en ook ik nog een verslagje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

en ook ik nog een verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 08:20

smorgens vroeg eerst een stel meiden opgehaald wist alleen helemaal niet meer wie ik precies allemaal moest ophalen. maar uiteindelijk zat mijn autootje vol met troep. rond half 9 vertrokken we en na een rit van ruim 1,5 uur en een flinke stop voor de benzinepomp kwamen we aan in de brabanthallen (en dat doe ik nooit meer in een sliert rijden die allemaal 80 rijdt opd e snelweg wat ontzettend geestdodend) de eerste die ik zag was kim hoe kon t ook anders. rond 1 uur reden we de show binnen en mijn schattig tinkertje mella mag altijd voorop dus ik kwam hard binnen ze sag de bak en ze begon al te dribbelen en we mochten en ik was de rest vand e groep al kwijt. heb dus een tijd alleen op kop gereden in een draf waarbij haar knieen je om de oren vliegen, dat kleine ding heeft dan een beweging wat er super uitziet maar voor geen meter zit. show ging redelijk, muziek klopte af en toe niet en ik was opeens een van mijn oranje mensen kwijt. maar voor de rest vondt ik t voor de eerste keer een nieuwe show nog aardig gaan.
de 2e show hadden we 2 ruiters minder en werd er snel een groene naar de oranje overgegooit en ging het 6 tegen 6, jammer maar liever met 6 paarden een goede show dan met 8 een slechtere. Mella was in deze show helemaal door t dolle heen de binnenkomst ging nog in een leuk tempo alleen op een momnet staan de 2 groepen tegenover elkaar en rijden dna eerst in stap een paar keer op elkaar af(en de laatste keer hard) . ik stond midden in een schijnwerper en zag dus erg weinig en mella dus ook niet enja die stond te dribbelen en huppelen, dat krijg je met een tinker met veel bloed erin (ja die bestaan echt). met het rammen kreeg ik een stel bokken om mn oren. maar de show ging verder echt goed jammer dat we met zn 6en waren maar niets ana te doen. op de terugweg nog even metd e meiden naar mcdonalds geweest en daarna heel hard gereden om ze weer in te halen dit gebeurde pas op t allerlaatste stukje landweg maarw e waren optijd terug en das ook belangrijk.
heb een hele geslaagde dag gehad (2dekjes rijker) en een boel bokkers gemeet. was gezellig en volgend jaar weer Haha!