Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Dat is aan de hand stap en draf op gras. Als ze daar genoeg punten haalt wordt ze dus voorlopig keur.
)

MariekeA schreef:Sowieso kwa karakter heeft de merrie wel veel invloed. Zelfs voor geboorte al door hoogte van adrenaline in het bloed. En uiterarad kwa opvoeding.
Kwa exterieur blijft een een genenverhaal.
Zo is er een onderzoek geweest met embryo-transplantatie. Embryos van echte springsportpaarden ouders werden geplaatst bij koudbloed-merries.
Hoewel de veulens best mooi waren, konden ze niet mee in de topsport: te weinig karakter / Go.
Wel grappige uitkomst vind ik.
MariekeA schreef:Nou, je zou verwachten dat een veulen kwa karakter op ijn biologische ouders lijkt. Vind het wel grappig dat de draagmoeder dus via deze manier zo'n grote impact heeft.
Ywa schreef:MariekeA schreef:Nou, je zou verwachten dat een veulen kwa karakter op ijn biologische ouders lijkt. Vind het wel grappig dat de draagmoeder dus via deze manier zo'n grote impact heeft.
Ik ben geen wetenschapper, maar volgens mij ligt een groot deel van het karakter niet in de genen, maar wordt naderhand bepaald.
MariekeA schreef:Blijkbaar dus een combinatie.