Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:41

petitie is er inderdaad, heb ik gister braaf ondertekend :D
geen meldingsplicht.. belachelijk is het, meer kank er niet over zeggen

gisteren gaan sporten dames en heren hahaha.. was nog geslaagd ook.
Belly battle, 3 kwartier intensief fietsen met een infrarood band om je buik die erg heet wordt pff.. was int begin wel even afzien hoor.. maar het is voor een goed doel hihi.. Mogen bij mij wel een paar kilo vanaf, al ga ik meer mee voor Luus. want die MOET echt gewoon, anders wordt t nog gevaarlijk voor 'm, wat die is bijgekomen de afgelopen tijd pff. hij moest rond de 150-160 hartslag liggen en zat op n gegeven moment op 175, dus was niet zo goed(mja nu moet luus natuurlijk ook meteen zwaar programma opzetten he, das ook onzin, is typisch voor hem weer haha). dus ga vooral mee voor morele ondersteuning en tis voor mij natuurlijk ook beter. Donderdag poging nummer 2 hihi.. ben benieuwd, dan krijgen we intake gesprek, gaan ze ons van boven tot onder opmeten en nakijken en dan worden we begeleid. volgens mij erg fijne service daar :)

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 11:48

Waar gaan jullie precies. Tevens moe je ook zeggen tegen Luus dat ie niet jouw kant op kijkt tuurlijk gaat die hartslag meteen omhoog als ie zijn vrouw ziet hihi (typisch man he)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 11:52

hihihi.... we gaan bij Paul Smeets(Fitworld of zoiets heet dat, ligt naast otterveurdt) in Hoensbroek. Was gister ook toevallig bij ons in de ruimte toen we bezig waren. Man heeft verstand van zaken watk zo mee kreeg, kwam in ieder geval heel goed over! Weet ook heel veel over voeding e.d. dus ik denk dat we daar aan 't goede adres zitten :)

ja ik zat daarintegen weer veel te laag in t begin. om af te vallen moest ook rond de 150 zitten en int begin zatk aan 95-100. maar ben tov luus weer rustiger begonnen qua zwaarheid van t programma. en na zo'n 20minuten zatk dan weer wel aan die 150 en toen was het fietsen ook goed te doen. kben van licht naar zwaar gegaan en dat werkt voor mij wel volgens mij. luus gaat meteen weer veel te zwaar en moest verplicht terug naar lichter haha..

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:06

Goed bezig Melis!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:07

dankje hihi..
ze zijn overigens wel behoorlijk aan de prijs vondk pfjoee.. maar als t goed is krijgt luus korting via dsm, anders wordt t een duur grapje. maar kunnen dan wel ook meedoen aan alles wat er ook te doen valt op de sportschool. de fitness, en ook groepslessen enzo.

hoop dat helmers nieuwe eczeemdeken vandaag binnenkomt. begint nu wel snel te stijgen qua temperatuur, en wil m die blauwe t liefst niet meer omdoen als t effe gaat hihi..
ben wel nog net op tijd geweest met bestellen bij ej.nl had m nog voor 129.95 kunnen krijgen, dag erna stond ie er voor 159.95 op hihi :D

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:28

Das timing!
Heb je de Rambo sweet itch hoody? Had ik voor Nicky ook :j Fijne deken moet ik zeggen!

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:46

Melis, het zou deze week wel nog koud worden he? Maar daarna zouden de temperaturen stijgen had ik gehoord. Wanneer wil je de deken dan ongeveer gaan opleggen, al over enkele weken?

Trouwens: slechtnieuws heeft ook goede kanten :D Als ik weer thuis woon kan ik elke dag bokt checken. Dan kan ik ook eindelijk eens meepraten hihi.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:54

@ Shaya, heb inderdaad de Rambo sweet itch gekocht. die had ik vorig jaar al willen kopen, maar Helmer moest toen echt 'liever gister dan vandaag' de deken op, en ik kreeg m hier in de buurt nergens uitgetoverd, dus toen heb ik een andere moeten kopen. Daar zijn ondertussen al wat gaten in gemaakt (en weer hersteld) maar was er niet zo'n fan van en wilde toch graag die Rambo voor m halen, dus heb m paar dagen geleden besteld. kon m nog krijgen voor 129, dus heb m meteen besteld. Benieuwd of deze wel heel blijft hihi.. hoor er in ieder geval indd wel alleen maar goede verhalen over :)

