzonderingen wedstrijden op manegepaard.. Maar das maar zelde, zeker als ik met Don ga starten.. Dus wat zou ik met 'n 2de moeten? Ik gun hem jou liever!
. Ik moet er dan wel even achteraan ('t hoofdstel). Het paard zou inderdaad héél leuk zijn. Als het dan goed klikt, wil ik zeker op zijn minst FNRS proefjes op de manege gaan starten, als het mag van de eigenaar. Maar ik moet eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel kan verzorgen daar
. Het gaat trouwens om het achterste weitje, ze hebben een stuk of 5 paarden
. 

Melanieetjuh schreef:Heb net even de B proeven bekeken.. Valt opzich wel mee.
Valt wel te rijden.
. Daarom gaan veel mensen ook makkelijker door de B heen dan door hogere proeven. Nickey gaat in februari met Wil L1 starten, daar heb ik wel respect voor. Het enige wat wat minder is, is dat hij in middelgalop moet gaan op een gegeven moment, en Wil gaat altijd al in middengalop
. Maar het gaat vast wel goed komen
. Liisette_ schreef:Melanieetjuh schreef:Heb net even de B proeven bekeken.. Valt opzich wel mee.
Valt wel te rijden.
Waar kan je dat zien, mel?
Moet me even voorbereiden voor morgen!
Emmaa_ schreef:B proeven zijn inderdaad nog niet eens zo heel moeilijk. Daarom gaan veel mensen ook makkelijker door de B heen dan door hogere proeven. Nickey gaat in februari met Wil L1 starten, daar heb ik wel respect voor. Het enige wat wat minder is, is dat hij in middelgalop moet gaan op een gegeven moment, en Wil gaat altijd al in middengalop
. Maar het gaat vast wel goed komen
.

Ze ken nog even oefenen. Melanieetjuh schreef:Liisette_ schreef:
Waar kan je dat zien, mel?
Moet me even voorbereiden voor morgen!
Er staat van alles op! F proefjes & KNHS proeven!
Maar waar kan je die vinden!?
En de KNHS kan je vinden via basis dressuur.