Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ernie061111

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 07:31

Ben eens benieuwd wat A ermee doet. Ga zo naar stal vanmiddag en vanavond moet ik werken eens kijken of vandaag mijn kast terug op zijn plaats komt. Waarschijnlijk zal ik eens heel voorzichtig vragen over hoe en wat. Ben normaal niet op mijn mond gevallen maar dit ligt toch ff iets anders denk ik.

@WD fijn hopelijk is ie er snel wil zo graag een leuk bordje maken. Pa ff bij de Hornbach langs sturen (voor een mooi plankje) die heeft daar meer verstand van als ik en dan verzinnen we wel iets leuks.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:09

Als dat mens werkelijk zo'n stampij heeft gemaakt, zal het niet heel erg geheim zijn.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 13:22

Heb het ff voorzichtig gevraagd vanmorgen. Hij wist niet zeker dat zij hiervoor verantwoordelijk was. Mijn naamgenoot werd ook duidelijk genoemd namelijk. Hij doet er iig niets mee laat het ze zelf maar uitzoeken. Zou geloof ik wel ff vragen aan de moeder hoe en wat geloof ik.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:44

Het is dus niet zeker wie die melding heeft gedaan of begrijp ik het verkeerd?

Stickers zullen wel morgen of overmorgen komen denk ik (op maandag komt hier eigenlijk nooit post).
En dan mag je gaan knutselen :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 14:50

[quote="Winddancer"]Het is dus niet zeker wie die melding heeft gedaan of begrijp ik het verkeerd?

Na dat van die moeder is zeker alleen schijnt zij de opdracht te hebben gehad van mijn naamgenoot wat een goeie vriendin is van de eigenaar van paard in questie dus ik snap het nou ff niet meer dat doe je een vriendin toch niet aan of wel soms

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 14:50

Stickers fijn kan niet w88

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:00

zoiets zou je een vijand nog niet aandoen...
maar als het ook nog een vriendin is geweest is het toch wel echt dieptriest ...

ben benieuwd straks met je stickers.. :P
benieuwd hoe de stal straks gepimpt is hihi :D

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:02

Euhm dat zou toch echt wel het laatste zijn zeg! Zo behandel je een vriendin toch niet?
Kan best zijn dat jij het niet eens bent met haar "handelwijze", maar dan spreek je daar toch samen over?

Ik zou de DB nog niet eens afsturen op iemand die ik niet eens mag, dan probeer ik eerst zelf tot degene door te dringen......
Ik zou me in ieder geval rot schrikken als de DB opeens voor mijn neus zou staan :o En dan dan denk ik dat ik behoorlijk pissig zou zijn.... degene die dat op zijn geweten heeft, kan zich dan maar beter heel ver bij mij weg houden }>
Zeker als het zoals in dit geval het ook nog ten onrechte is. Heb je al een moeilijke beslissing moeten maken en krijg je nog een trap na....

Oh ja, zodra de stickers hier zijn, laat ik het je meteen weten ;)

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 15:03

o0melis0o schreef:
zoiets zou je een vijand nog niet aandoen...
maar als het ook nog een vriendin is geweest is het toch wel echt dieptriest ...

ben benieuwd straks met je stickers.. :P
benieuwd hoe de stal straks gepimpt is hihi :D

Ik weet het niet zeker he das wat ik uit het verhaal heb begrepen vandaag. Ik zal morgen eens vragen of San het een beetje heeft meegekregen omdat die er s avonds meestal is weet die dat wel. Al denk ik dat het wel verstandiger is als we ons er niet mee bemoeien maar goed. mens moet iig niet bij Ernie in de buurt komen wordt dan heeel erg boos hoor.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:05

Nee daar kun je je ook maar beter buiten houden.....heeft toch geen zin en daar maak je het waarschijnlijk alleen maar erger mee.
Met dat soort mensen valt meestal toch niet normaal te praten :n

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:06

neej ik ben sowieso een persoon wat confrontaties liever vermijd, dus ik zal me er ook zeker niet mee bemoeien hihi.. ben gewoon nieuwsgierig :D.
maarre bij Helmer moeten ze ook ver uit de buurt blijven, anders ga ik de confrontatie wel aan.. stelletje mafkezen wat er ook tussenlopen hier en daar.. bah -:(-\

strakjes krijgt helmer zn ijzertjes er lekker onderuit, jeej :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 15:11

Vindt het zo ontzettend vermoeiend dat ze dit doen. Kan er bij mij dan moeilijk nog een hallo en dag vanaf hoor. Daar baal ik dan wel weer van. We hadden het weer behoorlijk leuk en nou komt er weer iemand die de sfeer totaal weer verziekt.

Zeg heb je een link naar die stickers sorry kan mijn nieuwsgierigheid moeilijk bedwingen en wilde pa al naar de Hornbach sturen voor een bordje eigenlijk hihi.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:28

Ik denk dat je dat altijd wel houd met zoveel mensen bij elkaar. ZIjn er altijd wel een paar erbij die de sfeer verzieken.
Gewoon links laten liggen en niks van aantrekken (is makkelijker gezegd dan gedaan ;) ). Maar dit vind ik heel eerlijk gezegd wel het toppunt!

