Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Zyrina_MF schreef:Zijn de stickers er al. Wordt gek waar blijven die dingen
!
)! 

. Ben al op internet aan 't rondneuzen wat zoiets kost. Zit daar qua kwaliteit/comfort e.d. veel verschil in of zeg je van hmz kijk wat je tegenkomt en kan eigenlijk
Hebben we voor ons en voor Helmer ook weer wat meer afwisseling in 't werk, en daarnaast kan 't geen kwaad voor mijn zit, misschien leer ik dan eens wat beter rijden muhahha
.. Volgens mij wordt het echt flink zandhappen voor mijals ik harder ga dan een rustige stap met bareback hihi.. Winddancer schreef:Ik ga ook even fitnessen (hoort zich veel leuker aan dan boodschappen doen)!
...
.. is ook zowat de enige winkel, op een ruitershop na, waar ik dat kan doen..
)
MariekeA schreef:Ik vind fitnessen heerlijk, maar dan vooral die krachtapparaten, niet de cardio (die eigenlijk zou moeten doen...)
Melis, tuurlijk mag je hem lenen. Kwa pasvorm loopt het verschil wel los, maar in kwaliteit wel.
Ik heb de schapenwolle versie van Voest. Die vind ik lekker dik en zacht aan mijn kont
En toch voel ik de beweging goed.
De duurdere versie vind ik persoonlijk te zacht. Die absorbeert de beweging bijna. Dan voel ik het paard niet goed meer. Vind ik niet fijn. Maar een ander misschien juist wel.
De goedkopere moet je goed opletten of het geen nepbont is. Ow en NOOIT met beugels er aan kopen. Dat geeft echt piekbelasting op de rug omdat er geen boom in zit om de druk te verdelen.
Je hebt ze ook heeeeeeel goedkoop, maar dat zijn vaak sjabrakstoffen met een singel. Dat vind ik dan weer te dun.
Is met schuimvulling, dus dat zal dan zeker niet zolang meegaan, maar zal nadat ik eenmaal n zadeltje heb denk ik ook niet veel meer gebruikt worden..MariekeA schreef:Beide zijn erg dun. Als je hem wat vaker/langer wil gebruiken, zou ik dat niet doen.
Deze zijn trouwens ook heel vaak tweedehands goedkoop te krijgen..
ben er heel erg nieuwsgierig na
.. Zal wel even wennen zijn voor me, heb wel ns wat rondjes door de bak rondgehobbeld zonder zadel, maar that's it hihi.. Helmer zal daar niet moeilijk mee zijn, denk dat ik er moeite mee ga krijgen in t begin hihihi..
.. Heel veel beterschap gewenst!!
.. Winddancer schreef:Ah zo te zien is Melis nu weer aan het werk![]()
Ben ziek.........een paar dagen geleden was ik nog heel trots aan het verkondigen dat ik al zo lang niet meer ziek was geweest......misschien maar beter niet kunnen doen
![]()
Dé is Ernie ook blij met zijn gepimpte stalbordje?