Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Manege Castellum [ de Meern ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:44

Het is vanavond vast koeler dan het zondagmiddag was, dus slechter dan dat kan niet. :+ En donderdag kan ik niet, stomme therapie. :P

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:45

Das wel waar :P

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:53

Misschien dat jullie vanavond wel in het landje rijden? Dat zou wel heerlijk zijn met dit weer.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:17

Heerlijk gereden, opsteker voor mijn zelfvertrouwen. :o Na het rijden in het weitje uitgestapt. Was dus een prima avond voor mij.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:19

Fijn Rian!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 06:22

Mooi!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 09:47

oi, de horror: pijn! |( misschien gisteren toch een iets te volle dag afgesloten met iets te fanatiek rijden. maar oh, wat was koe een zonnetje. geloof dat het het dus wel waard was. al weet ik niet hoe ik mezelf vandaag van eten ga voorzien, want ik weet nog even niet hoe ik de trap af ga komen. o:)

ga dus maar eerst mijn nagels lakken en nog even dubben over die vette gympen die ik op zalando heb gezien en die nu de hele tijd in die banner onderin mijn scherm staan. eigenlijk vind ik ze te duur, helemaal gezien hoeveel ik loop. aan de andere kant, ze slijten dus ook niet hard daardoor. hahaha.

***, is de kat weer helemaal de oude nu?

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:13

Balen van die pijn! Haha, stom he, dat Zalando. :P

Met de kat is het gister de hele dag erg goed gegaan. Vandaag weet ik niet, want m'n vriend en ik moesten allebei de hele dag werken, maar dat zie ik zo. Denk dat het wel goed gegaan moet zijn vandaag :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:21

Heb de schoenen inmiddels besteld. :o :P

Heeft de kat nog medicijnen oid of zelfs dat niet omdat niet bekend was waarom ie nou zo ziek was? Stress geven die beestjes soms. Ben hier ook weleens met lood in mijn schoenen weggegaan, kom je een paar uur later thuis is er niets meer aan de hand..

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:32

Nee, geen medicijnen o.i.d. De dierenarts zei nog dat het misschien ook een virusje geweest kan zijn. En hij heeft ook maar 1 dag in het asiel gezeten en toen hadden wij 'm al meegenomen.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:38

Op zich gelukkig, want niet alle katten zijn even makkelijk met medicijnen (ik heb een lammetje en de vorige ook, maar weet ook wel anders). Ergens ook wel beetje gek dat ze bij het asiel niet eerst een tijdje inbouwen om te kijken of een kat niets mankeert (en of er misschien nog een baasje komt, maar misschien was de jouwe wel door iemand 'aangebracht'). Nu heb je kosten van de aanschaf van een kat bij het asiel en die van de DA. Niet zo leuk..
Maar goed, als het nu gewoon goed blijft gaan is dat zo weer vergeten en hebben jullie er hopelijk voor lang een leuke huisgenoot bij. :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:46

***, wat voor kat heb je? ben wel benieuwd naar een foto, hoe oud is hij? :d

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:09

Rian, hij is inderdaad naar het asiel gebracht door iemand. In het asiel in Utrecht houden ze volgens mij alleen gevonden katten eerst 2 weken apart. En als ze naar de dierenarts moeten binnen de eerste 2 weken na aanschaf, betaalt het asiel het nog. Dus wij hebben er gelukkig niks van gemerkt in onze portemonnee dat de kat (Diego heet ie trouwens :) ) naar de dierenarts moest.

