! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
? boh ik ben GAAR!!.. van 6-17 gewerkt en dalijk door naar de sportschool, 3 kwartier intensief fietsen en 20minuten krachttraining erbij. mij kun je straks opvegen denk ik hihi
.. ben nu al Moe
hihihi..

..
. 
o0melis0o schreef:Was niks voor mij dat geknutsel hihihi.. ben daar totaal niet handig in
......en sterkte met je hoofdpijn en nek
!
. petje af voor je hihi..
?
.
Is eens wat anders dan een dierentuin ofso. Ik wil, ik wil, ik wil
. heb van iedereen 3 foto's gemaakt, en dan zoek ik de beste uit. Die komen met de communie op A4tje in de kerk te hangen, was dus alleen portretfoto dus viel wel mee
. Moet ze nu alleen nog gaan bewerken, daar gaat vooral nog veel tijd in zitten pff.. Heb verders wel nog steeds last van hoofdpijn pff.. ofja migraine beter gezegd, begon al met sterretjes weer vanmiddag, balen..
. Manlief komt pas op z'n Vroegst om 20.00u naar huis, dus ben hier nog flink aan't poetsen al schiet dat niet zo op want ben hele tijd beetje duizelig :S.. maar we mogen niet klagen, hebben wel dagje vrij gehad. en morgenvroeg lekker naar Helmer! mijn auto vandaag uit moeten lenen aan schoonzus, dus kon niet naar stal gaan :S. Wilde nog gaan als luus thuis komt, maar als die dalijk pas om 20.45u thuis is zie ik het niet meer zitten om dan nog door naar stal te gaan..
Al moet het niet veel warmer worden hoor (vind ik dan, ben een zeikerd: mag niet te koud en niet te warm zijn whahaha)..
) richting Vijlen afgereisd! Fleeceplaid mee en die voor de wei gelegd. Camera, drinken en muziekje erbij en genieten maar
. Daarna nog gezellig gezelschap gehad van Dé
.. met jouw toestemming overigens post ik hier morgen ofso ook wat foto's van ernie en die 2 samen? Er zitten wel weer een paar leuke bij van jouw grappenmaker hihii.. 
..
..