Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 07:34

Zyrina_MF schreef:
Oja en aan mannen begin ik dus echt niet meer he alleen als ik hem zelf koop en ie 4 benen heeft en hinnikt hihi.

:')
Nah er zijn ook mannen die wel meevallen hoor.........tenminste dat heb ik me laten vertellen :D

Paardje zal inderdaad nog wel een stuk groeien. Winddancer was bijvoorbeeld echt een laatbloeier, met 3 jaar was het echt nog een ukkie.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 07:59

Paardje zal inderdaad nog wel een stuk groeien. Winddancer was bijvoorbeeld echt een laatbloeier, met 3 jaar was het echt nog een ukkie.[/quote]

Myra heeft hem niet meer he. Weet jij toevallig waar ie naartoe is ik vond dat toch zo'n leuke. Hub een vriend van me heeft hem een tijdje gesprongen voor haar. Ik heb hem trouwens 3 jaar terug ook een paar keer gereden wat was dat toch een coole kikker. Heel leuk paard heb je daar nooit spijt van gehad dat je hem verkocht hebt?

Ernie061111

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 08:10

Oja voor ik het vergeet heb jij nog die kappen met die sterretjes van SMB ik wil er graag nog voor de achterbenen hebben heb ze nu alleen voor voor en als het gaat ook de hoefklokken vindt ze toch zo leuk. Weet alleen ff niet welke maat ik natuurlijk moet hebben. Die van voor pasten Zyntje heel goed.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 08:14

Volgens mij staat hij ergens in de buurt van Amsterdam. In ieder geval ergens richting het Noorden en niet meer hier in de buurt.
Tenminste dat is het laatste wat ik weet.

Spijt heb ik er nooit van gehad. Aangezien ik de reining in wilde en hij daar totaal niet geschikt voor is.
Hij was inderdaad heel erg cool. Die kreeg je niet gek gemaakt :D Als er iets nieuws of "eng" was dan ging hij er altijd meteen op af om te kijken wat dat nou wel was. Daar kon je altijd echt alles mee. Bleef ook altijd heel makkelijk alleen achter, zowel op stal als op de wei. Maakte hem helemaal niks uit.

Af en toe mis ik hem toch wel, is eigenlijk ook de enige waar ik dat bij heb. Ik heb nu plaats zat, dus zou hem zo weer terug nemen. Alleen heb ik daar de centjes niet voor :+

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 08:22

Zyrina_MF schreef:
Oja voor ik het vergeet heb jij nog die kappen met die sterretjes van SMB ik wil er graag nog voor de achterbenen hebben heb ze nu alleen voor voor en als het gaat ook de hoefklokken vindt ze toch zo leuk. Weet alleen ff niet welke maat ik natuurlijk moet hebben. Die van voor pasten Zyntje heel goed.

Je bedoelt deze?
Afbeelding
Afbeelding

Die heb ik nl. wel :j

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 16:57

Winddancer schreef:
Zyrina_MF schreef:

Je bedoelt deze?
Afbeelding
Afbeelding

Die heb ik nl. wel :j

Jip wat gaat me dat kosten of kan ik nu beter een 2e hypotheek afsluiten hihi

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:00

Mijn vent is best te pruimen hoor :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 17:09

MariekeA schreef:
Mijn vent is best te pruimen hoor :D

Haha maar die is van jou hihihi

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 07:12

Ach dat zegt ze ook alleen maar omdat Andy meeleest op Bokt :P (grapje :D )

De prijzen kijk ik straks wel even voor je na, weet ik zo uit mijn hoofd even niet. Voor de achterbenen zou je dan een maatje groter moeten nemen dan de voorbenen. Ze hebben wel een Value 4-Pack, maar aangezien jij al voor de voorbenen hebt is dat natuurlijk overbodig.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 07:18

Oh ja, ik kijk even wat de inkoopprijzen zijn en dan maak ik er wel een leuk prijsje van :j
Hoef je tenminste geen tweede hypotheek aan te vragen :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 08:10

Winddancer schreef:
Oh ja, ik kijk even wat de inkoopprijzen zijn en dan maak ik er wel een leuk prijsje van :j
Hoef je tenminste geen tweede hypotheek aan te vragen :D

Thanx. Is dan alleen ff kijken welke maat ik dan moet hebben. Misschien heeft deze wel dunnere beentjes en kunnen die van voor achter men weet het ja nooit he.
Whoehoe en het is al woensdag nog 4 dagen. Pff gaat dus bijna niet voorbij he de tijd.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 08:11

Oja en hoe weet ik precies welke maat ik dan moet hebben voor de klokken???????????? Help ben alweer aant inslaan terwijl er nog geen paard staat hihi.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 08:27

Gek! Kijk eerst dat je een paard hebt en dan zeg ik je wel wat je moet opmeten voor de juiste maat :D

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 08:39

Winddancer schreef:
Gek! Kijk eerst dat je een paard hebt en dan zeg ik je wel wat je moet opmeten voor de juiste maat :D

Hihi ik heb vorig jaar die van voor gekregen voor de verjaardag en maar 2x gebruikt maar ik vindt ze toch zo leuk. Dus had nu echt zoiets en die moet ik strak compleet hebben. Dus zodra dat paard er staat opmeten en bestellen hihi. Een vriendin zei gister ook al begin maar niet meer aan die gewone kapjes meteen die dingen das veel beter voor de pezen. Die zweert dus ook op deze beenbescherming. Ik snap eigenlijk nog steeds niet dat de meesten dit niet gebruiken. Ik geloof toch echt dat de westernpaardjes wat meer te verduren hebben op de pezen met hun slidings en stops enzovoort dan is het toch overduidelijk dat dit beter werkt als onze simpele harde plastic kapjes?????????????

