Hier is t water ook constant bevroren de laatste dagen, ben zovaak mogelijk aant verversen
en een berg groenvoer hihii.. dalijk nog even snel nieuw stro,hooi en brokken halen. Alles is OP!!
en nog even snel paar vergeten boodschapjes doen en dan flink aan de poets, vanavond verjaardag van Luus voor de familie. Yak echt geen zin in..
Zwaar hoofdpijn, want heb net nog moeten werken van 6tot12, en op zaterdag werken = standaard hoofdpijn..
Vooral mijn moeder heeft echt een poetsfiemel, die controleert dan ook "onopvallend" alles
.
).. daarbij was paardlief Errug fris gisteren, sodejuuu.. maar even aan de longe gezet hihi.. moest toch even wat energie kwijt. ben blij voor hem als hij weer naar buiten kan hoor. volgens mij heeft Helmer het echt gehad met dat op stal staan (Nu zal hij gerust niet de enige zijn denk k zo 
heb daarom maar rondjes over het erf met Helmer gestapt. Lekker in het zonnetje. Hij leek het zonnetje wel fijn te vinden
.. misschien dat dat momentopname is geweest met jou dan
.....haha dat klinkt zo grappig......ik ben gewend dat dat gewoon zijn ballen zijn dan
. Bij een hengst is dat normaal gesproken ook en Jimmy is nog jong.