Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:02

Ah dat is inderdaad altijd heel erg leuk :))
Zijn ze altijd zo qute <3

Van Winddancer heb ik die ook (duh die had ik ook van baby af aan :+ ) en van Finn, maar van de rest niet.
Ricky zou ook al erg moeilijk worden, aangezien hij uit Quebec (Canada) komt.
Ga daar maar eens iemand zoeken :D . En daarbij is het natuurlijk ook al lang geleden.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 11:13

Zyrina_MF schreef:
Nog ff w88 en dan krijg ik Ernie's baby foto's hih leuk he.

Ja ze moest ze nog ff op de computer allemaal gaan zoeken en door spitten.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 11:14

Ricky zou ook al erg moeilijk worden, aangezien hij uit Quebec (Canada) komt.
Ga daar maar eens iemand zoeken :D . En daarbij is het natuurlijk ook al lang geleden.[/quote]

Plus ik weet natuurlijk hoe en wat van Ernie en das bij jou misschien idd wel ff zoeken denk ik.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:11

Bij het AQHA staan wel alle eigenaren en de fokker vermeldt met naam, plaatsnaam en datum van transfer.
Maar ja, straks bijna 25 jaar geleden en er staat alleen een plaatsnaam en die zijn daar ietsje groter dan hier :D
Daarbij zou ik ook niet weten waar je daar moet gaan zoeken. Zullen trouwens ook wel zwart/wit foto's zijn :')

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:26

Hebben mensen soms al hun eindejaarsuitkering gekregen? Of spontaan allemaal de Lotto gewonnen :? ?
Druk opeens met bestellingen :oo

Nja, ik vind het niet erg hoor :D
Raak weer helemaal gemotiveerd! Ga weer helemaal uitbreiden :))

Maar eerst de boekhouding klaar maken voor de accountant, die wacht daar al een tijdje op..........gaat over 2010 :o

Ernie061111

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 14:42

Geen idee ik heb nu dus echt een uienrekening hihi. Zo dierenarts is vandaag geweest Ernie doet het toppie heeft het alleen wat snel warm met zijn dikke vacht. Heb een kleine teddybeer. Alle extra entingen zitten erin.
Hij heeft ook de hal voor het eerst gezien vandaag da was wel ff spannend maar moest ff oncle doctor moest hem ja ff checke dus.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 15:05

Arme Ernie wordt nu al in het zweet gewerkt :D
Wel fijn dat alle entingen en zo rond zijn!
Wat vond oncle doctor ervan?

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 15:27

Ramon vond hem toppie heel braaf en erg groen maarja dat wisten we al. Spuitjes zetten geen probleem Tis niet Zyntje iig whahaa. Heb al 1 kies van hem die dop duwden we er zo af. Hij is wel al erg ver met wisselen ligt iets voor op zijn leeftijd maar dat hadden ze daar ook al gezegd. De wortels vindt ie op dit moment niet zo leuk heeft nog 2 doppen zitten die we nog niet los kregen ocherm. Hij moest ff draven nou erg handing meneer was binnen 5 passen van de A naar de C hihi was een beetje eng allemaal dus dan maar ff in de vlieg stand uitgestrekt hihi.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 15:29

Die kan best leuk lopen als ie wil en geen luie bui heeft. Loopt dus echt geen meter te veel he daar wordt je namelijk moe van hihi. Eerste keer een fatsoenlijke galop vandaag zonder bokken van hem gezien. Niet spectaculair maar ook niet extreem slecht.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 15:37

Slim paard dus :D

Zal wel een heel verschil zijn met Zyn he....opeens zo'n coole kikker met alles.
Zeker voor zijn leeftijd en dat hij nog zo groen is!
Gaat helemaal goed komen.....ik voel het gewoon :D !

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 15:48

Winddancer schreef:
Slim paard dus :D

Zal wel een heel verschil zijn met Zyn he....opeens zo'n coole kikker met alles.
Zeker voor zijn leeftijd en dat hij nog zo groen is!
Gaat helemaal goed komen.....ik voel het gewoon :D !

