Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 21:47

Ik heb één heel groot voordeel. Koei kan het allemaal echt. Hahaha. Ik wil morgen gewoon weer net zo lekker rijden als de laatste wedstrijd. En niet zoals donderdag, want dat ging nergens over. Ik had ook veel te veel pijn, moest iemand hem overnemen na mij en die kende mij niet. Dus ik eerst maar even gewaarschuwd dat ik nogal gebrekkig ging landen. Anders schrikken mensen zo hè.. :P

Vrees dat van slapen straks niet veel komt. Er is blijkbaar een feestje bij de achterburen. Wat een rotherrie. :\

Saaams

Re: Manege Castellum [ de Meern ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:51

Veel succes vandaag met de wedstrijd! (:

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 09:38

Allemaal suces en veel plezier vandaag!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 15:12

Wow, wat ging dat slecht vanochtend! Een van de slechtste proeven tot nu toe :P Het inrijden ging echt heerlijk, dus ik dacht, dit gaat 'm worden! ...maar nee. -O- Ik baalde er echt van en schaamde me er zelfs een beetje voor, haha.
Vanmiddag de prijsuitreiking en ik zat al in de startblokken toen Mercedes de nummer 5 van de B ging opnoemen. Dat was ik alleen niet. Nummer 4 ook niet en nummer 3 ook niet (ik dacht ondertussen dat ze me misschien vergeten waren of een foutje hadden gemaakt, want de anderen reden de proef veel netter vond ik.
Maargoed, toen bleek ik toch 2e te zijn geworden :D
Begrijp nog steeds niet helemaal waarom, maar ach, mijn dag was weer bijna goed :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 16:40

Gefeliciteerd!
Dat is zo leuk altijd, onverwachts hoog scoren. Toppie! :)

Mijngod wat een hitte. Mij kun je opdweilen na een paar minuutjes werken. Word nog lomper en slomer dan ik al ben. Collegalief noemt me al Klara de koe, Hahaha. Om 4uur je bed in gaan helpt ook niet echt mee. Maar ach, dat weer overleefd :P
Blij als het weer winter word.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 17:28

Haha, ja warm he! Ben het alleen niet met je eens blij te zijn als de winter weer komt :P Heerlijk, dit weertje!
Alleen na de wedstrijd vanochtend zat het zweet overal, bleh. Omdat we na m'n proef meteen naar huis moesten (m'n vriend moest met onze kat naar de dierenarts met de auto) kon ik gelukkig wel meteen douchen. Daarna weer op de fiets terug naar de manege gegaan voor de prijsuitreiking :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 17:33

Vreselijk, haha. In de winter zeur ik ook weer dat het te koud is hoor :P Maar kan beter tegen kou dan warmte.
Gaat het beter met de kat nu?

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:11

Nee, hij moest bij de dierenarts blijven en we worden op de hoogte gesteld als het vebeterd of verslechterd. Gister waren we ook al bij de dierenarts voor hem. Wel sneu, want hij is nog maar net bij ons. We hebben 'm woensdag uit het asiel gehaald, als vriendje voor onze eerste kat.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 19:20

Jeetje, wat sneu. Hopelijk word het snel wat beter!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 11:41

***, wat vreselijk naar van je kat! hoe is het nou?

wat betreft de wedstrijd, ik krijg weer het schaamrood op mijn kaken én de slappe lach als ik eraan denk. ik was echt onbenullig bezig, arme koe. ik was dan ook heel terecht laatste. ik hoorde niet waar ik uit de galop moest, reed dus een rondje extra (hm, in die warmte verdiende ik daar dus eigenlijk best een bonuspunt voor, bedenk ik me nu) en het ging gewoon nergens over. was er met mijn kop niet bij, hoewel koetje nog best zijn best voor me deed..
het was wel gezellig, heb uiteindelijk nog wat gestresste moeders van ponykinderen uit de brand geholpen door wat pony's te vlechten, leuk hoor die kleintjes 'u kunt mooi vlechten!' was gewoon gezellig verder dus. :)

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:13

Haha, gelukkig dat je er om kunt lachen :P Vond het toch jammer dat ik je proef niet heb gezien. Leuk dat je in ieder geval een rondje extra in galop bent geweest, leuk toch :+
Dat je iets niet hoorde, daar had ik trouwens ook last van.. Daarom begon het bij mij meteen al verkeerd, omdat ik het eerste figuur al niet goed begon. Ik had ook moeite om me te concentreren, op wat Ellen riep.

De dierenarts belde vanmiddag, het gaat gelukkig weer beter met onze kat (bij ons at hij niet meer en was hij heel versuft), hij heeft daar wel al weer gegeten en hij 'breekt bijna de tent af' daar, zei de dierenarts. Goed teken dus! Vooral ook dat hij weer energieker is ook. Nog steeds een raadsel waardoor hij nou ziek werd bij ons.. Grote kans dat we 'm morgen weer mogen ophalen.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:20

Nouja, ik heb eerst Merce een uur ontlopen omdat ik me zo schaamde, maar daarna ben ik er maar gewoon om gaan lachen. :+

Fijn dat het weer beter met de kat gaat! Als een kat toont dat ie ziek is, zijn ze meestal ook echt doodziek. Wel raar dat het nog een raadsel is waar hij zo ziek van was. Zou ook wel handig zijn om te weten, want dan kun je het hopelijk vermijden in de toekomst.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:15

Ja, inderdaad..

