Strax lekkr werken |)
Eerst moet ik van 8 tot 5, mara iemand wou ruilen, dus nu kon ik lekkr een beetje uitslapen..
Maar ik ga ff eten..

Tot laters..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Astor schreef:Ik moet dansen
Iedereen werkse, & moet vanaaf van 6 tot 7/8 werken want moet balansen
En ik ga zo ven naar een voetbalwedstrijd van Dylan kijken want hij moet tegen Ajax =)

?
!
!
!

Jane_ schreef:Nee de bak is echt heel slecht en het waait zo erg.. :p
En Jane moet toch centjes verdienen..
... vriendendienstje. Die kleine ligt te slapen (alhoewel ik het niet erg vind als hij even wakker wordt hoor.. kan hij mij gezelschap houden
), dus ik let meer op de honden.. zorgen dat zij bij iedere dichtslaande autodeur die kleine niet wakker maken
. 
fallenangel3 schreef:Gister WEER op twingo gereden (derde keer in vier weken), vorige week ging het echt niet lekker dus baalde wel een beetje, maar ik heb gewoon echt lekker gereden!!! ik had het echt niet verwacht, maar het ging echt super.. we gingen bijv. ook met een paar tegelijk van stap, naar draf, naar galop, draf, stap en zo door. En dan zeg maar op de letter.. en Twingo luisterde echt goed gewoon! (alleen kwam ik in het begin telkens na de hoek uit in galop waardoor twingo van tevoren al aanvoelde dat hij in galop moest, dus heb ik even een letter doorgereden in draf... ) Twingo was een kanjer!
!