Die 2 zijn dus echt dag en nacht verschil. Ik hoop dat ie zo blijft. Persoonlijk vind ik het heel fijn dat ze absoluut niet op elkaar lijken zou ik alleen maar moeilijk vinden. Ik vindt hem leuk maar mis Zyn zeker nog en dat zal ook nooit weggaan.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 15:50

Oja en ik kan nog steeds nergens stickers van Ernie vinden. Bartsmit, Intertoys, Toy's o rus en verschillende boekhandels allemaal niks. Internet ook nog niks leuks gevonden. Gggrrr zoek me een ongeluk.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:56

Ik had er wel op Ebay gevonden. Een stickervel (twee soorten), maar staan ook een paar stickers op met andere figuren uit Sesamstraat.
Per vel € 0,60, de grootte was 17 cm bij nog wat....
Was een betrouwbare verkoper en had heel veel van Sesamstraat.

Maar verder inderdaad heel erg moeilijk. Ja in de USA vond ik er wel een hoop, maar ja de verzendkosten zijn dan echt veel te hoog in verhouding.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:57

Is inderdaad wel goed dat ze zo verschillen :j
Anders zie je telkens Zyn er in terug en word je des te meer geconfronteerd er mee.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 17:07

Winddancer schreef:
Ik had er wel op Ebay gevonden. Een stickervel (twee soorten), maar staan ook een paar stickers op met andere figuren uit Sesamstraat.
Per vel € 0,60, de grootte was 17 cm bij nog wat....
Was een betrouwbare verkoper en had heel veel van Sesamstraat.

Maar verder inderdaad heel erg moeilijk. Ja in de USA vond ik er wel een hoop, maar ja de verzendkosten zijn dan echt veel te hoog in verhouding.

Zou je daar op willen bieden voor me heb geen ebay namelijk maak ik het je gewoon over of geef het je zo. Kom toch vaak genoeg langs je huis zowat.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 17:11

Winddancer schreef:
Is inderdaad wel goed dat ze zo verschillen :j
Anders zie je telkens Zyn er in terug en word je des te meer geconfronteerd er mee.

Precies vindt het zelfs al een beetje moeilijk dezelfde stal en had ook een beetje een brok in mijn keel vandaag toen ik Ramon dus weer in de stal bezig zag met hem. Komt dan allemaal zo extreem naar boven. Ik geloof dat ie het zelfs een beetje in de gaten had hij vroeg op een gegeven moment gaat het wel. Nou moet ik zeggen hebben we de laatste tijd ook wel vaak met elkaar gebeld omdat ik hem dus ook prive goed ken maar brengt toch wat gevoelens naar boven als hij zo in die stal bezig is. Nou was Ernie heel braaf en mag ik daar echt niet over klagen en heb ik geloof ik wel 100 x gevraagd of hij gezond was maarja hihi.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:18

Kan ik me goed voorstellen dat dat ontzettend zwaar valt!
Zowel dat hij in "haar" stal staat en dan ook nog eens Ramon bezig zien.

Wel fijn dat je zoveel steun aan Ramon hebt en hij zo te horen heel veel begrip voor je heeft en met je mee leeft!

Wil je dan alle twee de vellen of eentje? Want ze staan apart aangeboden.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 17:23

Kies maar de grootste uit da vind ik wel leuk voor een naambordje te maken.

Ik had me ook geen betere doctor kunnen wensen. Natuurlijk vindt iedereen zijn DA het beste maar er is wel duidelijk een verschil als iemand komt enten (rhino WNV en infl) en ff een wormkuurtje. Dan zegt weet je wat ik doe hem je ook nog ff klinisch voor je gevoel dan heb je ook nog ff mijn mening. Toen hij klaar was en ik zei van dan moet je me wel ff de rekening opsturen want zoveel heb ik dan wer niet bij me omdat ik alleen de kuur en de entingen bij me had. Kreeg ik gewoon ff gezegd jij bent gek dat klinische keuren is voor mij. Geniet maar nou gewoon van je paard. Toen ik dus naar huis reed moest ik dan toch wel ff een klein traantje van geluk laten hihi.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:36

