Gefeliciteerd Sam, veel plezier samen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd Sam, veel plezier samen!
Gefeliciteerd!!
Ik moest op Mark. Wat een verschil met Ron zeg, haha. Eerst vond ik het wel jammer, maar toen hij eenmaal meer aan m'n been was vond ik het wel leuk. Ik vind hem op de 1 of andere manier iets erg schattigs hebben.
Al zou ik 'm zelf niet zo snel weer kiezen, denk ik.
Gefeliciteerd. Al zal ik Dennis wel missen als manegepony.. Maar dat is alleen maar een compliment voor hem. 
), terwijl ik er nog maar net rij
Ook is het nogal prijzig om dit bijrijdpaard te doen (voor 2x per week), maar hij staat dan ook op Hippisch Centrum Harmelen, wat best luxe is, zag ik op internet. En met de onzekerheid wat voor baan ik zal krijgen is het natuurlijk wel een beetje een risico. Maar aan de andere kant wil ik deze kans echt niet laten lopen. Paard is 16 jaar, kent oefeningen t/m Z niveau en is heel lief en rustig. Daar kan ik nog heel veel van leren en op m'n eigen tempo en in m'n eigen tijd mee aan de slag gaan 
En als het klikt en je kunt het nu betalen, zou ik toch gewoon mijn hart volgen als ik jou was.
Had ook nog op de advertentie voor een ander paard gereageerd (op bokt), die me ook erg leuk leek, alleen dat meisje reageert helaas niet meer.
Als het iets heel belangrijks is zullen ze het toch ook wel op de site zetten..?