Wie komt er allemaal uit Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:58

Ernie061111 schreef:
;-) blij met dr knol hihi

'Vind ik Leuk', hihihi

Spaikey

Re: Wie komt er allemaal uit Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 16:54

@Marieke: Gabbana is goed op haar plekje op "kamers", ze ziet er goed uit!!

Hmm heb nog effe geen nieuwe foto's van Toran.sorry geen fotograaf die in de binnenbak foto's kan maken. Maar er is beter weer in het verschiet dus misschien binnenkort!!

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 09:26

Hmm ik loop dus nog te stuiteren he vanwege de filmpjes. Wat was ie lief en braaf. Thanx Melis

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:34

Ernie061111 schreef:
Hmm ik loop dus nog te stuiteren he vanwege de filmpjes. Wat was ie lief en braaf. Thanx Melis

hihi geniet er maar lekker van heb je verdiend :D
en graag gedaan, anytime maar dat weet je *D

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:56

Gewoon door blijven stuiteren :D
Super ook dat je het op film hebt staan, is altijd leuk om terug te zien!!!!

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 09:34

Ja leuk he vindt het helemaal geweldig hij was toch zo braaf. Kreeg ze alleen op de flikker van Theo niet zo verwennen 1 klontje is ook genoeg meteen weer 2 he hihi.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:58

Ernie061111 schreef:
Ja leuk he vindt het helemaal geweldig hij was toch zo braaf. Kreeg ze alleen op de flikker van Theo niet zo verwennen 1 klontje is ook genoeg meteen weer 2 he hihi.

hihihih.. ach zo braaf als dat ie was, dat verdient wel 2 suikerklontjes :D

pff mensen ik ben Moe! en ik moet nog 2dagen om 06.00u beginnen..
's avonds rijden is vermoeiend zeg, zeker gisteravond. Helmer heeft me flink laten werken zeg, bah wat wassie af en toe vervelend grrr...
in de hoeken achterin hup hoofd de lucht in en zich eruit duwen in de hoeken en aan één kant de hele tijd van de bakwand aant wegduwen grrr...
maar ik heb doorgezet en ben pas gestopt met rijden totdat het goed was :D. Dat ge-etter van 'm was opeens in 1x weer over en toen liep die weer helemaal super super :D
achja af en toe heb je van die momentjes he hihihi.. doorzitten ging alleen erg moeizaam, al had dat natuurlijk ook ermee te maken met het feit dat ie dus zo vervelend was en ik heel erg moest bijsturen.
En omdat ik nog moeite heb met doorzitten is het moeilijk voor mij om dan tijdens het doorzitten me ook nog bezig te houden met hem de hoeken laten rijden enzo hihi.. achja veel oefenen en dan komt dat wel. Morgenavond lekker les, daar heb ik alweer zin in :D. Alleen wat minder dat ik dan zaterdag nog moet werken zo vroeg. Zondag maar lekker uitslapen om alle schade in te halen hihi.. Vandaag heeft Helmer lekker rustdagje (heb voor mezelf ook een rustdag ingepland al moet ik nog veel doen hier thuis), lekker de hele dag op de wei met z'n vriendje :D. Ik val volgens mij zometeen in slaap als ik op de bank ga liggen hihihi.
Strakjes verjaardag van oma, 87 wordt ze alweer vandaag! Lekker chinees eten met de hele fam. Zo en nu ga ik eerst nog eens het filmpje van gisteren Nog eens een keer bekijken :P. Judith was zo lief om te filmen, 30min film om te bekijken hihihi.. Ook wel eens fijn om jezelf te kunnen zien met rijden, is toch anders als dat je t alleen maar ziet vanaf de paardenrug. altijd leerzaam

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 14:42

Gefeliciteerd voor je oma en lekker jum jum chinees.

Rustdagje is niet verkeerd hij heeft deze week ook alweer veel gedaan en moet ook nog veel.
Pak jij ze zondag binnen dan gooi ik de heren lekker vroeg naar buiten. Zal ik ze meteen zeggen dat ze eens een goed modderbad moeten nemen whahaa. Ernie zag gisteren uit alsof ie in de spa was geweest tjonge jonge geen vlekje meer zonder ingesmeerd en wel te zijn met Harlesleem hihi.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 15:35

Gefeliciteerd met je oma Melis!

