Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eindelijk genoeg post om in de huiskamer te mogen. koste wat moeite, want zoveel tijd nou ik niet over op een dag, maar het is gelukt hoor.

natuur5D schreef:yey, yes, yes.eindelijk genoeg post om in de huiskamer te mogen. koste wat moeite, want zoveel tijd nou ik niet over op een dag, maar het is gelukt hoor.
![]()
![]()
het is zo stom als je wilt reageren maar dat kan niet. wat heb jij een ontzettend mooi veulen LordJ! een roodbonte Tinker wow!!

leker duidelijk haha

ZeFaNa schreef:Aaahhh das wel balen.... ik wilde hem eigenlijk op het land laten ivm die schimmel.
VERTEL !!!!!!

o0oJamieo0o schreef:@meelen:
wist je nog niet dat er schimmel op onze manege was?? Het is vooral op de goudkust en daar mogen nu alleen nog maar eigenaren in om verder verspreiden te voorkomen. Wie er het buiten onze rij hebben weet ik niet precies...

micky schreef:Hallo allemaal , over dat onweer , het is namelijk veiliger om je paard op het land te laten beetje vreemd misshien ,maar de bliksem pakt altijd het hoogste punt en als ie inslaat bijvoorbeeld in stal dan staat de boel in brand en kunnen de paarden moeilijker weg komen en op het land kunnen ze vluchten![]()
![]()
![]()
![]()