Geweldig toch! Super dat hij dat allemaal doet zeg +:)+
Is wel fijn natuurlijk als iemand zo met je meeleeft.
Veel denken helaas alleen maar aan de rekening ;)

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 10:54

@WD zodra mijn kast door A uit de garage gehaald wordt check ik ff welke maat ik moet hebben. Vraag me af of het niet XL moet zijn hihi.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 12:04

NIEUW ALLES NOG IN DE VERPAKKING WEGENS HET NIET PASSEN OP MIJN NIEUWE PAARD

Fleece deken zwart met zilveren bies mt 2.05
Fleeece deken QHP geruit mt 2.05
Regendeken (100% waterdicht) Profit Rider 50 grams mt 1.95
KIEFFER (100% waterdicht) uitrijdeken blauw mt 1.95

Help help das echt allemaal veel te groot weten jullie nog iemand die iets kan gebruiken?????

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:55

Zyrina_MF schreef:
@WD zodra mijn kast door A uit de garage gehaald wordt check ik ff welke maat ik moet hebben. Vraag me af of het niet XL moet zijn hihi.

Prima! Ik hoor het wel :D
Hij heeft denk ik wat stevigere benen dan Zyn of niet?

Voor mij zijn die ook allemaal te groot (en ik heb sowieso al dekens in overvloed :o )
Zal eens nadenken of ik niet iemand weet.......

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 17:56

sorry ook ik ken eigenlijk niemand.
Helmer heeft 1.95, maar regendeken heb ik laatst gekocht :D en uitrijdeken heb ik de komende tijd nog niet nodig:P..
kzal van t weekend ns even bijlezen, kom net thuis van werk en ben zo MOEEE.. hoop datk mezelf ertoe gezet krijg om nog naar stal te gaan, maar ben echt MOE.. opsomming van mijn weekje;
maandag al veeeels te vroeg op, om in Leiden om 09.00 aan mijn eerste examen te beginnen, waarna ik smiddags meteen door naar stal ben geweest en vanuit daar tot savonds laat bij mams huis/tent versierd voor haar 50-jarige feest a.s. zaterdag.. dinsdag geleerd en op stal geweest.. woensdag veel veels te vroeg op om examens te maken in Leiden.. gisteren van 6-17 gewerkt, vandaag van 6-17 gewerkt (en het was DRUK.. Ah ook met zn stomme acties!! 11% korting op boodschappen, dat trekt wel klanten ja grr..) en morgen van 6-12 werken en savonds feest van mams.. dus conclusie: niet mijn week :(..
heb even rust-tijd nodig, en denk dat ik dat vanaaf ga inlassen...
wat is jullie weekend-planning ?? :)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:01

Je hebt je dus niet verveeld deze week zo te horen :D

Wel goed dat je het even meld van de actie bij de AH, was ik al weer vergeten :o
Wilde eigenlijk nog even in Vaals inspringen....hhhmmm......dan maar even naar de Aldi die heeft vandaag ook tot 20.00 uur open.

Weekendplannen heb ik eigenlijk nog niet...... Gaat bij ons meestal op het laatste moment :D
En in het weekend vind ik dat niet erg, maar je moet me niet spontaan met iets aankomen midden door de week, daar kan ik dus echt niet tegen :7

Jij wel al plannen?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:12

jaa de actie geldt nog tot en met zondag, dus dan heb je nog even mocht je nog willen gaan:)..
Ik ben ook niet echt van de spontane acties hihi.. Wat dat betreft wil ik zelf de controle hebben over die dingen en alles van te voren weten :).. Wat betreft weekendplannen, ja morgenvroeg eerst werken helaas.. en dan proberen wat bij te slapen en dan richting mams en gaan helpen voorbereiden voor t feest.. als t goed is komen er zon 100man, ze hebben 2 man personeel ingehuurd mja eten enzo maakt ze allemaal zelf (koud buffet,goulash en kippenragout) dus er moet veel gebeuren helaas hihih.. en zondag moet voor 12.00 de opblaaspop wat we in de voortuin gaan zetten al teruggebracht worden, dus wordt niet uitslapen:(.. en smiddags lekker naar paardje toe :)