Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:56

Oooohhhhh :D
Nog nooit van gehoord :o

Ik moet trouwens Sven ook nog op mijn naam laten zetten.
Vorige eigenaar (fokker) moet nog zijn lidmaatschapsnummer invullen en ondertekenen.
Dat was bij het KWPN toch nooit zo? Tenminste bij Winddancer heb ik hem gewoon zelf kunnen over laten schrijven op mijn naam.
Moest wel het paspoort toen mee sturen.

Ernie061111

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 09:58

Ik heb hem ook nog niet omgeschreven. Moet wel ff verzekering bellen vandaag heb nog niets gehoord. Goed dat je erover begint.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:00

Aha ben ik toch nog ergens goed voor haha :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:17

Zeg trek die postbode eens aan de jas dat ie doorloopt. Kan niet w88 vindt zo leuk hihi

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:27

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:41

Mocht er iemand belangstelling hebben ik sleep het dan wel mee moet toch de stickers bij jou ophalen. Vrijdag komt de meneer van de verzekering. Vindt hem nu al niet aardig maarja. Was al bezig dat ik hem moest longeren enzo. Doe ik dus niet hij kan hem los in de bak zien. Ga Ernie niet nu hals over kop in 3 dagen leren longeren. Wat een onzin. Komt natuurlijk omdat dat met Zyntje natuurlijk allemaal is gebeurd helaas dus krijg extra strenge controle gezeik maarja. Ik weet dat Ernie niks mankeert alleen hij moet zich er nog van overtuigen. Foto's en keuringsrapport zeggen toch genoeg.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:46

Ja vraag maar eens op stal na en dan geef ik het wel met je mee ;)

Belachelijk hoor! Je gaat zo'n jong dier toch niet longeren, zeker niet op zo'n korte tijd!
Ik vraag me af en toe echt af waar die mensen het verstand hebben zitten :n

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:58

Dat Esprit onregelmatig was op 12 maanden moest ze ook op de volte...

Uiteraard longeerde ik haar toen ook niet, maar dacht probeer het gewoon... Deed ze zonder problemen.
Ik heb mijn paarden niet verzekerd, dus ook geen gezeur ermee :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 12:53

Ben toch wel blij dat ik die van mij altijd verzekerd heb gehad hoor. Heb daar iets te veel pech voor omdat niet te doen.
Pa heeft hoofdpijn hoorde ik net via sms dus vandaag alles voor me maken wordt niks. Helaas heeft hij de laatste tijd vaker last van zijn handicap. Geloof dat dat beetje aan mij ligt maakt zich toch wel druk om mij geloof ik.
Komt helemaal goed ben blij met Ernie en jullie zoeken ja een Bert voor me wat wil ik nog meer hihi.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:16

Zo, vanaaf een flinke ruzie gehad met de blonde doos.
Ze was weer bezig de eigenaresse zwart te maken en allemaal verhalen uit de duim te zuigen tegen de naamgenoot van Zyr. Toen ik langs liep heb ik haar verteld dat de een grote fantasie heeft, waarnaar ze helemaal los ging tegen mij.. Tsja, toen moest ik haar ook even vertellen wat ik er van vond. Man, wat was ik kwaad! Ze gaat mijn paarden nu ook aanmelden bij de DB.
Mager en onderkomen als die zijn :(

In ieder geval heb ik A gebeld en hij heeft ze de huur opgezegd per 01-12-2011
Zielig voor de dochter, maar thank god dat dat mormel en dat jong weg zijn.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 08:56

poedersuiker sorry voor mijn taalgebruik. Had gehoopt dat mijn naamgenoot eruit was gevlogen gek mens. Die heeft ook weer wat paraat gespeeld gisteren dat ging ook maar net goed. Iemand aant longeren die geen rekening houdt met degene die hindernissen is aant opbouwen dan ligt iemand bijna tot 2x toe onder een longerend paard wer er niet goed van. Blijf erbij dat mijn naamgenoot ook in dat verhaal zit die mag van mij ook oprotten.
Is ze me Melis aant vertellen dat ze de pijnstiller niet meer hoef te geven. Laat me dan ff jou diploma voor dierenarts zien gek mens. Bemoei je met je eigen knol heb je genoeg aan. Potverdorie steuken en geklier iedere keer. Het is / was eindelijk weer echt gezellig op stal iedereen praat weer fatsoenlijk en dan heb je het weer begint dat gesteuk weer. Vindt het echt heel vervelend gelukkig gaat pap vandaag mee hoef ik me niet te ergeren whahaa.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 09:02

leuk he hoe ze de scheldwoorden automatisch een andere naam geven hihi geweldig

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 09:56

Ziet er af en toe inderdaad komisch uit :D

Net nog een mailtje naar de verkoopster gestuurd. Ze gaan vandaag op de bus :j
Geef wel een seintje als ik ze binnen heb ;)

Was zo te horen erg gezellig gisteren........ :n
Is jammer dat je altijd wel een paar mensen er bij hebt, die de sfeer goed kunnen verzieken.
Maar zo te horen zijn jullie al binnenkort van eentje verlost.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 10:00

Nou die ander nog ongelooflijk hoe gemeen mensen kunnen zijn. Zo iemand als vriend dan heb je geen vijanden meer nodig.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:04

Zyrina_MF schreef:
leuk he hoe ze de scheldwoorden automatisch een andere naam geven hihi geweldig

Bij mij niet. Je kan de censuur uitzetten :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 10:06

We hangen het bordje vandaag al op dan hoef ik die stickers er alleen nog maar bij te plakken. Pa gaat op speurtocht naar plakletters hoop dat ie wat vindt ben benieuwd.
Zijn het er meerdere of 1 grote???? Heb wel al een leuk plankje (best groot) voor zijn naam erop en die sticker(s) er dan nog bij.
Net vergadering gehad van 10 min beetje onzinnig maar goed dat we volgend jaar meer cursussen gaan krijgen en ik misschien wat meer vanuit thuis kan werken GELUKKIG

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:07

Het zijn meerdere stickers en één grote.