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 08:51

Klopt inderdaad! Met de slidingstops en spinnen e.d. hebben ze veel meer te verduren. Maar ik denk dat het onwetendheid is of ze gaan gewoon voor het goedkopere/bekende zeg maar.

Vooral de VenTech, zoals deze is echt super! Niet te vergelijken met de standaard beenbeschermers :n
Even in het Engels, maar ik neem aan dat je het wel begrijpt :D
Now with VenTECH™ technology, the Elite Sports Medicine Boot is lightweight and multi-layered with a ventilated, limestone-based neoprene exterior and UltraShock™ lining. Ventilated neoprene conforms to your horse, allows heat and moisture to escape, and keeps your horse cool, comfortable and performing at its best. The boot provides 360 degrees of protection, safeguarding the cannon bone, tendons and soft tissue, and is proven to absorb over 26% of energy from hoof impact. The uniquely designed suspensory strap stretches with each stride, allowing full ankle movement and helping to eliminate hyperextension of the fetlock. The distinctive angle of this strap guarantees proper application, ensuring the boot provides maximum protection.

Gebruik ze zelf ook en ben er super blij mee!

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 09:53

Ze zijn idd wel duur maar denk dat je beter ff wat meer kunt uitgeven en niet 100 van die dingen hoef iedere keer passend bij je dekje. Die onzin en de kappen van bijv. Br als je die 10x gebruikt hebt is dat neopreen al versleten aan de onderkant.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 09:57

Dat is mijn gedachte ook _/-\o_
Heeft helemaal geen zin :n

Ben je de dagen en minuten al af aan het tellen :D ?

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 10:03

Ja erg he heb de dagen gewoon zoveel mogelijk vol gepropt met bezigheden dat ze eigenlijk moeten omvliegen maar schiet niet echt op. Moet zeggen heb paar dagen heel slecht geslapen maar vannacht als een blok geloof dat mijn hersenen nu zoiets hadden van ja hoor we weten het nu wel wij gaan slapen zoek je maar een andere gek voor te piekeren hihi

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 10:07

Foei!!! Is niet echt goed he!!!!
Maar ik herken het wel :o

Het gaat wel steeds sneller op zondag aan :))

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 10:21

Poeh ja het is gelukkig alweer woensdag. Vanavond ff nog wat de stal schoonmaken en de drinkbak van die spinnenwebben kan ik bijna een nieuw paard maken hihi. Hopelijk hebben ze mijn stal niet alweer gebruikt zodat ze de zijne makkelijker kunnen mesten. Heb zondag mijn stal volledig leeg gemaakt met stront en pis van anderen hem wel gebruiken maar schoonmaken ho maar. AW had extra hem volledig klaar gemaakt dat ie zo weer gebruikt kon worden hadden anderen hem gebruikt is ja lekker makkelijk en hem dan gewoon opnieuw opgestrooid zodat je de mest niet ziet. Ggrrr Maar ik ga er wel nog iets van zeggen tegen die persoon vindt dat toch zo onbeschoft.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:22

Nah eerlijk gezegd vind ik dat ronduit asociaal!
Zoiets doe je toch niet!
En mocht het om zeeeer dringende redenen net zo zijn dat iemand wel jouw stal nodig heeft, vind ik allereerst dat het gevraagd moet worden, want wat ik heb begrepen heb jij wel betaald voor de lege stal.

En ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat het dan ook weer schoon gemaakt wordt. Maar blijkbaar zijn niet alle mensen zo, heb ik helaas ook mee gemaakt...... Vind het schandalig, maar ja doe je helaas weinig aan....

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 12:39

Ja natuurlijk betaal ik voor die stal anders was ie allang weg geweest met die mega waslijst aan mensen wat een stal willen.
Zo nog ff en dan hoop ik dat ze hem sowieso niet meer kunnen gebruiken omdat mijn eigen hunk daar dan instaat.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 12:41

Je kunt de mensen helaas niet altijd terrecht wijzen anders geeft dat weer zo'n gedoe en voor de goede vrede kun je soms beter je mond houden maar hier ga ik dus duidelijk wel iets van zeggen op een nette manier dan hihi

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:57

Ja dat gebeurde wel vaker. Persoonlijk zou ik er niet van gediend zijn. Oké als het eerst gevraagd wordt en ze ruimen de troep op en je krijgt de stal netjes terug heb ik er geen problemen mee. Maar dat was het net. Stallen worden zo "weggegeven" en de mensen nemen niet eens de moeite om hem weer schoon achter te laten. Dat vind ik dus echt asociaal, dat doe je toch niet :n

Bij mij hebben ook wel eens paarden in de stal gestaan omdat ze niet naar buiten konden. Nou geweldig! Kun je 's avonds eerst het paard terug in eigen stal zetten en nog gaan uitmesten en dan nog alle paarden binnen halen. Was ik ook niet blij mee. Ik vind dat je daar of hoort voor te zorgen of met degene van betreffende stal duidelijke afspraken te maken.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:58

Zyrina_MF schreef:
Je kunt de mensen helaas niet altijd terrecht wijzen anders geeft dat weer zo'n gedoe en voor de goede vrede kun je soms beter je mond houden maar hier ga ik dus duidelijk wel iets van zeggen op een nette manier dan hihi

Inderdaad......ik heb ook nooit wat gezegd voor de goede vrede.....maar ja eigenlijk heb je vaak alleen jezelf ermee.........