Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 14:22

Oh ik zag het al op de foto´s, nee daar kan je idd niet echt fijn mee autorijden.

Ik wil ook wel even met je mee hoor!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 14:27

haha nee en ik ga ook niet fietsen of de bus pakken, voor de zekerheid

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:44

Omdat dit topic de 15 pagina's heeft bereikt, verplaats ik het naar de HK.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 15:45

okey!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:46

Ja das voor ons niet erg Samy maar voor de anderen misschien wel?? In verband het aantal posts?
Zo zijn wij hier de enigen in dit topic.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 15:47

oh ja das waar ook ... naja moeten ze ff door posten

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:36

Ik ben er ook nog

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:44

heey

ben er weer

Billy12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:59

heej k hoorde trouwens dat Elsje (paard) is gebeten in der been?
gaat t wel btje met der??

Billy12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:02

heej k hoorde trouwens dat Elsje (paard) is gebeten in der been?
gaat t wel btje met der?????????????????
???????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????
????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 11:46

hallo niet 3x het zelfde bericht neer zetten he ...

Tessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:23

Maaike, als je zo graag wil weten hoe het met Els gaat, bel dan lekker de manege op of ga er langs!

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:00

Je kan ook wat aardiger toen Tessa. Jullie zijn er redelijk vaak en zullen eht dus wel weten, waarom geven jullie dan niet gewoon antwoord?

Dus is Els nou gebeten of niet? en zo ja, hoe gaat t met der?

Tessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:24

Ik heb geen flauw idee.....
Ik kom er maar 1x in de week en dat is op donderdag.

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:26

Nou dan kan je misschien toch wel eventjes kijken morgen? Ik neem aan dat je weer op Jopie gaat rijden en die staat toch in dezelfde gang (haha, 1 van de weinige dingen die ik onthouden heb in de 2x dat ike r was )

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 19:28

Niet iedereen is hier elke dag op de manege te vinden en als er geen antwoord op een vraag wordt gegeven kan je ook even de telefoon pakken en zelf naar de manege bellen, want dan kan je wel nadenken dat wij het misschien ook niet weten. Dat we wat over Ellen wiste was omdat Tessa der moeder naar de manege had gebelt en Marleen hier kwam posten, maar die hebben nog geen 50 post'st dus die kunnen hier niet meer komen.
Vind het een beetje raar dat je 3x het zelfde bericht hier neer gaat zetten en dat jij er dan zo op reageert, als we zelf al neer zetten dat we het niet weten!!

Suus, kom me maar halen, heb vrijdag nog de hele dag tijd en zaterdag en zondag ook nog wel ... haha Inmiddels je al ge'pb't!

Tessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:35

Samy schreef:
Niet iedereen is hier elke dag op de manege te vinden en als er geen antwoord op een vraag wordt gegeven kan je ook even de telefoon pakken en zelf naar de manege bellen, want dan kan je wel nadenken dat wij het misschien ook niet weten. Dat we wat over Ellen wiste was omdat Tessa der moeder naar de manege had gebelt en Marleen hier kwam posten, maar die hebben nog geen 50 post'st dus die kunnen hier niet meer komen.
Vind het een beetje raar dat je 3x het zelfde bericht hier neer gaat zetten en dat jij er dan zo op reageert, als we zelf al neer zetten dat we het niet weten!!

Inderdaad, ik ben het helemaal met je eens!

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:37

Nou weet je het kwam heel gemeen over hoe Tessa het zei.. ik bedoelde er niets kwaads mee. En er is neit op de vraag gereageert... heb net teruggelezen.

Maar goed..

Billy12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:39

maar dan kan je nog wel gewoon antworod geven in plaats van me gwoon te negeren, want het is een gewone vraag en als je t niet weet dan zeg je dat en dan ga je niet je bek stijf dichthoude zo van "die Maaike is toch maar de ex van bob dus vinde we der maar meteen een prutsmuts dus hoeven we ook niet op haar te reageren"

want het heeft geen ene F*CK te maken met wie ik heb gehad of wattan ook, jullie kunne ook gewoon normaal doen hoor, in plaats van doen of jullie een sletjes kliekje zijn.

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:40

Ojee... dit had je beter niet kunnen doen...

Billy12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:43

tis de waarheid en de waarheid is voor sommige mensen hard

maar ik heb t gehad hier zowel op dit forum ding als op de manege want iedereen is daar toch een pot nat.

dus ajuus ciao bye adios

Tessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:01

Heej hallow........waarom betrek je gelijk iedereen erbij...je moet echt even normaal gaan doen. En dit bevestigt alleen maar de dingen die ik over je dacht. Heb je goed gedaan meid! En voor jou kijken doe ik morgen al helemaal niet, dat heb je verspilt!
Het is niet zozeer dat dit forum ding en de manege één pot nat is, zoek niet altijd de schuld bij anderen, dit keer ben jij degene die één pot nat is. Ja sorry, jij gemeen tegen mij, ik gemeen tegen jou!

Mijn vorige bericht was trouwens niet gemeen bedoelt, maar ik snap niet dat als je zo'n dringende vraag hebt, je niet gewoon even langs de manege gaat of even opbelt. Maar dat zal wel aan mij liggen

Billy12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:37

nou ik ben op t moment niet thuis dus ik kan er niet heen en naja het is nou ook weer niet zooooown spoedgeval dat ik moet bellen.
en naja tis niet alleen door de manege dat ik pissig ben op t moment maar ook om prive redenen dus oke misschien reageerde ik te fel maar kan gwoon ff weinig hebbe op t moment.. veel dinge aan me hoofd enzo.

Maar ik krijg wel te horen dat iedereen op de manege loopt te banketstaaf dat ik maar een h0er ben enzo, terwijl ik noooit zoiets over ook maar 1 iemand op de manege heb gezegt en als ik een prutsmuts was dan zat ik wel op de wallen of had k wel 1000 vriendjes ofzo gehad maar zo ben ik niet en als anderen dat denken dan denken ze echt zoow ontzettend verkeerd dat ze maar een goed na moeten denken over hoe ik op de manege was.

Maargoed... als ik weer thuis ben was ik zoiso al van plan om te kijke, wat dus pas zal zijn als het weekje vakantie is afgelopen...
alleen helaas zijn de lange schooldagen dan weer begonnen en heb k ook niet veel tijd vanwege me verzorgpaardje.

Tessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:57

Ik kan er niets aan doen dat jij teveel dingen aan je hoofd hebt.
Ik heb nooit over jou gezegd dat je een h0er bent of wat dan ook en dat zal ik ook nooit zeggen.
Dus tja.....

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 08:34

Roddels komen er altijd op een manege, vind wel dat je nu de hele groep die hier post aanspreekt met je bericht, terwijl dat zeker niet zo de bedoeling was. Dus je kan verwachten dat als je op een forum zit waar mensen zitten die of een zusje zijn van je ex of elke dag op de manege lopen wel een oordeel over je hebben. Mensen hebben ook een oordeel over mij, maar dat maakt me geen ene moer uit.