Goed van je dat je wel hebt doorgezet toen Helmer zo vervelend was +:)+
En het is altijd heel erg leerzaam vind ik zelf dan om jezelf op een filmpje terug te zien :j

Ik vind ook dat Ernie gewoon twee had verdiend hoor :D

Morgen nog werken en dan eindelijk weer weekend *\o/* !!!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 11:05

Leven jullie nog wel O:) ??????

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 12:31

hihi ben afgelopen dagen meer een mee-lezer geweest. even alles bijlezen en weer afmelden. wist niet echt wat te melden :).
Dalijk eerst even stal doen en dan de paardjes binnen zetten en dan doorracen naar Heerlen, moet nog even wat boodschapjes doen en even snel naar de Action. en dan is 't weekend alweer bijna voorbij :(.. We zijn vandaag eens begonnen met wat voorbereidingswerk voor t vrijgezellenfeest van m'n schoonbroer (Luus is getuige dus mag alles plannen, jippieee *NOT*). blij als dat allemaal achter de rug is, wat een geregel wordt dat allemaal.
Vind 't trouwens maar niks met die uitbraak van t rhinovirus, in noordlimburg.. hoop dat t niet hierheen komt

Was gister trouwens naar makado in Beek geweest en denk ga je even bij HD ruitersport naar binnen. Was er nog nooit geweest en zag er op fotos enzo altijd zo goed uit.
Maar vond het zoo tegen vallen he. hadden nauwelijks wat in de rekken hangen/liggen. Heel weinig keus, echt heel jammer.
Daar zie je mij niet snel meer naartoe gaan. Volgende week naar Geleen, die is wat kleiner en rommeliger maar die hebben wel ontzettend veel keus en voor n leuk prijsje :D
Heb je manlief zover dat je geld mag uitgeven aan je paardje, valt er niks uit te geven hahaha..

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 14:03

@Melis singel krijg je morgen. Alweer vergeten SORRY

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 14:03

Oja en we leven nog maar dan ook nog maar net pff griep is niet zo mijn ding

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 14:45

Nog steeds :(:) ......

Wij komen regelmatig bij de Makado, maar HD vind ik ook maar niks. Laatste keer was toen ik mijn dekens had laten wassen.
Is ook de enige reden dat ik er naar toe ga.....

Wat betreft Rhino.....naja...maak me er niet druk om. Je kunt er toch vrij weinig aan doen. Vaccineren is ook niet erg zinvol volgens dierenartsen. Het virus waart eigenlijk constant rond, alleen bij mindere weerstand kan het toeslaan zeg maar. En heeft een paard het eenmaal gehad, blijft het latent drager ook al is die niet meer ziek. Ze kunnen dus andere paarden gewoon besmetten ook al zijn ze zelf niet meer ziek. Tja en vooral op grote stallen weet je nooit wat je binnenhaalt.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 18:16

Hmm ja HD is wel leuk bij de 2e hands spullen voor de rest vind ik er geen bal aan maar dan ook echt helemaal niks. Het voordeel is dat je er spullen kunt verkopen en idd de service voor het dekens wassen is wel fijn ja.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 18:43

@ Dé, beterschapjes! balen dat je nog steeds ziek bent :(. de griep schijnt echt heel erg te heersen momenteel. in Belgie en meer landen in europa is er zelfs een epidemie uitgebroken, hier in Nl. nog niet. niet dat jij daar wat aan hebt hahaha... hoop dat je je snel weer beter voelt.
Ernie kwam overigens vrolijk achter luus aangedraafd vandaag hihi.. toen besloot Helmer ook maar mee te komen hahaha.. lief mannetje heb ik he, die door de modder ploetert terwijl ik braaf aan de draad de paardjes opvang hihihi.. was wel een leuk gezicht, Luus die langs de draad afliep omdat daar nog wat gras stond en hij niet compleet door de modder hoefde met Ernie en Helmer erachteraan sjokkend hihihi..
Helmer was overigens erg suf vandaag, die is volgens mij echt bekaf van de afgelopen week arm paardje. heb m fijn op stal gezet met n berg hooi en wortels, dat kon die wel waarderen.

