Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Re: Manege Castellum [ de Meern ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 19:32

***. heb het paard zien staan op mp. geweldige kans! als je hem kan nemen, zeker doen.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 19:33

Hahaha Rian :P

Jij bent ook op zoek naar een bijrijdpaard, Saams? Ik zag dat jij ook had gereageerd op een ander bijrijdpaard, bij een advertentie op bokt. Daar heb ik ook op gereageerd, alleen dat meisje stuurt niets meer terug. Leek me ook een erg leuk paard en op een gezellige stal vooral.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 19:42

Hm dan moet ik even nadenken welke dat was.
Ja ik ben op zoek naar een bijrijd/lease paard vanaf september.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 21:10

hch is inderdaad een luxe stal. twee fijne grote binnenbakken, alles heel goed verzorgd en ruim opgezet. klinkt als een mooie kans ***. :j

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:38

Ja, ik hoop dat het wat wordt :) Lijkt me heerlijk om zelf met een paard bezig te zijn. Lekker tutten enzo. *krijgt een beetje het pennygevoel terug*
Hoe was de les vanavond? Nog cupcakes gedaan?
Ik kan volgende week helaas weer niet meerijden. Heb dan weer een avonddienst.. Baal er wel van, want woensdag en vrijdag moet ik ook in de avond werken, dus ik denk dat ik m'n les volgende week niet kan inhalen. Want op maandag en dinsdag zijn volgende week geen paardenlessen meer begreep ik, ivm de vakantie.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 21:55

Rij je de week erna gewoon toch 2x ?? In de vakantie zijn ze niet zo moeilijk met inhalen enzo

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:42

Dat is ook nog een idee natuurlijk. Ik kan dan woensdag- en gewoon donderdagavond, alleen wil ik eerst even afwachten hoe het zaterdag loopt.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:01

Zo, fijn gereden vanavond. Ik ging op Viola, wat een lief paard! Wat kijkerig bij de deuren, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Wel erg wennen aan de beweging en haar tempo (dat lag te hoog volgens de juf), maar ik heb het leuk gehad. Hebben ook een tijd lekker buiten in het weitje gereden. :)

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:13

Goed om te horen Rian! Is Benz vreemdgegaan? :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:22

Ik ging vreemd. :P Nee, iemand anders wilde ook op hem, en ik wilde eigenlijk wel op Viola omdat Merce me gezegd had dat eens te proberen. We hadden ook afgesproken dat als het niet zou gaan, we zouden ruilen, was erg lief van haar aangeboden!
Vanmiddag bleek dat mijn opname heel erg is vervroegd en ik na vanavond nog maar 1 keer kan komen rijden voor ik dat halve jaar door de weeks weg ben. Ik hoop wel dat als ik eenmaal het ritme van de kliniek heb op vrijdagavond een lesje mee kan pakken, maar dat zal toch pas blijken als ik er eenmaal echt zit. :\.

Maar zodoende heb ik dus vanavond Viola geprobeerd en hoop ik mijn voorlopig laatste les (over 2 weken) op Koetje te kunnen rijden.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 08:33

Ah, oke. Aan de ene kant wel beter dat het vervroegd is, maar aan de andere kant natuurlijk wel jammer dat je nog maar 1 les kunt rijden dan. Fijn dat het goed is gegaan op Viola en dat je Benz/Koe nog als back-up had :)

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:17

Grappig, kwam Ellen en Mercedes net nog tegen op het parkeerdek achter ons appartement :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 18:40

Fijn dat je nu nog een paard hebt waar je op kunt rijden Rian! Afwisselen kan weleens fijn zijn. :)

Hoop echt dat het snel wat kouder en vochtiger weer word. Harry heeft het nu echt enorm zwaar...

