Ziet er uit als een geslaagd gourmet avondje!
Volgens mij wordt het best wel mooi weer vandaag......de zon komt nu zo mooi op
(Zul je zien......heb ik dit gezegd en dan regent het straks de hele dag
). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Winddancer schreef:Het wordt nu wel heel erg spannend he!
Zij hebben geen website ofzo toch? Je hebt dus geen enkel idee wat er aan paarden te wachten staat of wel?
.
En ze dan heel stoer uit elkaar halen om achteraf helemaal shaky jezelf voor gek te verklaren dat je er tussenin bent gegaan en ze uit elkaar hebt gehaald. Waren niet de meest slimme acties (terwijl hij niet eens bij mij was los gekomen), maar ja....puur instinctief handel je dan toch.
Stonden 's ochtends wel eens hengstige merries los bij hem voor de wei (paarden waren wel eens wat sneller dan mij haha), maar hij keek niet op of om haha!
. Dus toen moest ze het op een gegeven moment zelf gaan doen.
En Fauve gaat er ook heel leuk mee om vind ik
De opfok had hem echter helemaal geen goed gedaan
Dus maar laten castreren en naar Arno verhuisd en binnen een maand tijd had ik weer een heel ander paard!
Winddancer schreef:MariekeA schreef:Hey WD, ik zag dat je op mijn knappe meisje hebt gestemd in de Bokt-merrieveulen verkiezing
![]()
Ieuwwwwww dat zou dus ook helemaal niks voor mij zijn Melis![]()
Ik denk dat ik dan meteen over mijn nek ga![]()
Is het ondertussen wel al gelukt om het op te ruimen?
)
deuren flink opengezet, zo ongeveer een hele bus luchtverfrisser over de mand en grond heen gespoten en ruik het nog steeds bah..
..

Zyrina_MF schreef:Ik wil een tijdmachine kan iemand het al zondag maken.

. Pa de rust zelf loopt ook al te miepen of ik alles heb en moest zelfs lachen toen ik thuis kwam en hij de reserveband van de trailer na aant kijken was. Ja die moet natuurlijk mee he voor de zekerheid.