Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:22

Shaya, bedoelde eigenlijk niet echt om een nieuw topic te openen :P..
je kunt de openingspost aanpassen geloof ik ofniet? Zie je in andere topics ook, dat je dan wat info + foto hebt van de topic-mensen :D hihi..
Dat we daar een voorstelronde in plaatsen ofso, dat was meer m'n bedoeling :P.. Kan dat niet, nja dan niet hihi ;)..
Vindt het ook erg jammer om dit topic op te heffen, is toch eigenlijk niet de bedoeling ervan

Shaya, beterschap met je moeder! Vind het wel erg lang duren voordat ze een onderzoek gaan doen terwijl ze er spoed achter zetten?.. spoed is imo toch dat ze het vandaag of morgen doen??.. je bent ondertussen al aantal dagen verder en dan moet er nog een datum gepland worden? schiet op met die ziekenhuizen he pff.. waar gaat ze? anders zou ik eens in Belgie informeren, daar zijn ze over t algemeen een stuk sneller. Hoop iig dat ze er snel uitkomen wat het is! Want dit maakt jou/je moeder er niet geruster op natuurlijk :(..

Oma was gister alweer stuk beter :).. Alle waardes waren alweer stabiel, ze heeft wel nog masker op voor de zuurstof, en had wat diarre.. maar heeft nog vochtinfuus dus dat helpt dan wel weer mee.. En ze staat natuurlijk voor de moeilijke taak om nu flink te versterken, maar eten blijft op dit moment lastig. Ze zit gewoon erg snel 'vol' waardoor het natuurlijk moeilijk is om flink te eten, maargoed dat trekt hopelijk wel snel bij :)

Shaya_

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:51

@Dé, waar woon jij dan? :=

@Melis. Er zit spoed achter. Maar niet zo een spoed. Helaas hebben ze nu al niet hun woord gehouden en hebben we dus geen datum gekregen. Morgen maar gelijk bellen.
Mam is onder behandeling in Sittard-Geleen. Opzicht zijn we er wel tevreden :) Denk dat in elk ziekenhuis wel wat is. Was best grappig dat de arts vrijdag zelf boos was dat ze ons op vrijdag om 17u hadden ingepland terwijl hij dan niets meer kan.

Ywa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:53

Misschien is het toch wel leuk om een nieuw topic te openen,
speciaal voor klanten en EX-klanten van onze stal /3 ?
Uiteindelijk is dat het toch wel geworden of vergis ik mij?

ik ben zo blij, zo blij............en ik hoop Paddy ook!!!
Nog een paar daagjes wachten.......

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 18:55

En waarom ben je dan zo blij? :=

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 20:35

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:23

@Dé, gelukkig weet ik Puth te vinden :+ Is inderdaad een heel stuk van stal af!
Maar wat wil je als je op zo een goede stal staat.
Zou niet weten waar ik anders zou willen staan hoor. Punt 1 staan ze nu véél buiten en punt 2 kan je in Vijlen velen malen beter buitenrijden :j
Dan maar een dagje minder in de week naar stal. Paard-lief staat in ieder geval goed :)

Ywa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 13:10

Hopelijk nog één nachtje slapen en dan verhuist Paddy naar zijn nieuwe box op stal.
Ik hoop dat hij net zo blij is als ik!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:16

Welke box krijgt Paddy?

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:27

Die waar die van Heike stond buiten.
Die van Heike is naar een van de paddock stallen bij de round-pen.

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:09

fijn Yvon! Paddy zal er vast érg blij mee zijn :j

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:27

Ah tuurlijk zal Paddy er blij mee zijn! Lucky guy :D

Ywa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 01:14

ja, ik denk ook dat hij blij is.
Zowel in Gemmenich als ook bij "de blauwe steen" heeft hij altijd een buitenbox gehad.
Fijn dat hij dan het zonnetje weer kan zien opkomen en ondergaan.
Niet meer schrikt als je hem van stal haalt en er ligt ineens iets wits :P
En dan heb ik het nog niet eens over de frisse lucht.