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:53

Onze kat is weer thuis! Heb 'm vanochtend mogen ophalen :D Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:02

Fijn!!

Jammer dat ik zondag gemist heb. Klinkt als weer een gezellige dag.
Einde van de middag maar even langs Harry. Medicijntjes brengen voor als ie het weer nodig heeft. Verder hebben we meestal beiden geen energie met dit weer om wat te doen :P

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:30

OOh het programma waarin Mel gister voorbij kwam,, Geweldig om te zien schoot tot 2 keer toe vol. zo mooi

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:38

fijn ***! ik hoop met je mee. :)

het is weer lekker warm vandaag. net de shabrakjes van zondag maar even in de wasmachine gesmeten, zijn ze vanavond als het meezit weer schoon én droog. verder is het zo'n dag om maar weinig te doen, behalve genieten van het zonnetje. {:}

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:47

Met dit weer drogen die shabrakjes onwijs snel denk ik ja :)
Ik ben helaas genoodzaakt om thuis te blijven, omdat ik toch de katten samen een beetje in de gaten wil houden. Straks nog wel even boodschappen doen. Ik mis nu wel echt een tuin om in te zonnen hoor..! Gister ben ik voor het eerst naar het strandje bij de Haarrijnse plas gefietst om toch een beetje van het zonnetje te kunnen genieten :)
Morgen is de vakantie weer voorbij en moet ik weer aan het werk. écht geen zin in..

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 13:29

Sweetgirl1 schreef:
OOh het programma waarin Mel gister voorbij kwam,, Geweldig om te zien schoot tot 2 keer toe vol. zo mooi

De herhaling daarvan is nu op tv, ben ik aan het kijken. Heel heftig programma.. Zit nu zo'n kwartier te kijken en heb al meerdere keren met de tranen in m'n ogen gezeten.
Grappig dat er bij Castellum is gefilmd.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 14:22

Kreeg het niet voor elkaar om het programma af te kijken. Toen ik 6 was had mijn moeder kanker, toen ik 16 was weer en onlangs dat hartinfarct. Het was me even te dichtbij. Maar wel super om zo'n kindje te zien genieten en die vader dan dus ook.
Maar dat zien van die kleintjes op die dikke shetters van Castellum vind ik haast altijd wel hartverwarmend. Zo leuk dat ze bij ons die kleintjes ook al laten 'rijden'. :)

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 14:30

Oh, dan kan ik me dat goed voorstellen Rian..
Ik vind het overigens echt knap van Anita Witzier dat ze dit programma zo kan maken/presenteren. Ik had daar allang staan janken als er bijvoorbeeld dingen worden verzameld voor zo'n bewaardoos.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 14:36

Ik had het niet gekund hoor.

Ook hier 2 dierbare verloren aan die ziekte, goede vriend van me had het gelukkig genezen en nu heeft andere goede vriend van me het die geopereerd moet worden er aan

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:29

Vind het mooie, maar vreselijke programma's om te kijken. Ga me er niet aan wagen.

Vandaag even langs geweest op het werk. Zeer slecht voor m'n humeur. Winkel zag er niet uit, magazijn zag er niet uit, en de helft was gewoon niet gevuld. Morgen weer achterlijk hard werken om het een beetje recht te trekken. Daarna lekker uit eten bij de Griek met collega's. Hoewel er steeds meer afzeggen. Zie het zo voor me dat de laatste 2 morgen ook afzeggen en collega en ik met z'n 2en daar zitten. Hebben ze weer wat te banketstaaf, vinden ze prachtig, hahaha. :')

Net ook even bij Harry geweest. Lekker paard is het ook, wilde niet meer uit te zon :P
Medicijntjes even gebracht. Vandeweek maar eens een lesje doen op een manegepaard. Voelt wel een beetje als vreemdgaan, maar mis het rijden wel een beetje. In de les gaat niet meer met Harry, daar heb ik me wel bij neergelegd. :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:36

Had het vanmiddag nog met Marian over dat 'vreemdgaan' met een manegepaard. Weet niet precies hoe het voelt natuurlijk, maar snap wel dat het voor jullie zo zal voelen. Maar het is wel een goede manier om het voor zowel jouzelf als Harry leuk te houden en daar gaat het om!
Denk dat ik zo maar even naar De Meern rij, kijken of ik om 21.00 mee mag doen. Ben wel moe en gaar, maar heb ook wel even zin in een beetje paard rijden. :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 17:40

Ja, toevallig begon Marian vanmiddag daar ook over. :)
Voelt wel een beetje zo, maar weet ook dat het niet eerlijk is om met Harry nog 'intensief' te gaan rijden.
Veel plezier! Zou het niet kunnen, rijden in deze hitte :P