Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
..
, wordt volgens mij weer een warme lente (als het dan maar niet zo'n bagger zomer wordt als vorig jaar)
:Ywa schreef:O ja, sorry ik heb mij verkeerd uitgedrukt..
Ik bedoelde: mensen die zich gedragen als een kip/haan zonder kop.
Dat is een uitdrukking, ik bedoelde niet dat iemand dat is/was.
nogmaals sorry, foutje!
(Zoals mestbrengers!)

Ywa schreef:@W Waarom zou je als staleigenaar mee moeten doen met de onnodige hysterie,
Winddancer schreef:Ywa schreef:@W Waarom zou je als staleigenaar mee moeten doen met de onnodige hysterie,
Nou het is wel je hele leven, je inkomen....daar ben je afhankelijk van of je het leuk vind of niet.
Dan zou ik ook het zekere voor het onzekere nemen. Net wat Marieke zegt, die paar weken kun je ook wel uitzingen.
En wat de paarden binnen laten klopt naar mijn mening ook wel! Als je al maatregelen treft moet je ze binnen laten en het terrein hermetisch afsluiten. Maar ja, dat is ook weer zo wat....
Het is inderdaad heerlijk weer
Citaat:En als de paarden in de winter wat langer of wat meer op stal staan, is de infectiedruk groter dan wanneer ze veel buiten komen
Ernie061111 schreef:Zo zonnetje schijt paardjes lekker op de wei. Heerlijk ff met de hond wat wil je nog meer op zo'n lekker lente dag

..
?