Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind het wel echt heel jammer dat ik het veulentje niet meer in het echt kan bewonderen, maar ik krijg vast veel foto's te zien, toch Sam?
(En ik ook niet eerlijk gezegd.
) Maar wat gaaf zeg! Kan niet wachten om meer te horen/zien!
Zou wel mooi zijn als er eigenlijk niets met haar benen aan de hand is.
Ahgoss, ik zie het echt voor me ook. Hoe ze daar onrustig in die stal heen en weer staat te bewegen.
Maar het komt vast goed!
Hoop alleen dat ze het veulentje niet net als Bambi & Bagheer te vroeg inrijden. Je moet ze lekker laten uitgroeien, maarja, ik snap wel dat ze geld moeten opbrengen natuurlijk.
Jeetje. Niets over gehoord.
Tango en Trento naar Italie verkocht, Meike en Venus gaan wel weg, weet niet waarom. Spirit wordt verkocht, maar daar kopen ze wel een nieuwe voor. Roxy staat ook te koop, dus miss ook al verkocht?
Ze heet Elisa geloof ik.
Zal wel niet.
Samy schreef:Zit ze er nu zelf op, op King?
Geen hulp meer?
Wel apart eigenlijk, bij ons kon ze hem niet rijden, reedt er elke x iemand anders op en nu dan zomaar erop ...
Wel (haar?) man in de bak, in de buurt dus. Maar wel gewoon los. Ze zat er wel wat angstig op af en toe, maar op zich ging het wel netjes.
Appelflapje schreef:Ja, raar verhaal. Handelaar had gezegd dat ze in Italie veel sneller verkocht zouden worden aan fanatieke sportruiters, omdat ze daar graag de wat kleinere paardjes hebben.![]()
Zij stopt zelf helemaal met rijden/paarden.