Ik hoop voor je dat Helmer al weer wat beter loopt zo meteen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Winddancer schreef:Aha je bent dus goed voorbereid voor de film![]()
En beter een paar dagen verplicht stalrust en dat hij daarna weer probleemloos naar buiten kan, dan dat je straks blijft sukkelen en het misschien alleen maar erger maakt. Maar zo te horen komt het allemaal wel goed![]()
Welke DA heb jij?
..
.
..

MariekeA schreef:Dat maakt het ook zo'n rotstreek.
o0melis0o schreef:Bob van dr heijden geloof ik uit Schimmert.
ben je al €80 lichter terwijl hij t paard nog niet eens heeft gezien..
Winddancer schreef:Wat is ook al weer de achternaam van Wouter?
Ik heb hem toen wel eens vaker op stal gezien, maar ben het even kwijt
Winddancer schreef:Misschien valt meneer de verzekeringsagent irl wel mee![]()
Was dat longeren dan in de binnenbak?
Zyrina_MF schreef:Dat met dat longeren is gewoon onderling etteren. Ik weet wel als je als eerste in de bak bent dat je af mag longeren en het recht heb om te blijven als er iemand komt mits het niet meer als 2 ruiters zijn en dat was ook het geval ze was eerst dus mocht ze eigenlijk ook ten einde longeren maar dat geklier is gewoon om uit te lokkken snap niet zo goed wat het doel ervan is maarja.
.. wat betreft zondag, k heb zondag alleen een probleem met binnenhalen. ik ga smiddags uit eten voor de verjaardag van mn schoonmoeder. moet dus om maximaal 3u op stal zijn geweest voor ze binnen te pakken, weetniet of je dat te vroeg is neem aan van niet? later dan 3 ga ik niet meer redden. Als (hoop van niet) Helmer nog binnen zou staan, pak ik je wel Ernie gewoon naar binnen zondag
.. Ga jij vandaag nog naar stal? Zo ja, zou je mn lieve zwarte parel wat kuil willen bijgeven? (A).. ik weet niet of ik het nog ga redden vandaag, baal als een stekker
..