Ik heb de stal meteen maar lekker schoongemaakt,
waarvan ik vind dat dat sowieso minimaal 1 à 2x per jaar moet gebeuren.
Niemand had me verteld dat de etensbak van Heike zelf is,
die gaat er dus uit vertelde John me toevallig, nou ja is ie lekker schoon.
morgen even aan Arno vragen wat hij nog voor bak heeft,
anders maar naar Schin op Geul rijden, daar heb ik nog een plastic bak hangen.
Morgen heb ik met Con afgesproken, dat ik Boy doe zodat hij mij helpt bij het rubber verplaatsen.
anders stoot mijn sukkel weer z'n hoofd kapot.
Maar dat zijn allemaal kleine details, dat komt allemaal goed.

Ik ga het nog een keer zeggen: ik ben zooooooooooooooooooo blij! *\o/* *\o/*
Als jullie een gat in de lucht zien......die is van mij :D

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:47

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-12 11:33

Thanx erg leuk ik had namelijk nog steeds niks gevonden waar ik hem eindelijk eens kon zien lopen zonder dat ie springt. Vindt de veulens wel erg leuk. Heb jij trouwens ergens een filmpje waarop je Ahoy eens kunt zien lopen ik kom namelijk alleen maar foto's tegen.

Voor iedereen geniet lekker van het weer alsof het je laatste dag is.

@Yvonne Paddy zal beslist zijn box leuk vinden.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 07:34

Jeetje mensen....niet zo veel kletsen hier......ik houd het echt niet meer bij %) ;) :D

Hoe bevalt het Paddy in zijn nieuwe huisje?

Weet iemand trouwens nog iemand die interesse heeft in een minipony of meerdere?
Mensen hebben er 17, maar ze worden er te oud voor en zoeken een goed huisje voor ze.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 07:39

Minipony hmm nee moet ik eens vragen zondag of ik daar iemand een plezier mee kan doen ben bang van niet die houdinies zijn niet zo geliefd iedere omheining is GEEN obstakel voor die he.

Misschien wel leuk stalmascotte hihi

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 08:23

Ja, ik denk ook niet dat ze die kwijt komen. Handelaren reageren wel, maar dat willen ze niet. Ze zijn zo gek met die dieren, maar het is ze gewoon teveel. Ik heb wel plaats voor minimaal twee, maar ook wat je zegt....ze zijn een kei in uitbreken en daar zit ik niet op te wachten. Daarbij vind Ricky Sven al teveel dus als er nog meer "mormeltjes" bij komen ziet hij het helemaal niet meer zitten :D Of misschien net weer wel, dan zoeken zij zich misschien wat meer op en laten hem met rust.

Maar hoe dan ook.....nee......vind twee meer dan zat!

*Ik moet maar niet gaan kijken, want mij zelf kennende ga ik straks nog met een paar mee naar huis.....en dat wil ik dus echt niet*

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 09:18

hebben ze al eens zorgboerderijen benaderd? misschien dat die interesse hebben :)
Verder zou ik zo 1,2,3 ook niemand weten nee..Jammer dat ze er zoveel hebben, dan wordt het alleen maar lastiger denk ik zo. Hebben ze al adv. op marktplaats enzo gezet?

O, en ik heb gisteren heerlijk gereden!! :D Het doorzitten was wel erg lastig omdat Helmer zowaar een megaTempo erop had in de buitenbak!!
En het achteruitlopen was opeens 'weg' whahaha.. Al even niet meer geoefend en dan meent meneer te doen alsof ie niks meer weet..
'Oost-indisch' stom ?? :j :') .. Maar verder, heerlijk gereden zeg!! Niet gedacht na 3 weken niet meer lessen.. Hij had lekker tempo erop, reageerde goed op been en ging goed door de hoeken, Me happy dus :D Stom hoe je met zo'n kleine dingetjes zo blij kunt zijn he hihihii
Helmer in z'n nieuwe outfit voor de komende maanden hihi:
Afbeelding

'T was weer even zoeken hoe en wat alles werkt, maar de deken zit goed vast nu hihi..
Hoop dat ie Helmer-proof is :D. Merken we snel genoeg
Zo, ik ga eens even snel met stofzuiger en stofdoek door 't huis, strakjes komt kapster; even haartjes bijknippen en dan gaan we vanmiddag de tuin eens schoonmaken zodat we binnenkort weer nieuwe plantjes kunnen zetten.. yak wat heb ik toch een hekel aan de tuin doen zeg! O en de poort nog even barricaderen, dan kunnen de nijnen lekker rondrennen :D
Verder moet ik nog de foto's van de communcantjes van laatst bewerken, nog niet aan toegekomen door alle omstandigheden. En nog even de foto's van gister uitzoeken en bewerken, dus heb nog wel wat te doen dit weekend hihi.. En morgen sleep ik een potentiële nieuwe klant mee naar stal, ben benieuwd!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:19

Goed bezig Melis :D !!!!!

