Maar zoals je al zei...iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Een paard kost veel geld en veel tijd en dan zoek je toch voor jezelf waar jij je het prettigst bij voelt.
Naja, dat denk ik dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ernie061111 schreef:Ik verhuis vanaf 1 mei naar de andere stal.A heeft mij dat vanmorgen aangeboden. Daar ben ik zeer blij mee.
Idd is de afstand groter maar ze hoeven dan niet meer te mesten en dat spaart ook tijd. Tevens voor 125 pmpp is wel een verschil. Kan ik heel goed begrijpen.

Ywa schreef:Wat ik wel een beetje vreemd vind, is dat ik al veel eerder ooit voorgesteld had om voor mensen die dat wilden met hun paard een kudde te vormen. Alleen hebben toen Elleke en Ques daar op ingeschreven. Nu gaan deze paarden wel in één kudde. Maar ja niets zo verandelijk als een mens.
MariekeA schreef:125 euro scheelt idd behoorlijk wat.
En ik denk dat het ook gewoon meer in hun visie over paarden past. Dat is natuurlijk ook prima.
Tsja, ik heb ook graag een grote groep. De mijne liepen op de vorige stal in een groep van 25 tot 30. Jorina zelfs met veulen. Ging super. Toch is het moeilijk om mensen er bij te krijgen.
Maar zoals gezegd. Iedereen moet zijn paard daar en zo stallen waar hij/zij wil.
Het is wel ook een boodschap als mensen vertrekken ivm kosten.
Vond het wel gezellig hier
.
. Daarna ging t opeens bergafwaarts en durfde ik niet meer..
.
.
: sorry voor de hoeveelheid hihihi

.. lees; helemaal niet zelfs..
en ook geen krachttraining heb gedaan terwijl dat eigenlijk wel moest hihi 
Ywa schreef:Nou, Nou Melis, wat een goede voornemens allemaal, goed zo houd vol!!!
. maargoed, we zien wel hoe het loopt hihi..