schaatsmeeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

schaatsmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 18:15

jaja om half 1 stond ik te wachten voor bij de ijsbaan. lekker koud maarja Haha!. laratjuh die kwam even later mekaar voorgesteld enzo. toen zijn we maar binnen even gaan wachten of er nog meerdere kwamen. was wat warmer B) . na een kwartiertje was er nog niemand dus zijn we maar echt naar binnen gegaan, wilde we schaatsen gaan huren. hadden we 1 probleem, je moest je legitimatibewijs inleveren en wat hadden wij nou net niet bij .... een legitimatibewijs Schijnheilig . even na zitten denken en gebeld enzo en toen kwam ik in een keer er achter dat ik wel een sleutel bijhad . dus toen hadden we eindelijk onze schaatsen en en zijn we even gaan schaatsen. om de zoveel rondjes gingen we even kijken of er nog iemand kwam van bokt en jawel hoor daar stonden aukje en dennis vm *LOL* . we wisten eerst neit of hun dat echt waren dus lara en ik zo tegen mekaar zullen ze dat zijn enzo en hun keken al en begonnen te lachen Pling . ik nog even vragen of ze van bokt waren Tong uitsteken . hun ook schaatsen aangetrokken en toen zijn we gezellig gaan schaatsen met zn 4 tjes. we hebben nog wat gegeten enzo daar. en dennis moest even zn nicotine gebrek op peil houden }> . lara is 1 keer gevallen Clown en wij geen een keer Haha! . heb nou al wel best wel spierpijn in mn benen . het was heel gezellig en hopelijk als er nog een keer een schaatsmeeting komt dat er dan wat meerdere mensen zijn

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz


Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:41

haha , dennis zijn nicotine gebrek }>
owja dennis, die sneeuwbal tegen je hoofd he... sorry maar je stond er gewoon voor Haha!
het was idd heeeel erg gezellie, hoop ook dat er de volgende keer meer mensen zijn..
Vraag me nog steeds af wat aukje toch steeds op de wc deed Knipoog Tong uitsteken
en ik ben idd 1 keertje gevallen , maar dat kwam door dennis }>
want ik was hem aan het achtervolgen en toen maakte hij opeens een bocht en dat had ik dus niet verwacht dus viel ik best hard B) Lips are sealed ..
met die schaatsrekjes dan Haha!
Of die K*kk*rs.. Scheve mond
Ik ben er vandaag ook achter gekomen wie het liefste stelletje van bokt is..
Dennisvm en aukje Haha!
Die waren echt zooo schattig Lachen

groetjes



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 19:18

gezellig zeg! Ik had graag mee willen gaan maar kon niet Frusty

hebben jullie geen foto's??

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 19:21

nope , geen van alle had een foto toestel bij B)
maarja .. niemand had een foto KUNNEN zien van toen ik gevallen was , want dan ben ik pissed.. nee hoor Haha!
maar `t was echt heeeeeeeeeel leuk..]
dennis met z`n botsauto blik }>
Niks tegen jou hoor dennis Haha!



jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 19:21

nee niemand had een fototoestel of digi bij Scheve mond
jammer dat je niet mee kon was wel gezellig Lachen

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 23:28

heey het was inderdaad kei gezelli ja! en wat ik op de wc de hele tijd deed, jaaaaa Schijnheilig We waren wel met weinig, maar dat boeide niet

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:16

Het was echt super gaaf, ik vind het zeker voor herhaling vatbaar en ik vind schaatsen eigenlijk best wel leuk. O Lara ik heb btw blaren op mijn benen waar dat gisteren helemaal rood was. Haha. Ik heb ook al de hele dag ongelooflijke spierpijn.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:19

En btw dat kwam door mij??? Ik hoorde je ropepen en toen lag je op de grond!! Ik heb je opgreraapt ik was helemaal niet bij je in de buurt. Hoe kan ik jouw dan in godsnaam hebben laten vallen???? Enne waarom ben ik schattig als ik mijn ketting 's nachts om hou???

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:19

ik heb alleen een v-tje staan op mijn been en daar zit een verdikking en doet het errug zeer..
krijg nu ook spierpijn en heb last van me enkels..
En dan moesten we uitgerekend vandaag bij gym een conditie test doen met rondjes rennen .. arme ik Huilen haha Haha!



Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:20

omdat ik dat gewoon schattig vind Haha!
ik volgde jou weet je nog.. en toen maakte jij een bocht ;D
maar dat is maar een grapje hoor is niet stom bedoeld Haha!



Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:42

wat een stelletje kreupelen mensen zeg, jullie zijn gewoon niks gewend Tong uitsteken ikke heb nergens last van, maar ik ben gewoon een bikkel! Haha! *LOL* maargoed ik was dus de enige die geen last van mijn schenen had, ow ja ik ben af en toe wel goed Haha! maar het was echt voor herhaling vatbaar

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 19:43

ik heb ook niet echt last van mn schenen gehad hoor. maar heb nou wel superspierpijn echt niet gezond . kan amper traplopen maar dit moeten we echt eens over doen Haha!

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 95 bezoekers