Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Ja dat weten we dus nog niet. Dat is het probleem. Er is niks te vinden vandaar die röntgen. Overigens mag ze niet meer uit stal om te stappen. En wanneer dat met een paard gedaan wordt is het toch al niet goed.

Broccoli schreef:Ja dat weten we dus nog niet. Dat is het probleem. Er is niks te vinden vandaar die röntgen. Overigens mag ze niet meer uit stal om te stappen. En wanneer dat met een paard gedaan wordt is het toch al niet goed.

Gewoon kleine dingetjes die ik nodig had!
Je hebt het verdient!
.
..

Gisteren dacht ik nog van: "oh nu kan ik wel mee." Maar vandaag komt de da dus weer. Anyway: veel plezier!Broccoli schreef:Noortje, heel veel plezier en succes vandaag! Ik vind het jammer dat ik niet mee kanGisteren dacht ik nog van: "oh nu kan ik wel mee." Maar vandaag komt de da dus weer. Anyway: veel plezier!
Bedankt allemaal voor de lieve, bemoedigende woorden.
Ik probeer er vandaag 'empty' naar toe te gaan, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Ik blijf verdrietig en bang voor wat het gaat worden..