Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:nee dus

ATE schreef:meelen schreef:Hee ATE, jij slimmerik.......leg jij mij eens uit hoe je die quote's in elkaar krijgt?!
dan moet je de qoute die bijv voor jouw naam staat copieren en plakken vor zin beetje moeilijk om zo uit te leggen maar als je nou die avond met ron eens komt kan ik je laten zien
meelen schreef:ATE schreef:
Ja, je geeft maar een gil hoor.
( waar was het ook weer voor?) hihihi
Ik ga ff James Herriot kijken.
Misschien tot strakkies.
Baai baai

natuur5D schreef:wij hadden een keer toen het heel warm was maden in de kliko. ik heb nog nooit zo iets smerigs gezien, bleh.

meelen schreef:ATE schreef:
Ja, je geeft maar een gil hoor.
Misschien tot strakkies.
Baai baai
[/quote]
benookduiker schreef:waar is iedereen nou
Benookduiker. 
benookduiker schreef:waar is iedereen nou
Benookduiker. 
Zo, net terug van uit eten, we hebben gelachen, die homo zag mijn stiefvader wel zitten
benookduiker schreef:natuur5D schreef:wij hadden een keer toen het heel warm was maden in de kliko. ik heb nog nooit zo iets smerigs gezien, bleh.
Kan je heel goed mee vissen

ATE schreef:[/quote]Ja, je geeft maar een gil hoor.
Misschien tot strakkies.
Baai baai
[/quote]
meelen schreef:Dat vermoedde ik al, haha
Ik klikte 2 x met m'n pennetje op versturen.

Hackie schreef:natuur5D schreef:wij hadden een keer toen het heel warm was maden in de kliko. ik heb nog nooit zo iets smerigs gezien, bleh.
benookduiker schreef:Kan je heel goed mee vissen
Owja, dat hat mijn vader een keertje, zo'n madendoosje, ik doe het doosje open vrrrrrrrrrrrroeemm, allemaal vliegen, gegilt dat ik had zo niet normaal

Hackie schreef:natuur5D schreef:wij hadden een keer toen het heel warm was maden in de kliko. ik heb nog nooit zo iets smerigs gezien, bleh.
benookduiker schreef:Kan je heel goed mee vissen
Owja, dat hat mijn vader een keertje, zo'n madendoosje, ik doe het doosje open vrrrrrrrrrrrroeemm, allemaal vliegen, gegilt dat ik had zo niet normaal
[/quote]
meelen schreef:Ik blond, ik snap er geen r**t van.

Hackie schreef:Zo, net terug van uit eten, we hebben gelachen, die homo zag mijn stiefvader wel zitten

meelen schreef:Ik blond, ik snap er geen r**t van.

[/quote]