Ben ik er een nieuwe deken op aan het leggen....begint hij meteen er aan te trekken.....ben benieuwd hoe lang dat goed gaat. Is een Weatherbeeta, dus ook niet echt goedkoop. Die deken (Kingsland) heeft jarenlang alles overleefd en die "kruppel" vernield hem.......
Des te kleiner, des te brutaler
Mensen daar zijn zelfs wat bang voor hem. Hij schijnt uit te halen.....maar ik denk dat ze het dreigen bedoelen van hem, hij is niet gemeen aangelegd. Hij heeft in het begin 1x zijn kont naar me gedraaid en de lucht in gegooid een beetje onder het mom van trappen, maar hij sloeg niet uit. Heb ik meteen korte metten mee gemaakt en nooit meer voorgekomen. Zij zijn eigenlijk te lief voor hem en dan krijg je dat...... Ik kan er alles mee, zal het niet in zijn hoofd halen om flauwekul uit te halen om het zo maar te zeggen. Dat weet hij gewoon......
Ricky daarentegen vind ik echt veel te stil........volgens mij heeft hij er nu toch wel behoorlijk wat moeite mee ofzo met die kou......ik weet het niet.......zo ken ik hem niet......
.. Hoelang heeft Ricky al n deken op dan? Omdat Sven m nu pas heeft gesloopt of heeft ie m ook pas sinds kort op?
Hij heeft het toch wel heel erg moeilijk zo te horen
Hij vind dat dus echt niks om met koud en zeker vies weer buiten te moeten staan.....