@ Judith, wanneer precies weet ik nog niet. Helmer even in de gaten houden hoe hij reageert op het weer. Sommige mensen op bokt hebben de mugjes alweer gespot, dus is even afwachten. ze zeggen als het overdag en snachts rond de 10graden is. dat is meestal in maart, dus zal niet lang meer zijn.
We moeten de mugjes in ieder geval voor zijn. Hoop dat ik de deken vandaag binnenkrijg, dat ik m in ieder geval bij de hand heb. Ik laat je wat weten zodra ik m opgooi, al zul je dat ook wel vanzelf zien hihi.. Tis niet dat de deken niet te missen is :P.
Ben je ondertussen al terug bij je ouders of. ?? kun je indd wel meer bokken, schandalig hoe weinig je op bokt zit hihi ;)

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 14:34

Ik ben nog niet thuis. Maar vanaf volgende week kan ik weer elke avond lekker bokt checken :P. Alhowel, zal ik er wel even aan moeten wennen dat ik weer internet heb :D!

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 14:58

Lieve Discovery RIP mooie kleine meid.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:13

Sluit me bij je aan Dé, RIP lieve discovery!
dit had niet mogen gebeuren :(..

had nog eventjes gefilmd op de wei;
kijk de 2 nu hihi.. partners in crime
Afbeelding

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 15:53

Het was fantastisch vandaag om Nicholle & Ernie bezig te zien voor de 1ste x. Gelukkig staat ook alles op band want zoveel info kon ik vandaag niet opnemen. Loop enorm met gemengde gevoelens rond.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:59

ja je kunt straks lekker alles op je gemakje terugkijken, dat is wel fijn als het gefilmd wordt.
Anders had je er waarschijnlijk niet veel van meegekregen nee, kan me voorstellen dat vandaag even dubbel aanvoelt. Het kan raar lopen allemaal, jammer genoeg hebben wij het niet voor 't zeggen :n

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:17

Helaas niet nee :n

Maar wel fijn dat het op film staat! Zo kun je het nog eens rustig bekijken en is ook altijd leuk voor "later" :j

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:36

Ernie061111 schreef:
Lieve Discovery RIP mooie kleine meid.

Wat is gebeurd???

Ywa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:52

Het veulen (Discovery) is overleden. |( |(
Hoe en wat weet ik ook niet precies.
Het is in ieder geval heel triest.

Rust in vrede in de paardenhemel Discovery..........

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:22

Wat ontzettend sneu voor Harald en Ilka. Ze keken er zo naar uit..

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 18:38

We kunnen niet meer doen als er voor ze zijn als ze ons nodig hebben.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:43

In Aaken is Rhino geconstateerd. Eerste dode paard is er al... Zie linkje op mijn FB.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:57

zag het indd net staan op je Fb, het begint nu echt veel te kortbij te komen!
Laten we hopen dat het in godsnaam snel overwaaid

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:24

o0melis0o schreef:
Laten we hopen dat het in godsnaam snel overwaaid

Wel niet mijn kant op aub ;)

Ik heb het geluk dat die twee van mij niet in aanraking komen met andere paarden of paardenmensen. Maar zelf ga ik nu dus echt even niet onnodig naar andere stallen/paarden toe....dat kan wel allemaal wachten :j

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 07:59

Ik vindt het maar niks iig.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 12:11

Stal is iig dicht gegooid niet meer iets onnodig erop of eraf alleen bij noodzaak en geen lesgevers, hoefsmeden, zadelmakers, osteo, DA voor dingen die kunnen w88, tandarts, wortelboer, en wat nog meer geen idee valt me niets meer in iig. Tevens niet buitenrijden. A heeft dit allemaal aangegeven.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:38

Ernie061111 schreef:
Stal is iig dicht gegooid niet meer iets onnodig erop of eraf alleen bij noodzaak en geen lesgevers, hoefsmeden, zadelmakers, osteo, DA voor dingen die kunnen w88, tandarts, wortelboer, en wat nog meer geen idee valt me niets meer in iig. Tevens niet buitenrijden. A heeft dit allemaal aangegeven.

de juiste beslissing imo _/-\o_

Ywa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 03:24

Ernie061111 schreef:

Zoals je zelf mischien al gelezen hebt is deze info niet correct!

Het is ook niet het eerste paard wat in Aken dood is en zal ook niet het laatste zijn helaas.
Dood kan vele oorzaken hebben, waaronder Rhino
Het paardje was een oud en versleten paard........dus vatbaarder voor virussen.
Paard is wel al een week geleden ingeslapen en de andere 99 paarden hebben gelukkig nog niks!

Als het zo doorgaat, zijn we binnen een week van alle "maatregelen" af.
En kunnen we eindelijk weer zorgeloos van onze paarden genieten.