Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:Diana had een wedstrijd, ik weet niet precies wat er gebeurd is maar Robin is met zijn benen onder de trailer gekomen en is toen naar Emmeloord gebracht. Er kon nog geen foto gemaakt worden. (te dik of teveel bloed?) Wat een drama zeg!
Tytje schreef:Diana had een wedstrijd, ik weet niet precies wat er gebeurd is maar Robin is met zijn benen onder de trailer gekomen en is toen naar Emmeloord gebracht. Er kon nog geen foto gemaakt worden. (te dik of teveel bloed?) Wat een drama zeg!
Finger's crossed dat het goed komt! natuur5D schreef:ik moest wel lachen om de reaktie van Connie toen ik vroeg of er nog plek was. ik loop al 2 jaar te roepen dat ik wel mee wil, maar ging nooit omdat ik bang was dat er niemand was die ook wat rustiger aan wou doen. dus nu zei ze " ja ja je dacht natuurlijk dat het al vol zat, maar dan heb je voor je gevoel toch dapper gedaan alsof je nu echt mee ging. nou dat gaat mooi niet op, ik zet je op de lijst.![]()
![]()

Tytje schreef:Hebben jullie het gehoorde van Robin Hood? Hij heeft een ongelukje gehad, toen hij aan de trailer stond en hij staat nu in Emmeloord. Ik hoop dat alles goed komt.
Tsja en om je paarden altijd buiten te laten staan, zal je in Drenthe moeten wonen, maar hier kan dat gewoon niet.
Shenavallie schreef:Ik ga afhaken, want m'n luiken zakken steeds dicht! Bok-ze en tot morgen!
ATE schreef:natuur5D schreef:ik moest wel lachen om de reaktie van Connie toen ik vroeg of er nog plek was. ik loop al 2 jaar te roepen dat ik wel mee wil, maar ging nooit omdat ik bang was dat er niemand was die ook wat rustiger aan wou doen. dus nu zei ze " ja ja je dacht natuurlijk dat het al vol zat, maar dan heb je voor je gevoel toch dapper gedaan alsof je nu echt mee ging. nou dat gaat mooi niet op, ik zet je op de lijst.![]()
![]()
nemen we tomtom ook mee of heb jij een goed richtings gevoel ????????
natuur5D schreef:ATE schreef:
nemen we tomtom ook mee of heb jij een goed richtings gevoel ????????
ha ha ik verdwaal nog op bekend terein

alleen voor vlooien en kruipende beesten...[/quote]meelen schreef:Dus kijk even op je spuitbus zou ik zeggen.
alleen voor vlooien en kruipende beesten...[/quote]natuur5D schreef:nemen we tomtom ook mee of heb jij een goed richtings gevoel ????????

meelen schreef:Kruitvat heeft ook goed spul. Een rode bus. Die heb ik laatst gebruikt voor bij m'n zoon. Die heeft sinds kort z'n eigen stekkie, maar met een kadootje van de vorige bewoners. Maar die is er nu vanaf.
meelen schreef:Hihihi, aaaaaah arme jongen.

ATE schreef:meelen schreef:Kruitvat heeft ook goed spul. Een rode bus. Die heb ik laatst gebruikt voor bij m'n zoon. Die heeft sinds kort z'n eigen stekkie, maar met een kadootje van de vorige bewoners. Maar die is er nu vanaf.
hahahah kijk dat heb je als je te snel leest dacht dat je op je zoon had gespoten
meelen schreef:Hihihi, aaaaaah arme jongen.

natuur5D schreef:wij hadden een keer toen het heel warm was maden in de kliko. ik heb nog nooit zo iets smerigs gezien, bleh.
meelen schreef:Hee ATE, jij slimmerik.......leg jij mij eens uit hoe je die quote's in elkaar krijgt?!

ATE schreef:natuur5D schreef:wij hadden een keer toen het heel warm was maden in de kliko. ik heb nog nooit zo iets smerigs gezien, bleh.
jakkes he je hoord ze dan gewoon eten
meelen schreef:ATE schreef:
jakkes he je hoord ze dan gewoon eten