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:20

Ben bang dat de temperatuur de komende dagen alleen maar meer omhoog gaat Kayleigh.. Heb wel met jou en Harry te doen hoor :(:) Ik vind Harry ook altijd zo sneu als ik 'm weer hoor hoesten.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:25

Ben er ook bang voor. Het is ook zo droog, maakt het nog erger.
Affentoe weet ik ook echt niet wat ik er mee moet. Medicijnen heeft ie al.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:52

Lijkt me een vreselijke positie om in te zitten, Kayleigh. Kan je ook zo weinig zeggen om te helpen en daar baal ik van. Ik leef wel met jou en Harry mee. :(:)

Net maar via FB bekend gemaakt dat ik 6 augustus dus de kliniek inga. Kreeg om me heen iets te veel blije reacties, maar snap ook wel dat mensen denken dat ik er heel blij mee ben. Probleem is alleen dat ik nog steeds wilde dat het niet nodig was en het nu dus ineens echt is en heel dichtbij. Naja, beetje raar in mijn hoofd dus nog..

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:56

Vind het iig fijn dat ik het hier affentoe even kan delen :)

Dubbel Rian! Wel fijn dat je snel terecht kan in mijn zicht op het verhaal. Ben je er sneller vanaf en je hebt minder lang de tijd om er tegenop te zien.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:23

Zoals Kayleigh zegt is het dan in ieder geval wel weer eerder voorbij! Maar ik snap dat het opeens wel heel snel is dan, als je er in je hoofd nog een langere tijd voor dacht te hebben om naar toe te leven.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:28

Eerst zou het niet voor oktober zijn, toen bleek 3 weken geleden dat het 17 september zou worden, wat ik best een mooie datum vond op dit moment, behalve dat Ralf 23 september 2 weken vakantie zou krijgen en we zo dus net niets samen konden gaan doen. Had ik me daar net bij neergelegd, word ik gebeld dat het 6 augustus is geworden. :P
Nouja, ik had mogen weigeren, omdat het wel heel snel en wat onverwachts kwam, maar wat jullie ook zeggen. Zo kan ik er niet meer langer tegenaan hikken en ben ik ook eerder weer gewoon thuis. Al klinkt februari nog steeds wel heel ver weg. :o
Enige eis die ik had was dat ik wel 23 augustus mijn nieuwe tattoo mocht gaan laten zetten en dat vond ze geen probleem. Omdat ik flexibel moest zijn voor hen, moesten zij hierin ook flexibel zijn voor mij. Dat vond ik wel erg prettig.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:41

Vanochtend kennis gemaakt met het potentiële bijrijdpaard en zijn eigenaresse. Het klikte goed! Heb er ook op gereden en ik ben nu al verliefd op 'm :D Wat een heerlijk paard! Doet echt precies wat je van 'm vraagt en als hij het niet doet dan weet je dat je de hulpen niet goed geeft :P Erg leerzaam dus.
Ook de eigenaresse was ontzettend aardig en heeft meteen al allemaal foto's en filmpjes met mijn telefoon voor me gemaakt. Dus hieronder even een fotootje :D
Om de 1 of andere vage reden is 'ie gedraaid geupload.. Weet niet hoe ik dat goed krijg met m'n telefoon. Dus even je hoofd/telefoon/tablet/beeldscherm draaien :P
Afbeelding

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:42

Super leuk! Veel plezier met hem!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:43

Ziet er leuk uit! :j

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 19:47

Bedankt! :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:01

ziet er goed uit, ***! is het al definitief allemaal?

pff, vanmorgen kwam mijn rolstoel. ik heb me de afgelopen tijd beholpen met een leending van de thuiszorg, toen een ouwetje van marktplaats, maar uiteindelijk toch de drempel genomen en 'echte' hulp gevraagd bij het wmo loket. heb nu dus die rolstoel en krijg nog een pasje voor de regiotaxi, zodat ik weer eens ergens anders kan afspreken dan dat mensen steeds naar mij moeten komen. en dat is natuurlijk hartstikke goed, maar blijft slikken voor me. :\

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 06:16

Ja, het is nu 'definitief' :D Heb gisteravond weer gereden (wat was het warm!!) en donderdag en zondag mag ik weer ^^

En, tevreden met die rolstoel? Kan me wel voorstellen dat het even slikken is. Het is niet niks en als je dan naar het WMO loket stapt komt het allemaal weer wat dichter bij, denk ik?