beetje laat maar alsnog mijn schaatsverslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

beetje laat maar alsnog mijn schaatsverslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 22:16

ok we gingen dus schaatsen. Dennis en ik werden gebracht door de papa van Dennis en dus waren we rond kwart voor 12 op de schaatsbaan aanwezig. Frostwood en Anique waren er al, en niet veel later na ons kwam ook Michelle eraan. Wij wachten en wachten, maar nee nog steeds niemand, dus michelle en ik besloten om maar even naar de parkeerplaatsen te lopen, nee ook daar was niemand, dus wij lopen terug en toen zag ik daar iemand lopen, dat was dus Jennifer. Wij met z'n allen binnen wachten, en wie was er weer te laat? inderdaad Lara (laratjuh), het kon ook niet anders. *LOL* goed, wij dus doorgelopen naar binnen, allemaal schaatsen huren, dennis had weer eens een maat te groot dus kon ze weer gaan ruilen. Toen alle schoenen samen in een kluisje gepropt, dennis was nog bang dat hij zijn trouwe nikies zou moeten gaan reanimeren maar dat viel weer mee. Dus wij gingen vrolijk schaatsen, jaja en Jennifer heeft geloof ik geoefend want ze schaatsten goed! nou ok, wij hadden honger dus besloten te gaan eten. Wij daar naar binnen, staat er zo'n jongen achter de bar, en hij keek dennis al behoorlijk doordringend aan, dus ik stoot dennis aan en zeg: volgens mij ziet die jongen jou wel zitten. Dennis heeft altijd sjans van homo's. Dus toen heeft Dennis ook nog even een blunder gemaakt, hij kijkt door zo'n raam waar die jongen stond, haha draaide die jongen zich net om *LOL* haha wij lachen. Ow ja, en toen waren we even moe geschaatst dus ging Anique even een dans voorstelling geven Haha! en toen kreeg ik een onbedwingbare neiging om te gaan handstanden, dus wat deed ik, inderdaad schaatsen uit en handstanden maken, en radslagen enz.enz. haha gelukkig zijn daar geen foto's van gemaakt. Nou de tijd ging eigenlijk best wel snel dus voor we het wisten was het kwart voor 5, dus toen zijn we onze schoenen weer aan gaan trekken en met de bus weer naar het station gegaan (tenminste dennis en ik) dit was mijn schaatsverslagje. Het was een super leuke meeting maar ik heb nu voorlopig wel even genoeg geschaatst.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 22:20

Haha nou gelukkig moest ik zelf ook om mijn blunder lachen. En mijn nikies van 129 euro heb ik wel nog moeten reanimeren, helemaal in de kreukels Boos! *LOL*

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:21

nee ik had neit geoefend hoor, in het begin kon ik jullie nog bijhouden maar op het eind niet meer
maar het was wel weer super gezellig *LOL*

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:55

Hahaha zeur niet zo....mijn dokkies zijn nog veel duurder...alleen die waren niet dood Haha!

Zeg auk ik heb die hele handstand en ratslag scene niet gezien Bloos
Lol....binnenkort foto's (lees:als ik geld heb)