Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Nou jongens, vanochtend heb ik voor het eerst op Valentino zand gehapt. Had gelukkig mijn cap op.
Tytje schreef:Nou jongens, vanochtend heb ik voor het eerst op Valentino zand gehapt. Had gelukkig mijn cap op.
? 
LIQUITA schreef:Ja Tytje, hoe gaat het met je....heb je je niet bezeerd?
winnitou schreef:Tytje schreef:Nou jongens, vanochtend heb ik voor het eerst op Valentino zand gehapt. Had gelukkig mijn cap op.
Hoe kreeg je dat voor elkaar?

meelen schreef:Hahaha, ja inderdaad...ik dacht al, niemand durft van de schrik niks meer te zeggen, hihihi.LIQUITA schreef:Ja Tytje, hoe gaat het met je....heb je je niet bezeerd?
Ik denk dat ze op d'r handen is gevallen. Het antwoord laat nogal op zich wachten![]()
(zitten wij hier in spanning)

meelen schreef:Hoe groot is hij eigenlijk?
Tytje schreef:Gelukkig dat je je niet bezeerd hebt. Goed dat je er meteen weer op bent gegaanDe galop blijft moeilijk en bij het aanspringen bokte hij twee keer flink. Dus bij de tweede bok lag ik ernaast. Ik stootte mijn hoofd tegen het hek, voordat ik op de grond viel. Ik heb, dankzij mijn cap, helemaal niets bezeerd, gelukkig!!
Ik had les, dus ik er weer op en we gingen weer verder met de les, toen ging het aanspringen wel goed. Het was bloedheet, maar daar heeft Val helemaal geen last van. Ik kan hem beter eerst even longeren, dan is hij lekker los.

xan schreef:meelen schreef:Hoe groot is hij eigenlijk?
Ongeveer 1.66 denken ze. ?????????????

Tytje schreef:Toch is het raar, ik rijd met Val altijd tweede hoefslag, voor het paard beter en als ik zou vallen ook wel veilig. Vanochtend wilde ik op de hoefslag rijden en ook wat meer wedstrijd gericht. Estelle had net gezegd dat ik in juli maar eens moest starten en ta, ta, daar lag ik. Ik was blij dat ik er meteen weer op kon. Morgenochtend ook meteen maar weer rijden.

Tytje schreef:1.66, inderdaad mooie maat. Valentino is ook zo hoog. Ik wilde ook niet veel groter, past ook goed in de trailer, stoot nooit zijn hoofd.
xan schreef:Tytje, je komt toch ook eens bij Veldt starten hè.
Je kunt rekenen op een enorme supportsclub !!!!
meelen schreef:Tytje schreef:1.66, inderdaad mooie maat. Valentino is ook zo hoog. Ik wilde ook niet veel groter, past ook goed in de trailer, stoot nooit zijn hoofd.
Nee dat doet z'n bazinnetje wel
meelen schreef:Tytje schreef:1.66, inderdaad mooie maat. Valentino is ook zo hoog. Ik wilde ook niet veel groter, past ook goed in de trailer, stoot nooit zijn hoofd.
Nee dat doet z'n bazinnetje wel

LIQUITA schreef:meelen schreef:Nee dat doet z'n bazinnetje wel
meelen schreef:Tytje schreef:Toch is het raar, ik rijd met Val altijd tweede hoefslag, voor het paard beter en als ik zou vallen ook wel veilig. Vanochtend wilde ik op de hoefslag rijden en ook wat meer wedstrijd gericht. Estelle had net gezegd dat ik in juli maar eens moest starten en ta, ta, daar lag ik. Ik was blij dat ik er meteen weer op kon. Morgenochtend ook meteen maar weer rijden.
Tuurlijk ga je gewoon weer lekker rijden. Het gebeurd niet morgen weer joh.
meelen schreef:Hihihi, geeft niet toch. Is maar grapje hoor.