Saams, ik zal proberen een foto te uploaden. We hebben 2 katten, beiden uit het asiel. Gewoon huis tuin en keuken katten :)

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:23

(Volgens mij zijn je schoenen verkeer bezorgd Rian :') )
Afbeelding
Hier zijn ze niet echt duidelijk op te zien en heb ook wel betere foto's maar dat is zo'n gedoe om via m'n telefoon in het forum te plaatsen. Deze even gekopieerd uit het kattentopic :o
Links is Tommy, die hebben we sinds 1 maart. In augustus wordt hij 2 jaar.
Rechts is Diego, die hebben we dus sinds vorige week woensdag. Hij wordt in augustus 1 jaar.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:45

Heee, m'n schoenen! :')

Mooie katten zo bij elkaar, vooral die witte voeten zijn leuk. Ik ben gek op voeten van dieren. :o Fijn dat jullie nog een soort 'garantie' hadden, maar wel sneu dat iemand al zo snel weer afstand van zijn katje doet. Nouja, niet voor jullie en hij is nu goed terecht gekomen. Was leuker als Tommy Don had geheten. Of Diego Inimini ofzo..

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 05:51

Ghehe, inderdaad. Degene die Diego naar het asiel heeft gebracht is een oudere man. Zijn vrouw was overleden en het was echt haar kat. Die man had er niets mee, dus heeft hij hem weggebracht. Vind het wel prettig om dat als achtergrondinfo te hebben. Van Tommy weten we niet waarom hij naar het asiel is gebracht, is een hartstikke leuk dier.

Vanavond paardrijden! Bedacht ik me vanochtend opeens. Had er helemaal niet meer aan gedacht, maar m'n gevoel voor dagen van de week klopt deze week niet helemaal :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 09:35

Beter zo dan denken dat je vanavond lekker gaat paardrijden en er dan achter komen dat het nog maar woensdag is. ;)
Ga je vanavond op Benz? Misschien kom ik wel kijken trouwens. Ralf rijdt ook om 20.00 omdat ie vanavond weer de nachtdienst ingaat. Een uurtje kijken houd ik misschien wel vol, al moet ik eerst even zien hoe geradbraakt ik straks uit Zeist ga komen. :\

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:25

leuke katten!
ga vanavond waarschijnlijk ook meerijden. op een manegepaard. ben benieuwd, voelt wel gek.
gezellig dat je er ook bent ***! en misschien rian :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:33

leuke katten ***, hij is wel groot voor z'n leeftijd, die nieuwe :+
komen je katten ook buiten?

kayleigh, welk paard had je in gedachten? :d

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:35

Oeh, gezellig!
Als Benz nog te kiezen valt als ik vanavond kom zal ik die wel kiezen Rian! Goed idee ;)
Rijd je dan ook om 20.00 mee Kayleigh? En op welk paard zou je dan willen?

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:37

Bijna tegelijk :)
Nee, Saams, ik woon in een appartement op 3 hoog dus ze kunnen niet naar buiten. Wel komt Tommy af en toe op het balkon, dat vindt hij er leuk. Maar de laatste week doen we dat minder vanwege Diego.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:40

Vind Maarten een prachtpaard, maar nooit op gereden, dus lijkt mij wel. Of Angela. Verder niet echt wat in gedachten eigenlijk.
Rij om 7uur, denk ik

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:44

Ik wilde net schrijven dat ik dan wel moest komen voor de mentale ondersteuning, Kayleigh. ;) Als je om 7 uur rijdt, heb je in elk geval nog alle keus. Vos past je wel, al zoek je wel de uitersten door Angela tegenover Maarten te zetten, hihi.
Ik hoop dat ik vanavond nog energie heb! Nu ga ik wat eten, want over een half uur kan de taxi al voor de deur staan..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:44

Dan is er inderdaad geen mogelijkheid om ze naar buiten te doen, wees daar enigszins ook maar blij mee. Het is altijd heel druk hier, busbaan/auto's zo heb je een platte kat. Hier loopt een kitten van nou, nog geen paar maanden oud al buiten.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:56

Weet niet zo goed wat moet kiezen eigenlijk. Maarten vind ik prachtig. Veel paarden heb ik al op gereden. Vandaar Maarten of Angela. Hoewel Ron mij ook leuk lijkt. Ben benieuwd iig. Heb wel zin om te rijden.

Katten buiten vjnd ik altijd eng. Zijn zo plat.