Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
??natuur5D schreef:yey, yes, yes.eindelijk genoeg post om in de huiskamer te mogen. koste wat moeite, want zoveel tijd nou ik niet over op een dag, maar het is gelukt hoor.
![]()
![]()
het is zo stom als je wilt reageren maar dat kan niet. wat heb jij een ontzettend mooi veulen LordJ! een roodbonte Tinker wow!!
meelen schreef:o0oJamieo0o schreef:@meelen:
wist je nog niet dat er schimmel op onze manege was?? Het is vooral op de goudkust en daar mogen nu alleen nog maar eigenaren in om verder verspreiden te voorkomen. Wie er het buiten onze rij hebben weet ik niet precies...
Ik zal het tegen Sanne zeggen, dan kan ze het altijd even nalezen. (ik weet ook niet wat of waar "goudkust" is
) oppaskind
??
Hackie schreef:@ Shenavallie hoe gaat het met me (toekomstige) oppaskind
??

dozo schreef:Sanniiy16 schreef:hahah jah idd
Ey sandra ik had zo nagedacht over jou idee en t lijkt me eigenlijk wel vet
Dit zal ik ff uitleggen voor de rest: Gisteravond gingen ze op volwassenkamp een spooktocht houden.
Het leek mij een leuk idee om dat volgend jaar als ze weer op kamp zijn een eigen "Veldt-spooktocht"
te houden op de manege!!![]()
Alle lichten uit....... en griezelen maar!!!
Neem wel een schone onderbroek mee
Hackie schreef:Haha dat je dat durft met al dat voer naar het land![]()
Staan ze er nog met zijn 3tjes op ??

Shenavallie schreef:Dit zal ik ff uitleggen voor de rest: Gisteravond gingen ze op volwassenkamp een spooktocht houden.
Het leek mij een leuk idee om dat volgend jaar als ze weer op kamp zijn een eigen "Veldt-spooktocht"
te houden op de manege!!![]()
Alle lichten uit....... en griezelen maar!!!
Neem wel een schone onderbroek mee