Zyrina_MF schreef:MariekeA schreef:Ennuh Zyr??
Ikke is nieuwsgierig.
heb je van WD gehad
Nee hoor
Vroeg je vandaag ook al.....muts
Ook Alzheimer
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zyrina_MF schreef:Nou heb het gisteren 2 gaatjes kleiner gemaakt zodat het zeker goed zit. Ik ben 2x de wei nagelopen ik dacht echt ben ik nou gek kon het niet vinden en ineens zag ik het liggen bij die 3 in de wei heel raar. Helmer was trouwens best wel druk voor zijn doen gisteren?????
Dat vind ik dan bv. bij Favory wel jammer....arme dier kan zich zo niet ontwikkelen.
....maar hij is niet gemeen dus dat scheelt al
).
! Ik bel hem binnenkort nog wel, maar beiden lopen zonder ijzers en de hoeven blijven gewoon goed
. Ik was er op dat moment zelf niet bij, maar Jean vertelde dat daarna. Ricky is gewoon een schijthuis af en toe
Zyrina_MF schreef:@Melis
Alles was goed vandaag ze stonden weer te kroelen. Hoorde wel van John dat Ernie graag speelt. Kan best zijn dat dat gisteren Helmer een beetje de kont uithing hihi god straft meteen.

..
..Al ga ik wel even rustig rondzoeken naar een ander. Afgelopen keer toen Smid was geweest en Da was er savonds vanwege t kreupelen liet ie me al meteen zien dat Helmer achter op de zool liep.. dus was niet erg goed bekapt.. en zal dan ook niet de eerste keer zijn geweest.. begin toch steeds meer mn twijfels te krijgen bij mijn hoefsmid..
. Dus ik gaf hem een optater, zowel Jean als Finn schrokken zich lamlendig
Winddancer schreef:Zo grappig trouwens....iedere keer dat ik kom hoor je eerst Sven hinniken (klein, hoog gehinnik).....dan heeft Ricky zoiets van.....wat?????.....dan ziet hij mij en komt een zwaarder, luid gehinnik en komen ze heel vrolijk aan rennen![]()
Sven is heel oplettend en heeft alles meteen door, Ricky is een stuk gemoedelijker