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 19:16

Ow het trucje met fluiten en handje klap was dus niet gelukt. Hmm moeten we dat toch nog wat meer oefenen hihi. Ja die waren allebei echt helemaal plat toen ik ze naar de wei bracht. Ernie had goed zijn best gedaan en Helmer had verplicht een extra portie moeten eten omdat ze wat later naar buiten gingen. Ernie heeft nog heel ff met Bonzai in de hal wat gespeeld en voor de rest was ie super braaf.

Bonzai is 21 maar gaat ook nog door de knieën om te spelen net als Helmer vond het wel ff leuk uitzien hoe ze zich gedroegen. Tevens vond het een hele eer dat Ernie samen met Bonzai ff mocht spelen normaal laten die 2 geen vreemde paarden bij die van hun. Ilka gaf het toe dat ze toch wel een beetje verliefd waren op Ernie omdat ie zo lief is hihi. Hij had ook meteen de charmes in de strijd gegooid he bij Bonzai maakt het wat makkelijk als ik voor de eerste keer naar buiten ga met Harald en Bonzai dan kennen die zich een beetje en als Ernie het dan goed onder de knie heeft kunnen wij samen gaan met onze 2 onafscheidbare dropjes. Het zijn net 2 van de getrouwde oude wijven hihi.

Ywa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:10

he he eindelijk daar ben ik dan.
Ben al weken bezig om hier te mogen posten.
Moest eerst 25 inhoudelijke berichten plaatsen. Dus :) was niet genoeg.
nou het is me net gelukt hoor!!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Hallo allemaal :) !!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 04:51

Hahaha.....alleen :) is inderdaad nou niet bepaald inhoudelijk :')

Maar het is je gelukt *\o/* !!!!
Welkom :D !

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 06:43

Ywa schreef:
he he eindelijk daar ben ik dan.
Ben al weken bezig om hier te mogen posten.
Moest eerst 25 inhoudelijke berichten plaatsen. Dus :) was niet genoeg.
nou het is me net gelukt hoor!!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Hallo allemaal :) !!

Welkom whoehoe Paddy is in the house hihi. Sorry kon het niet laten.

MariekeA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:36

Hey Yvonneke!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:47

welkom yvonne! ik was me even aan't afvragen wie Ywa nu was, maar nu ben ik erachter hihi :D
wordt ipv een limburg-topic een paardenstalling Wiertz-topic geloof ik hihi

irritant overigens he dat je eerst zoveel nuttige berichten moet plaatsen voordat je in groot gedeelte van t forum kunt komen.
maar het is gelukt :D *\o/* _/-\o_

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 14:19

@Melis staat er toevallig op de verpakking hoeveel ze daarvan moeten hebben.

Ben ik je helemaal vergeten te vertellen gisteren _-:( . Het geeft bij Agro Dyn een of andere liksteen die is mega groot als je hem wil kunnen we die beter delen weegt zowat 10 kg. Die zou dus werken tegen vliegjes, muggen en steekvliegen (pramen noemen wij die) Die kost ongeveer iets van €20 misschien helpt dat ook nog tegen de kriebelbeestjes voor de manen. Het schijnt als je deze in je stal hebt en ze likken eraan dat je ook niet de hele tijd er achteraan moet rennen met de vliegenspray. Lijkt me wel wat namelijk.

Is misschien handig om die te halen als het echt van dat kriebelbeestjes weer wordt. Hopelijk kunnen we dan ook normaal naar buiten zonder meteen als bloedbank gebruikt te worden hihi.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 14:53

ohja daar had Judith het inderdaad over, had ik je nog willen zeggen. Ik betaal wel mee, kan zeker geen kwaad om te proberen! Zeker in de omgeving van Vijlen en t vijlerbos zul je wel doodgegooid worden met die vieze pramen, bah. was vorig jaar ook zo erg dat Helmer er ook helemaal gek van werd buiten.

oh en wat betreft de hoeveelheid, volgens mij stond er 100-150g per dag, en dan gewoon bij 't krachtvoer erbij. weet niet meer precies de hoeveelheid maar staat wel op de sticker

Ernie061111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 14:58

Jow is prima ik heb nog spulletje voor over het voer wat ook nog extra helpt. Stinkt maar doet wonderen. Zie je straks hihi. Ik ga ff terug discuseieren met de mannen.