Ernie061111 schreef:blij met dr knol hihi
'Vind ik Leuk', hihihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ernie061111 schreef:Ja leuk he vindt het helemaal geweldig hij was toch zo braaf. Kreeg ze alleen op de flikker van Theo niet zo verwennen 1 klontje is ook genoeg meteen weer 2 he hihi.
. Dat ge-etter van 'm was opeens in 1x weer over en toen liep die weer helemaal super super 
. Alleen wat minder dat ik dan zaterdag nog moet werken zo vroeg. Zondag maar lekker uitslapen om alle schade in te halen hihi.. Vandaag heeft Helmer lekker rustdagje (heb voor mezelf ook een rustdag ingepland al moet ik nog veel doen hier thuis), lekker de hele dag op de wei met z'n vriendje
. Ik val volgens mij zometeen in slaap als ik op de bank ga liggen hihihi.
. Judith was zo lief om te filmen, 30min film om te bekijken hihihi.. Ook wel eens fijn om jezelf te kunnen zien met rijden, is toch anders als dat je t alleen maar ziet vanaf de paardenrug. altijd leerzaam
.
.. We zijn vandaag eens begonnen met wat voorbereidingswerk voor t vrijgezellenfeest van m'n schoonbroer (Luus is getuige dus mag alles plannen, jippieee *NOT*). blij als dat allemaal achter de rug is, wat een geregel wordt dat allemaal. 
......
. de griep schijnt echt heel erg te heersen momenteel. in Belgie en meer landen in europa is er zelfs een epidemie uitgebroken, hier in Nl. nog niet. niet dat jij daar wat aan hebt hahaha... hoop dat je je snel weer beter voelt. 
. Het geeft bij Agro Dyn een of andere liksteen die is mega groot als je hem wil kunnen we die beter delen weegt zowat 10 kg. Die zou dus werken tegen vliegjes, muggen en steekvliegen (pramen noemen wij die) Die kost ongeveer iets van €20 misschien helpt dat ook nog tegen de kriebelbeestjes voor de manen. Het schijnt als je deze in je stal hebt en ze likken eraan dat je ook niet de hele tijd er achteraan moet rennen met de vliegenspray. Lijkt me wel wat namelijk.