..je kunt de openingspost aanpassen geloof ik ofniet? Zie je in andere topics ook, dat je dan wat info + foto hebt van de topic-mensen
hihi..Dat we daar een voorstelronde in plaatsen ofso, dat was meer m'n bedoeling
.. Kan dat niet, nja dan niet hihi
..Vindt het ook erg jammer om dit topic op te heffen, is toch eigenlijk niet de bedoeling ervan
Shaya, beterschap met je moeder! Vind het wel erg lang duren voordat ze een onderzoek gaan doen terwijl ze er spoed achter zetten?.. spoed is imo toch dat ze het vandaag of morgen doen??.. je bent ondertussen al aantal dagen verder en dan moet er nog een datum gepland worden? schiet op met die ziekenhuizen he pff.. waar gaat ze? anders zou ik eens in Belgie informeren, daar zijn ze over t algemeen een stuk sneller. Hoop iig dat ze er snel uitkomen wat het is! Want dit maakt jou/je moeder er niet geruster op natuurlijk
..Oma was gister alweer stuk beter
.. Alle waardes waren alweer stabiel, ze heeft wel nog masker op voor de zuurstof, en had wat diarre.. maar heeft nog vochtinfuus dus dat helpt dan wel weer mee.. En ze staat natuurlijk voor de moeilijke taak om nu flink te versterken, maar eten blijft op dit moment lastig. Ze zit gewoon erg snel 'vol' waardoor het natuurlijk moeilijk is om flink te eten, maargoed dat trekt hopelijk wel snel bij

?
Is inderdaad een heel stuk van stal af!
.. Maar verder, heerlijk gereden zeg!! Niet gedacht na 3 weken niet meer lessen.. Hij had lekker tempo erop, reageerde goed op been en ging goed door de hoeken, Me happy dus 
!