Tytje schreef:meelen schreef:Hihihi, geeft niet toch. Is maar grapje hoor.
Ja, Meelen, ik vond hem echt grappig. Had het zelf niet door toen ik het opschreef. Weet niet goed hoe ik al die smilies moet doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:meelen schreef:Hihihi, geeft niet toch. Is maar grapje hoor.
Ja, Meelen, ik vond hem echt grappig. Had het zelf niet door toen ik het opschreef. Weet niet goed hoe ik al die smilies moet doen.

)
xan schreef:Leuk!!! ben zeer benieuwdMeiden, ik ga mijn bed opzoeken (die staat boven zou johanna zeggen![]()
)
Tot morgen of tot Bokt![]()
(p.s. als het even kan neem ik morgen een fototoestel mee om wat foto's van NoNo te maken)
. 
Tytje schreef:Ja, Meelen, ik vond hem echt grappig. Had het zelf niet door toen ik het opschreef. Weet niet goed hoe ik al die smilies moet doen.
xan schreef:Hahaha, ik wilde het niet zeggenTytje schreef:Ja, Meelen, ik vond hem echt grappig. Had het zelf niet door toen ik het opschreef. Weet niet goed hoe ik al die smilies moet doen.
Heb je je beschuitbus van Petra haar cursus niet meer ?????
. xan schreef:Tytje schreef:Ja, Meelen, ik vond hem echt grappig. Had het zelf niet door toen ik het opschreef. Weet niet goed hoe ik al die smilies moet doen.
Heb je je beschuitbus van Petra haar cursus niet meer ?????

xan schreef:Meiden, ik ga mijn bed opzoeken (die staat boven zou johanna zeggen![]()
)
(p.s. als het even kan neem ik morgen een fototoestel mee om wat foto's van NoNo te maken)
meelen schreef:xan schreef:Meiden, ik ga mijn bed opzoeken (die staat boven zou johanna zeggen![]()
)
Zeker zo'n puinhoop in huis dat je je bed moet zoeken. Dat krijg je er nou van als je verliefd wordt op een paard. Staat je hoofd ook nergens anders meer naar.
Maar goed, neem je fototoestel idd maar mee, dan kunnen wij hem ook eens een keer bewonderen.
Tytje schreef:xan schreef:Heb je je beschuitbus van Petra haar cursus niet meer ?????
Word weer tijd voor een nieuwe les.

lekker

en zo te lezen ook een heel lief paard.
gelukkig heeft hij zijn rang in de kudde nu duidelijk gemaakt en is de rust weer terug gekeerd
.
.

. 
LIQUITA schreef:Hmmmm.....Xan WAS online
Ik ben er nog hoor.