Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:Nou de shorts is er niet meer ! Staat nergens meer , maar hij heeft zo'n ruitjes roze patroon, heel schattigg! Maar past wel bij me bikinni, kwam ik achter![]()
Nouuu daar komt die kan![]()
Kaartje zit er nog aaan![]()
http://i195.photobucket.com/albums/z99/ ... ikinni.jpg
Zal die leuk vinden.
Echt leuk
! 
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Nou de shorts is er niet meer ! Staat nergens meer , maar hij heeft zo'n ruitjes roze patroon, heel schattigg! Maar past wel bij me bikinni, kwam ik achter![]()
Nouuu daar komt die kan![]()
Kaartje zit er nog aaan![]()
http://i195.photobucket.com/albums/z99/ ... ikinni.jpg
Sexxyyy!
Show it to.........Zal die leuk vinden.
.. hahah
...
Maaikeee schreef:Jaa Annika had me der opgezet, echt leuk!
Maar ze is gewoon lekker soepel al, en braaf, hier en daar even kijkerig maar daar blijft het bij,
en ze reageert echt heel goed op je been, heel attent.
En naja ze zit ook fijn, zoals ik zei gallop dus ietsje minder vond ik, maar voor de rest zijn der gangen ook lekker
En ze wil ook best lekker zakken, ze liep nog niet géweldig, maar wel oke!
Kirsten_S schreef:jaaaaa ik zei het al![]()
Vroeg nog of die online wou komen, maar blijkbaar hard aan het werk!
Wel zielig eigenlijk voor hem, zit ik hem helemaal op te hitsen,, ben ik zo ver weg![]()
.. hahah
Heb al een afspraak met hem, waarbij slagroom en aardbei een rol in spelennn![]()
...
.
Stap liep die naar beneden, draf wilde die ook komen en zaten echt fijne momenten bij.
.
.
.
. Kirsten_S schreef:Aaah gelukkig![]()
Ohhh maar das best positief allemaal!! Ben wel benieuwd dan! Zal er toch wel een keer willen zien voordat ik besluit een les op haar te doen, maar zo te horen zou ze zo een wedstrijd kunnen lopenEcht leuk
!
voor al ook omdat ik niet mocht oefenen:( aag jaa morge lekker me best doen (A) lisetjjee schreef:Kirsten_S schreef:Aaah gelukkig![]()
Ohhh maar das best positief allemaal!! Ben wel benieuwd dan! Zal er toch wel een keer willen zien voordat ik besluit een les op haar te doen, maar zo te horen zou ze zo een wedstrijd kunnen lopenEcht leuk
!
we zullen morge zien (A) ben best wel zenuwachtigvoor al ook omdat ik niet mocht oefenen:( aag jaa morge lekker me best doen (A)
Welke F moet je rijden?