Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 10:08

Winddancer schreef:
Jeetje dat is wel heel erg weinig :oo . Hup hup iedere dag vette hap uit de frituur halen jij ~~}> !!!!

Ik hoop inderdaad voor je dat je straks met je nieuw paard weer een nieuwe start kunt gaan maken en alle ellende achter je kunt laten.

Ja dat hoop ik ook is nou wel genoeg geweest. Snel 2011 vergeten hihi

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:21

We zijn er bijna doorheen.....nog maar twee maandjes :))

Ernie061111

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 10:26

Dan hoop ik ook alles achter me te kunnen laten en opnieuw te starten met alles. 2012 here we come hihi. Lekker weer rijden en wedstrijden en fatsoenlijk lessen en het belangrijkste Almelo en Haaksbergen eindelijk eens rijden.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:55

Zo te horen ga jij je niet vervelen in 2012 :D

Schiet me net te binnen dat ik nog de aangifte voor de omzetbelasting moet indienen, helemaal vergeten :o
Nu maar hopen dat ik heeeeeel veeeeeel geld terug krijg, maar dat zal wel weer niet :+

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 11:02

Bah jij liever als ik da vind ik dus echt niet leuk omdat in te vullen. Zo klaar met werken en naar huus ff eten en whopaa naar stal nog een paar dingen klaarmaken en mijn kist eens opruimen en van juh.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:09

Voor mij zelf vind ik dat ook altijd stukken minder dan voor mijn klanten. Die betalen me er tenminste voor :D

Wees maar blij dat jij je kast nog kan opruimen, die van mij krijg ik niet meer open. Zit een slot op met cijfercombinatie en op de een of andere manier klopt de combinatie schijnbaar niet wat ik aangeef, met als gevolg dat dat ding al maanden op slot zit >;)

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:03

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:13

Komt je zeker bekend voor :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:34

eigenlijk zou de website wat meer uitgebreid mogen worden, dat mensen vd stal foto's kunnen t0evoegen, zou het veel mooier maken hihi :D
boehoe, hondje heeft last vd anaalklieren, mijn god wat een verschrikkelijke geur als je hier binnenkomt pff...
Hopen dat dat snel over is, even flink gaan luchten hier!
de boosdoener: *evenspammenhihi*:
Afbeelding
zielig kijken is ie Kampioen in overigens :D

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:31

Winddancer schreef:
Komt je zeker bekend voor :D

:))
Hoewel de samenstelling helaas wel wat veranderd is inmiddels..

Melis, kun je die dingen niet leeg laten duwen ofzo???

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:11

o0melis0o schreef:
eigenlijk zou de website wat meer uitgebreid mogen worden, dat mensen vd stal foto's kunnen t0evoegen, zou het veel mooier maken hihi :D

Dat de site uitgebreid mag worden helemaal mee eens, maar ik ziu nooit de toestemming geven aan mijn stalklanten :n
Ze mogen dan aan mij hun foto's mailen en wat bruikbaar is zal eventueel op de site gebruikt worden, verder niet.

Leuke hond Melis! Gaat het wel npg over of blijft het zo?

Hoe bevalt het Gabana in de opfok Marieke?
Zal voor jou ook wel even raar zijn of niet? Esprit is echt super uitgegroeid, wat een mooie dame zeg <3 !!!!!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:16

Wat betreft de vieze geurtjes, die zijn gelukkig weer weg hihi..
Op zich heeft ie er niet zo snel problemen van, heel af en toe heeft ie eens een dagje (zoals gister dus) dat het wat verstopt heeft gezeten en boehoe dan komen de geurtjes opeens los.. denk je dat je niet goed wordt hahaha.. Maar het is alweer over gelukkig :D Heb flink gelucht hierbinnen hihi..
En marieke je kunt ze indd laten uitduwen, maar zoals gister te ruiken was heeft Rex ze zelf uitgeduwd hihi..Als het echt verstopt zou blijven moeten ze uitgeduwd worden, al is dat voor de hond geen pretje, behoorlijk pijnlijk zelfs..mja wat nodig is, is nodig hihi.. maar het is alweer voorbij, jeej!

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 10:34

MariekeA schreef:
Zyrina_MF schreef:
Hihi ik wist niet eens dat er weer een website was.

http://paardenstallingwiertz.nl/

Mooie kudde staat daar op de foto :D

Ja idd je hele familie staat erop
Heb je ook die hele mooie zwarte trailer gezien whahaa.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 12:04

iemand hier nog die naar de paardenmarkt gaat? is geweest? Ben wel benieuwd hoe het was/is..
Was zelf eerst nog aan't twijfelen, maar er moet hier thuis nog veel gedaan worden en heb vandaag echt zo'n dagje dat ik lekker wil luieren hihi.. Vanaaf gourmetten met n paar mensen van Bokt, wel even spannend. De meeste mensen nog nooit gezien..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 12:26

Ik was aan het twijfelen lof ik zou gaan of niet, maar aangezien ik niks nodig heb en zeker niet met NOG een paard wil thuiskomen, maar heelk verstandig thuis gebleven :D . Daarbij moet hier ook thuis ook nog het nodige gedaan worden......helaas :( Ik wil een poetsvrouw!!!