Ja ze hadden wel al advertenties gezet, maar daar kwamen alleen handelaren op af en dat willen ze dus niet....
Zorgboerderijen denk ik niet...zijn die hier ergens in de buurt?

Helmer is een look a like van Elleke hihi ;)

Fijn is dat he als je zo blij met je paard kunt zijn! Maakt het allemaal de moeite meer dan waard!

En tuinieren.......bah moet hier ook weer gebeuren, maar ook zo'n ontzettende hekel aan......niks voor mij :n

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 11:02

Winddancer schreef:
Goed bezig Melis :D !!!!!

Ja ze hadden wel al advertenties gezet, maar daar kwamen alleen handelaren op af en dat willen ze dus niet....
Zorgboerderijen denk ik niet...zijn die hier ergens in de buurt?

Helmer is een look a like van Elleke hihi ;)

Fijn is dat he als je zo blij met je paard kunt zijn! Maakt het allemaal de moeite meer dan waard!

En tuinieren.......bah moet hier ook weer gebeuren, maar ook zo'n ontzettende hekel aan......niks voor mij :n

hmm ja da's echt minder dat er alleen handelaars op af komen :)..
Ik heb in een ander topic waar ik veel zit, ook al aangegeven dat er pony's te koop zijn hihi..
even denken zorgboerderijen. zou ik eens moeten googelen. ik weet dat er in Nuth sowieso eentje zit, weet alleen even de naam niet.
Maar er zullen vast nog meer in de omgeving zijn.
Helmer is indd een look a like van Elleke nu ja hihihi.. En het maakt het inderdaad allemaal de moeite waard als je zo kunt genieten :).
Ik hoop dat ik straks ook zover kom dat ik naar buiten durf met hem en daar ook zover kom dat ik ervan kan genieten. Daar gaat t me eigenlijk om.
De lessen doe ik puur om de basis te leren, maar ben geen wedstrijd ruiter, is de bedoeling dat ik lekker naar buiten kan gaan met 'm straks.
Ja de tuin heb ik ook zwaar een hekel aan, denk dat we het vandaag ook nog even uitstellen hihi..
We moeten nog even naar de winkel vanmiddag en daarna nog naar ziekenhuis en we wilden vanavond gaan uiteten. Dan wordt het al moeilijk om de tuin nog ertussen te plannen hihi..

Ywa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:06

Winddancer schreef:
Hoe bevalt het Paddy in zijn nieuwe huisje?.

Als ik hem van de wei binnen haal vindt hij de box geweldig.
Na het uitrijden, bleef hij ook bij de box staan, zo van: mag ik daar weer in?
Maar 's morgens heeft hij nog moeite als er paarden langs hem naar de wei gaan en hij nog niet.
Dan is hij onrustig en draait rond en doet z'n hoofd naar binnen en weer naar buiten.
Ook moet Arno nog een waterbak plaatsen en maakt hij een zooitje van zijn cementbak.
Sinds vandaag, hoorde ik, heeft ie ook geen etensbak meer hahaha.
Dus het is nog even "kamperen" maar zal uiteindelijk allemaal wel goed komen.

Ik weet ook zo gauw niemand die pony's wil.....
Ze hadden misschien beter al eerder kunnen gaan "afbouwen"?
17 stuks is niet erg weinig!
zal m'n ogen en oren open houden.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 09:17

Tuurlijk Melis.....straks ga je heerlijke buitenritten door het bos maken met Helmer en genieten :)) !

Zo te horen bevalt het Paddy helemaal....super +:)+

17 is inderdaad heel veel en zeker voor minipony's, die raak je niet snel kwijt.
Ze zijn gewoon zo gek met die pony's, maar beseffen nu pas dat het echt teveel voor ze is......
Ze kunnen het nog wel aan, maar moeten het wel laten gaan....straks kunnen ze het echt niet meer aan...

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 17:22

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:11

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:44

Melis, ik, de muggenzifter, heb al wat tik- en spelfoutjes doorgegeven aan Petje.
Maar het is iig weer up-to-date!

En veeeeeeeeeeeeeeeeeul meer foto's :D