Over witte paarden die vies zijn. Harry flikt het ook altijd om alleen vies te zijn op zijn benen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dreamybol schreef:Qua stalgedrag kon ze Dora zijn, aldus Ralf. Die gaat woensdag kijken of ze ook kan springen.
Hopelijk gaat mijn lijf het volgende week beter doen dan vandaag, mèn, ik trok de galop slecht vandaag en na de eerste galop trok ik dus eigenlijk alles slecht. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. En veel pillen, dan komt het vast goed.![]()
Net vast mijn laarzen eens grondig in het vet gezet, gebruik nu mijn ouder laarzen weer en die hebben zo'n 1,5 jaar in de schuur gestaan, dus die konden het wel gebruiken. Meteen mijn goede laarzen (die nu dus flink te wijd zijn) ook gedaan. Ga over 2 weken langs bij Lipicia om uit te vinden om ze ze smaller kunnen maken, kan dat niet, dan ga ik ze toch maar op Marktplaats gooien, denk ik. En dan laat ik nieuwe hakken onder mijn oudjes slaan, hoewel ik die dus nu ook zonder trekkers en knecht aan en uit kan krijgen. Geld voor helemaal nieuwe is er even niet.
? Ben erg benieuwd hoe het er volgende week uit zal zien!
)? Hoe is ze onder het zadel?
. Ben benieuwd!!
.
!
En was er erg goed in ook. Ralf is helemaal weg van d'r, net als hij van Dorus was inderdaad. Dus wat hem betreft klopt wat ze zeiden dat de Dorus-kenners haar ook leuk zouden vinden. Hij heeft gisteravond om 21.00 ook met haar gereden, was natuurlijk wel wennen, juist omdat ze zo op Dorus lijkt, maar natuurlijk toch anders is, maar hij heeft genoten.