Zou natuurlijk wel fijn zijn als je meer van thuis uit kunt gaan werken!

Toen ik Winddancer nog had en met hem in Gemmenich stond bij Dreiländerhof, had de staleigenaar net een hele groep de stal uit gezet.
Was ook een groepje dat de sfeer dusdanig verpestte. En binnen no time had hij die stallen ook weer vol staan. Ook mensen die mede door dat groepje vertrokken waren, kwamen weer terug toen ze hoorden dat die weg waren.

Dat soort mensen kun je ook maar beter kwijt zijn :j

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 13:00

Hhmm pa nog steeds niet lekker nou begin ik me toch ietwat zorgen te maken. Vindt het niet zo fijn als die hoofdpijn heeft. Niet dat er straks weer iets niet goed is heeft hij al heel lang geen last meer van gehad. Dus bezoekje stal voor pa maar uitgesteld tot vrijdag als die irritante vent van de verzekering komt vindt hem nu al niet aardig.
Wel balen moet ik alleen gaan wandelen met Ernie vandaag vindt dat zo saai. Achja wat moet da moet.
Zou mijn naamgenoot er ook nog uitvliegen denken jullie.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:28

Oei dat is niet zo fijn...... Hij heeft daar dus eerder al last van gehad?
Heel veel beterschap in ieder geval!

Met iemand anders er bij wandelen is inderdaad wel gezelliger.
Alhoewel ik het ook wel fijn vond om er alleen op uit te trekken :j
Vertelde ik altijd hele verhalen aan de paarden :D

Desbetreffende persoon zal ik wel niet kennen of wel?

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 13:30

Desbetreffende persoon zal ik wel niet kennen of wel?[/quote]

MIJN NAAMGENOOT

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 13:31

dus die ken je echt wel

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:34

Geen idee, maar ik denk dat de stalgenoten nu wel duidelijk een grens hebben gesteld over welk gedrag acceptabel is en wat niet. Vind het wel heel leuk te merken dat er een heel aantal mensen op de bres springt voor A en A.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:36

Dan weet ik wie het is :j
Maar uh.....ik dacht altijd dat ze zo goed bevriend waren :?

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 13:40

MariekeA schreef:
Geen idee, maar ik denk dat de stalgenoten nu wel duidelijk een grens hebben gesteld over welk gedrag acceptabel is en wat niet. Vind het wel heel leuk te merken dat er een heel aantal mensen op de bres springt voor A en A.

Laten we eerlijk zijn je hoeft AW ook maar iets te vragen en het mag of je krijgt het. Hij is nooit beroerd om met je mee te denken naar een oplossing en is altijd vriendelijk en vraagt je hoe het gaat. Terwijl hij me toch wat werk heeft en een hoop alleen doet.
AS heeft in mijn ogen niks maar dan ook helemaal niks fout gedaan ze heeft haar paard altijd alles gegeven en gegund en alles geprobeerd.
Tevens blijkt wel weer dat als het erop aankomt de mensen toch voor elkaar klaar staan.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:52

@ Dees, welke verzekering ga je nemen?
Helmer is via EFO verzekerd

maar nu weet ik nog steeds niet zeker wie nu dat mens is wat eruit vliegt?
zon kleinere blonde? met zon klein blond jongetje?? kweet t echt niet meer :P..
want die stond volgens mij met judith te praten maandag toen helmer net kreupel
van de wei afkwam. ik dacht al ohnneee, dalijk belt ze ook nog de DB voor Helmer..
Maar ik ben zo blij dat Helmer gisteravond alweer zo goed liep in vergelijking met maandag.
Hij steunt weer vrijwel 100% op zn LA-been, en het is met lopen ook alweer veel regelmatiger
ben helemaal blij. Nu hoop ik dat als ik straks ga dat het nog steeds zo is, of misschien nog wel wat
beter. maar alles behalve erger hoop ik in ieder geval... heb voor morgen nog een laatste pijnstiller, dus ben benieuwd. hij zal straks natuurlijk wel wat stijf zijn, is nu 2e dag op stal en ik mocht van de Da nog niet veel bewegen met 'm. mocht heel minimaal stappen gisteren. Maar als het straks beter gaat, zal ik een stukje langer lopen met m dat ie de stijfheid wel even eraf kan lopen.

@ Dees, wel balen zeg dat je pa zo slecht is de laatste dagen.
Heeft hij chronische hoofdpijn of.. ?
Luus heeft daar met periodes ook zo'n erge last van, vind ik echt altijd maar niks!!
Wat betreft je naamgenoot, wat een Apart mens is dat zeg..meer zeg ik er niet over hihi :)..
Ik ben in ieder geval BLIJ dat ik lekker achteraan in de gang sta en vrijwel geen last heb
vd rest in die gang :D.

O en omdat ik zon klote begin vd week heb gehad (kreupel paard en mezelf gisteren met de snijmachine flink de duim ingesneden heb op twerk)
heb ik wel even ontspanning verdiend, dus heb me kaartjes gerserveerd voor de nieuwe Twilight film die vandaag voor t eerst in de bios draait..
zal wel stampedruk zijn dus echt ontspanning is t dan niet, k haat al die mensen whahah..
Maar jeeeeeej ben zo benieuwd! kan ik nu echt naar uitkijken.
Maar eerst dalijk lekker naar Helmie :D