Ik heb haar net even een mail gestuurd of ze nog de foto's heeft, ze heeft ze nl. al van Ebay afgehaald.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 15:37

Ben niet nieuwsgierig whahaa. heerlijk leuk vind ik da om zoiets te maken. Heb mooie witte stift daarvoor nu nog leuk zwart plaatje voor alles erop te plakken en klaar. Pa moet toch deze week de plank nog maken van mijn staldeur kan ie direct dat ook ophangen. Mijn kast is vanmorgen ook op zijn plaats gezet weer die moet ik nodig morgenavond eens schoon maken. Dan kan ik ook langzaam mijn troep weer eens richting stal bewegen al heb ik het meeste nog niet echt nodig maar heb da liever op stal als thuis op de zolder.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:49

Een goede tip:.....neem nooit een cijfercombinatieslot!
Op één van de kasten heb ik zo'n slot en nu krijg ik hem niet meer open :o
Volgens mij heb ik de cijfers wel goed, maar je moet dan zo vaak rechts om dan zo vaak links om etc.
Maar op de een of andere manier klopt het niet wat ik doe :D

Eerst had ik in Harles eentje met sleutel en die moest hij ook al twee keer door knippen, omdat ik de sleutels in de kast had liggen en ze weer op slot had gedaan :o . Daarna maar gewoon de kast open gelaten :D

Ben blijkbaar niet zo handig met sloten :+

Ben wel benieuwd hoe het stalbordje gaat worden! Wil wel een foto zien he ;) !!!!

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 15:54

Haha je lijkt mij wel ben ook altijd mijn sleutels kwijt daarom heeft Heike een reserve sleutel van mijn kast. Ja foto volgt natuurlijk zodra hij hangt hihi. Laat me maar weten wanneer het er is en dan PB ff voor het juiste adres en de kosten en dan komt het helemaal goed.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:03

Hahaha gelukkig ben ik niet de enige :D . Het erge was dat daar ook nog mijn huissleutels en autosleutels aan hingen, dus dan wordt het al een stuk lastiger :')

De ANWB moest ook regelmatig uitrukken omdat ik de sleutels weer eens in de auto had gelaten :o . Maar gelukkig hebben we vandaag de dag centrale vergrendeling, dus dat probleem heb ik niet meer :D

Als het binnen is stuur ik je meteen een PB ;)

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:15

Melis, we gaan toch woensdag longeren, dus er zal altijd wel een plekkie zijn. Zullen we gewoon om 2 uur afspreken?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:55

@ Marieke, longeren wordt woensdag niks :(..
Heb toenstraks de DA kunnen laten komen, Helmer liep LA echt mega kreupel toen ik m van de wei ging halen(vanmorgen was nog niks aan de hand)...
heeft nu 24uurs pijnstiller en nog pijnstiller voor morgen en woensdag. enne we weten niet goed wat het is. het is wat gezwollen rondom zn kogelgewricht, maar tis nergens warm (hebben ze opgemeten) en hij dacht eerst aan een hoefzweer maar kon hem nog niet vinden dus grote kans dat Helmer zich flink verstapt heeft of iets op de wei.. dus moet morgen even afwachten, als hij zich verstapt heeft zou er morgen al verbetering in moeten zitten.. is er na dinsdag/woensdag geen verbetering, moeten we foto's gaan maken om toch vanbinnen te kijken, omdat hij van buitenaf echt niks kon vinden.. hij staat nu komende dagen verplicht op stal en mag elke dag maar kleine stukjes lopen en meer niet.. ik hoop echt dat hij zich gewoon verstapt heeft en het vanaf morgen weer beter gaat.. dus ben benieuwd morgen! longeerlessen moeten dus even uitgesteld worden helaas..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 07:55

Oh jeetje! Ik hoop dat het vandaag al beter met hem gaat en dat hij zich alleen maar gewoon verstapt heeft.
In principe natuurlijk ook het meest logische aangezien toen hij naar de wei ging nog niks aan de hand was.
Sterkte! Laat je even weten hoe het met hem is vandaag?

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 09:20

Gistermorgen was er echt helemaal niks aan de hand. Liep lekker braaf mee naar de wei. Vond wel vreemd dat ie meteen ging eten normaal trekken ze ff sprintje met zijn 2e dat deden ze nu niet. Goed daar denk je niet bij na als ze meteen gaan eten.
Geen paniek komt allemaal goed. Hoop dat Ernie het een beetje geregeld krijgt alleen vandaag op de wei en niet dat ze straks allebei verplicht op stal staan.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 09:22

114 wordt vandaag gestart is het nog makkelijk voor ze bij ons op stal om zich overal mee te bemoeien.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:25

Wat is 114 :o ?

Gelukkig heeft Ernie genoeg paarden om zich heen staan, dus dat zal wel goed komen :j

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:26

Zyr :D

Melis, zet die kogel dan even goed in de Arniflor. Dat helpt goed bij verstuikingen.
Niks aan te doen, maar komt wel goed.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 09:50

114 is da telefoonnr. red een dier ofzoiets