Wat leuk en gezellig zo samen gourmetten......en uiteraard dan over paarden en paarden en paarden en paarden kletsen :D
Lijkt me ook heel erg spannend als je veel mensen nog nooit IRL hebt gezien. Maar ik denk dat het wel gezellig gaat worden...gourmetten is leuk en als je ook nog een gezamenlijke hobby hebt, kan het al bijna niet meer stuk +:)+

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 13:21

o0melis0o schreef:
iemand hier nog die naar de paardenmarkt gaat? is geweest? Ben wel benieuwd hoe het was/is..
Was zelf eerst nog aan't twijfelen, maar er moet hier thuis nog veel gedaan worden en heb vandaag echt zo'n dagje dat ik lekker wil luieren hihi.. Vanaaf gourmetten met n paar mensen van Bokt, wel even spannend. De meeste mensen nog nooit gezien..

Jow geweest en weer terug paarden waren wel aanwezig daar is dan ook alles mee gezegd. Wel nog een rijbroek voor mij gescoord en er eentje meegenomen voor Heike die er graag een in het knal rood wilde. Dus daar weer tevreden mee voor de rest gezellig wat mensen gezien die ik al een tijdje niet had gezien en ff bijgekletst. Ook weer wat tips gekregen voor verschillende fokkers die misschien ook nog iets leuks hebben staan (altijd handig) mocht Zeeland niet zo geslaagd zijn.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 13:22

@ Melis oja veel plezier straks en eet maar lekker wat voor me mee.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:25

Volgens mij staat er inderdaad niet veel soeps aan kwaliteit qua paarden of wel?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:25

Veel kraampjes met leuke spulletjes of.. ? Dan ist maar goed datk niet ben geweest, kan momenteel niet teveel uitgeven. En dan ist niet goed voor me als k dan veel leuke spulletjes zie hihi :D. Knalrood, nice.. En indd altijd handig om wat meer adresjes te krijgen voor t geval Zeeland indd niet is wat je verwacht. Maar moeten maar niet te voorbarig zijn hihi ;)..
Kzal mn best doen vanaaf hihi.. kzit altijd snel vol met gourmetten omdat je veel eromheen eet.. nja wel weer beter voor de diertjes alsk minder vlees eet hahah :p.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 13:39

Winddancer schreef:
Volgens mij staat er inderdaad niet veel soeps aan kwaliteit qua paarden of wel?

Ik heb maar 1 mooie gezien A-welsh echt wat heel leuks ging weg voor 350 tenminste was de vraagprijs.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:43

Knalrood......ieuwwwwww..........niet bepaald mijn smaak :D

Nu heb ik de hele tijd gourmetten in mijn hoofd.......bah wat heb ik daar opeens zin in :Y)
Behalve dat het lekker is, is het ook altijd heel gezellig (vind ik). Doen we meestal altijd wel met de feestdagen :j
And me loves meat! Ron daarentegen eet helemaal geen vlees. Calsey eet zowel vegetarisch als vlees. Lekker handig allemaal :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 13:43

o0melis0o schreef:
Veel kraampjes met leuke spulletjes of.. ? Dan ist maar goed datk niet ben geweest, kan momenteel niet teveel uitgeven. En dan ist niet goed voor me als k dan veel leuke spulletjes zie hihi :D. Knalrood, nice.. En indd altijd handig om wat meer adresjes te krijgen voor t geval Zeeland indd niet is wat je verwacht. Maar moeten maar niet te voorbarig zijn hihi ;)..
Kzal mn best doen vanaaf hihi.. kzit altijd snel vol met gourmetten omdat je veel eromheen eet.. nja wel weer beter voor de diertjes alsk minder vlees eet hahah :p.

Viel eigenlijk wel tegen de kraampjes worden er ieder jaar weer minder. Misschien moeten we er volgend jaar maar eens gaan staan met een verzameling tweedehands spul heb genoeg liggen wat ik wel kwijt wil hihi.

Geniet er nou maar van. Oja trouwens waarom breng je je zadel anders tzt niet naar HP voor te verkopen. Ik sleep mijn deken deze week ook maar eens die kant op voor te laten wassen. Altijd fijn als je iemand iets geleend hebt en het dan spontaan ongewassen en stijf van de stront terug vindt bah maarja. Ik heb hem iig terug en hoef niet weer extra een nieuwe winterdeken te gaan kopen waar ik dus al iets over aant balen was.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 13:44

[quote="Winddancer"]Knalrood......ieuwwwwww..........niet bepaald mijn smaak :D

Is ja ook niet voor mij is voor Heike.

Ik heb een muisgrijze met een schattig roze streepje (Penny meisje hihi)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:49

Nee dat begreep ik inderdaad dat het voor Heike was :D

Heb je ook een foto van die van jouw Penny meisje :D ?
Grijs heb ik zelf ook gehad, vind ik wel mooi, maar die was dan grijs met donkere grijze kleur grijs van de lederen zitvlakken.
Ben wel benieuwd naar het roze :j

Wat uitlenen betreft heb ik ook slechte ervaringen, lees.......nooit meer terug gezien! Sterker nog....stond op een gegeven moment op Marktplaats te koop.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:53

roze/grijs, mooi! :D
wat betreft je deken, echt schandalig hoor..! en bij HD hebben ze inderdaad een grote 2ehands beurs met veel 2ehands zadels. zou zeker een goed id zijn om m daar eens naartoe te brengen! Scheelt me in ieder geval alweer bezoekjes van vreemde mensen aan de deur..benk niet zon fan van hihi(A).. Helmers nieuwe regendeken kank zo ondertussen ook alweer laten wassen, hij rolt zich nogal graag door de vieze plekjes..:(