Ik begreep uit een berichtje van Ate en Rockoo dat jullie naar de crematie gaan van de vader van Simon ?? Heel veel sterkte. In gedachte ben ik bij Simon en Chantal.
xan
Geplaatst: 12-05-09 07:55
mntj schreef:
is er nog een liefhebber die met me mee wil naar de zaanse molencomp. en die wil lezen?????
Ik kom kijken, en wil je ook wel voorlezen hoor. (ha ha zal heeeeel hard praten, want van vorig jaar weet ik nog dat er wel heel veel bijgeluiden zijn)
xan
Geplaatst: 12-05-09 07:57
Gaap gaap, het was gister 01:24 uur op mijn wekker en toen had ik mijn boek nog niet uit. Had wel het mooiste, spannendste en verdrietigste hoofdstuk uit. Met als gevolg dat je dan nog niet meteen in slaap valt want daar lig je dan nog over te denken.
Een olifant vraagt aan een kameel.........Waarom zitten jouw borsten op je rug? De kameel antwoord.......... Dat vind ik nou een stomme vraag, zeker voor iemand die zelf rondloopt met een l*l op z'n voorhoofd.
ATE
Geplaatst: 12-05-09 09:31
meelen schreef:
Een olifant vraagt aan een kameel.........Waarom zitten jouw borsten op je rug? De kameel antwoord.......... Dat vind ik nou een stomme vraag, zeker voor iemand die zelf rondloopt met een l*l op z'n voorhoofd.